znowu obcisle

Data: 2011-09-24 01:23:04
Autor: rzymo
znowu obcisle
On 21 Wrz, 15:15, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
(...)
- Ale zostalemm poinformowany, ze nie ide z duchem czasu, i ze takie
ubranie jak mam, to archaizm, w sytuacji, gdzie bez problemu mozna
zaopatrzyc sie nowoczesne, oddychajace 'obcisle'.

Pod swoim adresem słyszałem już kilka podobnych komentarzy, np.: jak
to - taki dobry rower z spd i do tego 'zwykłe' ciuchy, że tak nie
wypada, że to głupio, aż po absurdalne, że bez sportowych ciuchów nie
da się jeździć.

Ale ja po prostu nie lubie obcislej odziezy...

Ja też nie lubię, poza tym metek (bo 'gryzą' :) ), golfów,
kołnierzyków. Tak, jestem dziwny ;) Jedynie do gatek/spodenek z
pampersem się przekonałem.

Data: 2011-09-25 19:42:21
Autor: Titus Atomicus
znowu obcisle
In article <47e9dab0-3e9c-4138-a3ce-cc90a6a7bbb8@t11g2000yqk.googlegroups.com>,
 rzymo <rzymo0@gmail.com> wrote:

Jedynie do gatek/spodenek z
pampersem się przekonałem.

Ja jezdze na Brooksie.
Nie wyobrazam sobie jechania przez tydzien-dwa w tych samych pampersach...
TA

Data: 2011-09-26 10:35:23
Autor: Fabian
znowu obcisle
On 25.09.2011 19:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Tych samych, tzn. bez prania?! A w tych samych majtkach sobie wyobrażasz?

Fabian.

Data: 2011-09-26 14:57:12
Autor: Titus Atomicus
znowu obcisle
In article <j5pdg2$4oe$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> pampersach...

Tych samych, tzn. bez prania?! A w tych samych majtkach sobie wyobrażasz?

Ale latwiej jest zabrac ze soba 4-5 par majtek, niz 5 par spodenek z pampersami.

TA

Data: 2011-09-27 13:24:24
Autor: Titus Atomicus
znowu obcisle
In article <Titus_Atomicus-E52DED.14571226092011@newsfeed.onet.pl>,

In article <j5pdg2$4oe$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> Ale latwiej jest zabrac ze soba 4-5 par majtek, niz 5 par spodenek z pampersami.

A, i jeszcze jedno.
Nie nosze stringow tylko bokserki wiec nic mnie nie cisnie (bo ktos sie skarzyl tutaj)

TA

Data: 2011-09-27 11:49:15
Autor: Ryszard Mikke
znowu obcisle
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
In article <Titus_Atomicus-E52DED.14571226092011@newsfeed.onet.pl>,

> A, i jeszcze jedno.
Nie nosze stringow tylko bokserki wiec nic mnie nie cisnie (bo ktos sie skarzyl tutaj)

No nie wiem. Mi tam sie bokserki probowaly zwijac w rurke z boku kolo jaj, jak
tylko wybralem sie gdzies dalej, niz po bulki... Ale to chinskie bokserki byly.

--
rmikke

Data: 2011-09-27 14:47:03
Autor: mt
znowu obcisle
Ryszard Mikke pisze:

[...]

Ja też nie lubię bokserek na rowerze, zwykłe slipy IMO są wygodniejsze (ewentualnie spodenki, ale nie luźne).

--
marcin

znowu obcisle