znowu niemiecki gwizdy na meczu!

Data: 2017-07-30 17:51:17
Autor: japanizer
znowu niemiecki gwizdy na meczu!
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/antoni-macierewicz-wygwizdany-przed-meczem-w-lodzi/19h5vr6

   Minister obrony narodowej Antoni Macierewicz został wygwizdany przez kibiców    koszykówki w łódzkiej Atlas Arenie przed Wielkim Meczem "Gortat Team vs    Wojsko Polskie"!

To jest dowód jak nasz rząd jest kochany przez suwerena.

Data: 2017-07-31 03:35:25
Autor: A. Filip
znowu niemiecki gwizdy na meczu! [Co zrobił Tusk w podobnej sytuacji? Napuścił prokuraturę - patrz "Staruch"]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To ile *milionów* wyborców wygwizdało Macierewicza?

Jak rządził her Tusk to żadni wyborcy PiS go nie wygwizdywali *idioto*?
PiS+ w ostatnich wyborach dostał najwięcej głosów i ma samodzielną
większość w Sejmie. _Przygniatająca_ większość wyborców na niego nie głosowała.

Hasło " *Cały* Naród za partią" obowiązywało pod rządami PZPR pogrobowcu
tej mentalności.  *Cały* naród nie jest ani za PiS ani za totalną opozycją.

--
A. Filip

Data: 2017-07-30 18:59:17
Autor: japanizer
znowu niemiecki gwizdy na meczu! [Co zrobił Tusk w podobnej sytuacji? Napuścił prokuraturę - patrz "Staruch"]
"Staruch" był przestępcą i zadymiarzem, Tusk nie musiał na niego nikogo napuszczać, zmieniający tematy wątków debilu.

Data: 2017-07-31 04:24:25
Autor: A. Filip
[...]

Ale i tak pod rządami PO prokuratura potrafiła sprawić wrażenie
(pewnie nie tylko na mnie) że "mogła mieć ukryte motywy" prowadząc
sprawę Starucha tak jak ją prowadziła [patrz wnioski o areszt].

<cynizm> Tusk nikogo nie musiał napuszczać bo sami z siebie wiedzieli
jak mają mu dobrze robić? :-) </cynizm>

--
A. Filip

Data: 2017-07-30 19:46:30
Autor: japanizer
On Monday, July 31, 2017 at 11:24:29 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

sprawę Starucha tak jak ją prowadziła [patrz wnioski o areszt].

<cynizm> Tusk nikogo nie musiał napuszczać bo sami z siebie wiedzieli

I na Tuska też "gwizdali Niemcy, bo polskie gwizdy są przecież inne", jak to PiSiorki tłumaczyły światu?

Data: 2017-07-31 07:45:35
Autor: Lord Donate
znowu niemieckie gwizdy na polskim meczu czyli filip i konopie indyjskie!

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/tomasz-piatek-dziennikarz-gw-ujawnia-macierewicz-ma-powiazania-z-rosja-putinem-a-nawet-z-moskiewska-mafia,artykuly,412319,1.html

http://www.sport.pl/sport/1,65025,19751139,pilkarscy-kibole-sa-naturalnym-zapleczem-pis-komentarz.html

CL

Data: 2017-07-31 10:16:02
Autor: u2
W dniu 31.07.2017 o 03:59, japanizer@japanizer.org pisze:
"Staruch" był przestępcą i zadymiarzem, Tusk nie musiał na niego nikogo napuszczać, zmieniający tematy wątków debilu.

bzdura piździak, staruch nie został skazany:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-31 02:02:20
Autor: japanizer
On Monday, July 31, 2017 at 5:16:17 PM UTC+9, u2 wrote:

> "Staruch" był przestępcą i zadymiarzem, Tusk nie musiał na niego nikogo napuszczać, zmieniający tematy wątków debilu.
> bzdura piździak, staruch nie został skazany:)

To pogadaj z Kurskim, bo reżimowa kłamie o swoich żołnierzach ortalionu:

http://www.tvp.info/9911210/staruch-moze-opuscic-areszt

   S. był już karany za rozbój. W grudniu 2011 r. przed stołecznym sądem    rejonowym poddał się karze dwóch lat więzienia w zawieszeniu na pięć lat za    taki czyn.

I tam parę innych pięknych czynów, jakich dokonał ten przesympatyczny człowiek broniony przez śmietankę PiS.

Data: 2017-07-31 11:17:26
Autor: Lord Donate
Kempa i agent poręczyli za niewinnośc "Starucha" - no i co PiS-owcy? Szkapa u płota!
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
> [...]

bzdura piździak, staruch nie został skazany:)

To pogadaj z Kurskim, bo reżimowa kłamie o swoich żołnierzach ortalionu:

Kempa Beata poręczyła swoją katolicką cnotą, że koleś jest czysty jak
marycha którą handlował!

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kempa-porecza-za-starucha-i-agent-tomek-tez,183365.html

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/poslanka-kempa-poreczyla-za-kibola/ze585ke

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/354365,beata-kempa-i-agent-tomek-recza-za-piotra-s-starucha.html

CL

Data: 2017-07-31 10:35:49
Autor: Lord Donate
patrz "Staruch"] - Kempa poręczyła za tego kibola! Brawo PiS!
kacap i pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Klempa z PiS za niego poręczyła. Żywą gotówką! ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

CL

Data: 2017-07-31 07:43:56
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+xmvk3r4mrf-h7v1@buntownik.pl...
[...]

Wg TVPiS Info czy wg TVN24 ? ;-)))

Data: 2017-07-31 05:35:48
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Proporcje przeciwników-zwolenników można ocenić na 1:3 - 1:5

Jak pajdak ujada, znaczy że jest ok:)

Św. Antoni Smoleński to kremlowski agent

Tak tak pajdaczku, autor Piątek spędził 1ooo czy 10ooo godzin w internetach
i on wie.

to efekt 18 miesiący śledztwa (ok. 1000 godzin spędzonych w internecie, ok. 50 godzin w archiwach sądowych i BiblioteceNarodowej, ok. 40 godzin rozmów z informatorami).

Ok, a gdzie źródła tych rewelacji?

Data: 2017-07-31 15:21:58
Autor: Lord Donate
chłopski mędrzec "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:b85ea648-f5f5-491b-9c3f-8ac94bc2f5d1googlegroups.com...
[...]

A konkretnie? 27:1? ;-))))

Jak pajdak ujada, znaczy że jest ok:)

Ujada to twoja stara ;-)))

Św. Antoni Smoleński to kremlowski agent

Tak tak pajdaczku, autor Piątek spędził 1ooo czy 10ooo godzin w internetach
i on wie.

Każdy wie, że PiS to kremlowska agentura.

to efekt 18 miesiący śledztwa (ok. 1000 godzin spędzonych w internecie, ok. 50 godzin w archiwach sądowych
i BiblioteceNarodowej, ok. 40 godzin rozmów z informatorami).

Byłeś przy tym? Jak nie to WON na drzewo!

Ok, a gdzie źródła tych rewelacji?

No własnie?  Strzeliłeś sobie w kolano chłopku! ;-)))

CL

Data: 2017-07-31 10:46:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 02:51:18 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
[...]