znowu mBank - oplaty za platnosci w euro

Data: 2013-12-31 00:38:55
Autor: Titus Atomicus
znowu mBank - oplaty za platnosci w euro
Witam,
Nie wiem czy to juz bylo...
Ostatnio placilem karta visa za jakis zakup zagraniczny.
Ku mojemu zdumieniu po sciagnieciu oplaty kurs EUR wyniosl 4.42 zl
Zadzwonilem do mLinii i tam mi mowia, ze zadnej oplaty za przewalutowanie nie pobieraja.
W koncu okazalo sie ze oplaty za przewalutowanie nie ma, ale po ostatnich zmianach jest oplata za transakcje niezlotowkowe. 5-6%
 Nawet jesli mamy karte rozliczana w Euro (wiec faktycznie przewalutowanie nie bedzie), to i tak doplacimy 2%.

Watpliwosci budzi tez sformulowanie w Taryfie oplat i prowizji mBanku.
Z jednej strony dla kart visa napisano, ze 'prowizja od transakcji bezgotowkowych jest 0.00zl
Z drugiej strony jest zatrzezenie (odnosnik), ze jednak prowizje sa, zdaje sie dla wszystkich transakcji niezlotowkowych.
Czy to jest zgodne z prawem?

Jedno jest pewne - to byla moja ostatnia 'zagraniczna' transakcja Zlota Rybka. Poczulem sie jak na jakims bazarze.
--
TA

Data: 2014-01-01 09:52:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
znowu mBank - oplaty za platnosci w euro

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-59B2EC.00385531122013@news.atman.pl

Czy to jest zgodne z prawem?

To już jest prawem ;) -- prawem mBanku.