znowu pan Zyzak

Data: 2009-04-03 09:49:11
Autor: Mariusz Merta
znowu pan Zyzak
Data: 2009-04-03 18:52:28
Autor: Zennon
znowu pan Zyzak

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:3a97a7b9-68ad-474d-8d5b-238b7a9ba94521g2000vbk.googlegroups.com...
http://lista-obecnosci.blogspot.com/
j.w.
Mariusz Merta

Oj pryszcze nie wycisniete, a puder za cienko polozony.

Zennon

Data: 2009-04-03 11:36:08
Autor: mrdevilyn
znowu pan Zyzak
On 3 Kwi, 18:52, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:

Oj pryszcze nie wycisniete, a puder za cienko polozony.

Widzisz, i taki gówniarz przejrzał bolciunia w momencie, a miliony
wielce przemądrych i doswiadczonych baranów dawało sie przez
dziesiątki lat robić w konia temu prymitywowi.
J-23

Data: 2009-04-03 20:39:17
Autor: Zennon
znowu pan Zyzak

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:13b83891-a9b2-4b0c-ab5e-5e5762afbab5l38g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Buchacha...ten pryszczatek robi za komsomolca nowych czasow. W latach 50-tych bylby czolowym dzialaczem ZMSu i walczyl z reakcyjnymi profesorami na UJocie. Stary i znany mechanizm wielokrotnie powatarzajacy sie w historii

Zennon

Data: 2009-04-03 11:46:49
Autor: mrdevilyn
znowu pan Zyzak
On 3 Kwi, 20:39, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:

[...]

Taaaa.. byłby i walczyłby ale tu i teraz zajął się (zapewne z powodu
niedostatecznej  reakcyjności profesorów na UJ) obnażaniem pełoskiej
głupoty, zakłamania i skurwysyństwa.  Btw. jak tam "kontrol" szmaty
Kudryckiej u reakcyjnych profesorów na UJ? Juz ich nakierowała na
jedyniesłuszną linię Partyji?? ;)
J-23

Data: 2009-04-04 12:10:49
Autor: cyc
znowu pan Zyzak

[...]

Taaak !!!. Trzeba byc skonczonym idiota aby robic kariere w zasadzie polityczna kosztem  interesow Polski . Taki stosunek do ojczyzny powinien byc karany conajmniej wielolenim wiezieniem . Niestety mamy wolnosc ala PiS ..
Walesa nie jest moim idolem , powiem wiecej , uwazam , ze jego "dokonania " sa znacznie wieksze niz prezentuja to tzw. hitorycy jest jednak jedno ale .
Nie wolno burzyc cokolow na ktgorych wspiera sie caly autorytet Polski , tymbardziej w dzisiejszych trudnych czasach , kiedy najbardziej potrzebnym elementem naszego spolecznego zycia jest narodowa integracja , solidarnosc i jednosc , kiedy dla dobra Polski i postrzegania jej w oczach swiatowej opinii , potrzebne jest  dobre jej imie , silne autorytety i sztandary, do ktorych moglibysmy sie odwolywac .
Jesli nie papiez JPII -gi , jesli nie Walesa , najbardziej rozpoznawalne w swiecie osoby - Polacy , to kim mozemy swiecic swiatu a glownie licznym naszych przeciwnikom  w oczy ? , no kim ?.
Moze Kuklinskim ? , moze Wielgusem ?  Rydzykiem , czy Jankowskim i Kaczynskimi i Gosiewskim ? .
Z tych ostatnich przynajmniej jeden z nich powinien  stanac przed Trybunalem Stanu i mam nadzieje , ze to sie stanie wczesniej , czy pozniej !!. Nasz , pozal sie Boze , prezydent  doszedl to takiej kierowanej przez nienawisc schizofrenii , ze glosowal w miedzynarodowyh gremiach przeciwko Polsce , mam na mysli glosowanie przeciwko Sikorskiemu . Robil to z taka lekkoscia z jaka protekcjonalnie poklepywal w Brukseli na oczach swiata premiera a zarazem w sposob jawny i bezczelny tak , jakby chodzilo o glosowanie nad tym , czy kota jego brata mozna wypuszczac na spacer !.
Przekroczyl nie tylko obyczaje ale granice , ktore decyduja o tym , ze mozna dzialania takie nazwac zdrada Polski !!.
Nie z przypadku polaczylem w jednym watku dwie osoby a mianowicie prezydenta i Zyzaka !.
Reprezentuja ten sam typ liudzi , ludzi ktorych dzialaniem kieruja niebotyczne ambicje , nienawisc do wszystkiego co inne niz oni sami soba reprezentuja i totalna obluda polaczona z bezczelnoscia !.
Z takimi ludzmi nie widze w rozowych kolorach przyszlosci Polski . Jesli tu na grupie mozna pozwolic sobie na wszystko , to miedzynarodowe, oficjalne , rzadowe fora nie sa dobra tablica do stosowania na niej praktyk , ktore smialo mozna uznac za szalencze !.

cyc

Data: 2009-04-04 14:01:45
Autor: jozek
znowu pan Zyzak
Użytkownik napisał w wiadomości
I właśnie Polacy po kolei te jej
fundamenty posyłają na śmietnik, zaczęli od prostowania kłamstw a
skończa, jak Bóg pozwoli, na odesłaniu wszystkich cyców do ich
prawdziwej ojczyzny- na wschód.

Na wschodzie to pierwsi wyladuja kaczory
i ich zwolennicy, zwlaszcza jak wszystko pojdzie
po ich mysli.
Tam sa ich korzenie i stad ich tamtym
kierunkiem najwieksze zainteresowanie.
Oni Europe maj w najglebszym powazaniu.
Ich interesuje sciana, kierunek wschodni.
Tamta mentalnosc, tamte sentymenty
i tesknice...
Powiazanie wladzy z kosciolem, na ruski
model, najlepszym przykladem.

 Józek

Data: 2009-04-04 15:42:23
Autor: cyc
znowu pan Zyzak

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c701a1f1-9e6d-4705-9035-cacfdc0004d6r28g2000vbp.googlegroups.com...
Na kłamstwie, skurwysyństwie, ubectwie i cycostwie jest ufundowana
cała rzeczpospolita czeciapełoska. I właśnie Polacy po kolei te jej
fundamenty posyłają na śmietnik, zaczęli od prostowania kłamstw a
skończa, jak Bóg pozwoli, na odesłaniu wszystkich cyców do ich
prawdziwej ojczyzny- na wschód.
J-23ily , jak Ci sie wydaje .

Jestes idiota J23 !!.
Znajdz mi w historii Polski , ba w historii swiata ludzi bez skazy !!.Znajdz akiego , ktory dzisiaj jest postacia pomnikowa a ktory nie ma w swoim zyiorysie zdry , ktora woczach ludzi podobnyh Tobie go nie dyskwalifikuje !.Swiat i ludzie , szanowny J 23 , nie jest czarno bialy , jak Ci sie wydaje !!. Jest wypelniony glownie szaroscia . Nie co ja mowie , wylacznie szaroscia , kgtorej rozmiar zakresla niedoskonalosc czlowieka !.
Czy sadzisz , ze gdyby byl ktosodwazny i zdeterminowany nie znalazlby "hakow " na JPII - go ? , czy nie odnalazlyby sie prawdziwe historie o Pilsudzkim ? , prymasie tysiaclecia , Dmowskim , matce Teresie itd ? .Zapewniam , ze kaza z tych osob nie byla doskonala i ma na swoim sumieniu nie jedna "parszywosc" ..
Jesli wiec oceniamy to albo robmy to obiektywnie wobec wszystkich , ale wtdy musimy liczuc sie z zalamaniem wszelkich regol i totalna rozpierducha , albo zakreslmy rozsadne granice tolarancji i  wzniesmy sie ponad osobiste , czesto subiektywne oceny majac na uwadze dobro kraju !.
Powiem szczerze !. Wierze w to , ze Walesa byl ta osoba , jaka opisuje go Zyzak , Cenckiewicz itd.
Pamietam go dorze z czasow tzw. komuny kiedy mimo tego , ze bylem w czynnej opozycji , jawil mi sie jako drobny kretacz i szachraj !.
Dzisiaj jest to jednak juz nie wazne !. dzisiaj , kiedy narod wystawil mu pomniki i urusl do rangi swiatowego autorytetu , powinismy , poki co zapomniec o jego przeszlosci i dbac o to aby stal sie symbolem bo tego dzisiaj Polska potrzebuje .
Tracimy utorytety , tracimy wiargodnosc w oczach swiata i to nie tylko dzieki tym , ktory realizuja opracowany scisle scenariusz ale rowniez dzieki glupocie nas samych , bowiem nie potrafimy wzniesc sie ponad podzialami wtedy ,iedy sytaje sie to wrecz niezbedne !! .
Przemysl problem bez uprzedzn , obiektywnie i w poczuciu pelnj odpowiedzilnosci za Polske w miedzynarodowym kontekscie !.
|Na koniec .
Czy sadzisz , z Tusk nie zna prawdziwej historii Walesy ? . Mysle , ze zna ale to co mowi i robi ma na celu ochrone kraju przed kolejnymi ponizajacymi nas argumentami nieprzychylnych dla wrogich nam krajow , ze wymienie tylko Niemcow i Izrael !!.

cyc

Data: 2009-04-04 06:59:55
Autor: mrdevilyn
znowu pan Zyzak
On 4 Kwi, 15:42, "cyc" <hersku...@buziaczek.pl> wrote:

Jestes idiota J23 !!.
Znajdz mi w historii Polski , ba w historii swiata ludzi bez skazy !!.

Sam jesteś idiotą bęcwale albowiem jak powszechnie wiadomo tylko
prawda nas wyzwoli.  Cokolwiek zbudujesz na kłamstwie to się
nieuchronnie zawali   i właśnie się wali na naszych oczach- mit
esbeckiej, skurwysyńskiej, zakłamanej i cycoidalnej czeciejpełoskiej.
Im prędzej ta padlina pójdzie do piachu tym lepiej dla nas wszystkich.
J23

Data: 2009-04-04 17:41:26
Autor: jozek
znowu pan Zyzak
Użytkownik napisał w wiadomości

Sam jesteś idiotą bęcwale albowiem jak powszechnie wiadomo tylko
prawda nas wyzwoli.

To jakies prawo fizyki, innej nauki ?
Zapis w konstytucji, orzeczenie sadu ?
Jakies przykazanie (jesli tak, to ktore) ?
Co to jest ta Twoja PRAWDA ?
To co mowi IPN ? A moze to co jakis
gowniarski pseudohistoryk ?
A moze to, w co Ty wierzysz ?
Ale jesli tak, to jest tylko Twoja prawda.
I sie nie zapluwaj, nie masz argumentow,
zzymasz sie i spalasz, a swiat jakos
nie chce byc Ci ulegly.
Nawet ta lista.

   Józek

Data: 2009-04-04 10:52:36
Autor: mrdevilyn
znowu pan Zyzak
On 4 Kwi, 17:41, "jozek" <jostar_usun...@polbox.com> wrote:

To jakies prawo fizyki, innej nauki ?

Tak właśnie jak piszesz józiu jest to bardzo ogólne prawo przyrody.
Jeżeli nie wierzysz to zbuduj jakąś maszynę w oparciu o fałszywe
założenia i opowiedz wszystkim jak działa ;)). Państwo czy
społeczeństwo nie sa w tym względzie żadnymi  wyjątkami.
J-23

Data: 2009-04-04 20:27:11
Autor: jozek
znowu pan Zyzak
> [...]

założenia i opowiedz wszystkim jak działa ;)). Państwo czy
społeczeństwo nie sa w tym względzie żadnymi  wyjątkami.

O budowie maszyn to mnie nie ucz :-)
A mechanistyczne podejscie do opisu zachowania
spoleczenstw, na nic sie nie zda.
Za duzo rownan stanu (jesli wiesz,
o czym mowie).
Gdyby to bylo takie proste, to niemusialyby
istniec koscioly, ani politycy.
Bo i jedni i drudzy, spelniaja podobna role.
(Stad regulacje o rozdziale jednych
od drugich). Pra do tego samego; wladzy nad
spoleczenstwem (maluczkimi).

  Józek

Data: 2009-04-04 16:01:30
Autor: Mariusz Merta
znowu pan Zyzak
On 4 Apr, 19:27, "jozek" <jostar_usun...@polbox.com> wrote:

> [...]
O budowie maszyn to mnie nie ucz :-)
A mechanistyczne podejscie do opisu zachowania

Hmmmm
jesli chodzi o mnie to troche sie orientuje w tych sprawach
ale szanowny pan nie zrozumial czy nie chce przyjac podstawowej
sprawy do wiadomosci...cokolwiek zbudowane na falszywych przeslankach
sie zawali...
wszystko jedno czy to konstrukcja budowalana czy czy lad spoleczny...
wystarczy jedna falszywa podstawa zeby runelo...
to chyba oczywiste i to zdaje sie koega probowal wbic to do panskiej
glowy

Gdyby to bylo takie proste, to niemusialyby
istniec koscioly, ani politycy.

no architekci nowego ladu bez kosciolow juz probowali zbudowac raj na
ziemi...to zsrr sie nazywalo
zalozenie, ze religia jest niepotrzebna okazalo sie falszywe...efekt,
miliony cierpiacych ludzi...

Bo i jedni i drudzy, spelniaja podobna role.
i znowu falszywa przeslanka...politycy nie spelniaja podobnej roli jak
kaplani
zreszta, quasi religijny system komunizmu i nazizmu sa dosc wymownym
przykladem

(Stad regulacje o rozdziale jednych
od drugich). Pra do tego samego; wladzy nad
spoleczenstwem (maluczkimi).

no to jak mowa o rozdzieleniu jednego od drugiego
to np. Dekalog
prosze mi wyjasnic jak to jest ze te przykazania nic a nic sie nie
zdezaktualizowaly...
one sa starsze od rzadow i politykow...
prosze je oddzielic od wspolczesnego prawdoawstwa...
zdaje sie ze zbiry takie jak soso czy hitler probowaly...z dosc
oplakanym efektem...
choc mozna powiedziec, ze stalin sie smieje zza grobu...boc bycie
kapusiem i donosicielem to nic zlego nie jest...
powiem wiecej, to nawet powdo do chwaly...
tylko prosze nie plakac jak ktos pana zakapuje...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-05 11:33:43
Autor: jozek
znowu pan Zyzak
Użytkownik "Mariusz Merta" napisał w wiadomości

> [...]

ale szanowny pan nie zrozumial czy nie chce przyjac podstawowej
sprawy do wiadomosci...cokolwiek zbudowane na falszywych przeslankach

Uogolnienie. Falszywa przeslanka moze byc np. predkosc wiatru 1000km/h
i budowla powstala przy takim zalozeniu od wiatru sie nie zawali.
No ale to na marginesie, jedynie dla podwazenia, ze "prawdy" powszechnie
powtarzane sa absolutnie sluszne.

> [...]

ziemi...to zsrr sie nazywalo
zalozenie, ze religia jest niepotrzebna okazalo sie falszywe...efekt,

Czy ja optowalem za brakiem kosciolow ?
Wrecz przeciwnie, uznalem ich istnienie za koniecznosc,
tak jak i politykow.

> [...]
kaplani
zreszta, quasi religijny system komunizmu i nazizmu sa dosc wymownym

Przykladem to moze sa, ale nie dowodem.

> [...]

zdezaktualizowaly...
one sa starsze od rzadow i politykow...
prosze je oddzielic od wspolczesnego prawdoawstwa...

A po co ?
Zreszta, nie we wszyskich kulturach wszyskie 10 maja odpowiedniki
w prawodawstwie.
Niestety, oprocz dekalogu, jest jeszcze cos takiego, jak
jego interpretacje. A te nie sa juz starsze od rzadow
i politykow.
KK  swoje najnowsze wydumania interpretacyjne (np o in vitro)
stara sie upychac w prawodawstwie cywilnym.
Wlasnie by do tego nie dochodzilo
potrzebny jest rozdzial kosciola od panstwa.

choc mozna powiedziec, ze stalin sie smieje zza grobu...boc bycie
kapusiem i donosicielem to nic zlego nie jest...
powiem wiecej, to nawet powdo do chwaly...

Zwlaszcza, gdy sie donosi Ziobru czy Kaczorom.
Powoluje sie nawet instytuty naukowe
rozpracowujace donosy !
W imie walki z donosami :-)

tylko prosze nie plakac jak ktos pana zakapuje...

Komu ?
SB juz nie istnieje, a od IV RP bedzie
sie mozna spodziewac tylko samego dobra.

  Józek

Data: 2009-04-04 18:41:27
Autor: cyc
znowu pan Zyzak

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6cd488c3-b487-4cc5-8282-91fdea8ba24fs19g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Nie owienienem odpowiadac nza Twoje " argumenty " bo nie sadze aby odpowiedz mogla zmienic Twoj oglad swiata  . Nie mniej sprobuje bo mysle , ze warto , idzie przeciez o dobro Polski .
Powtarzam po raz kolejny nie idzie o prawde bo ta zawsze jak dotad byla jest i bedzie zaklamana !!! idzie o autpryhtety , ktorych nam potrzeba !!.
Jestem niemal pewny , ze wielu z tych , ktorzy sa dla |Ciebie niemal swieci maja w zanadrzu niemalo podlych uczynkow ale wartosc ich dla \Ciebie nie ma znaczenia bo jawia sie jako osoby sztandary !.\
Podobnie jest z Walesa !!. To juz nie jest osoba !!! , to symbol !! i glownie o tym nalezy pamietac .
Symboli mamy w naszym zyciu wiele , jednym z wielu jest Jak juz wspoomialen JPII -gi . Czy warto je burzyc ? dla jakich idei ? wartosci ? .
Polsce a glownie kosmopolitycznj juz dzisiaj mlodziezy potrzeba autorytetow , porzeba wzorcow i przykladow .
Owszem nie moizna juz dzisiaj wspierac sie walesa bo ten zostal zdyskwalifikowany ale czy mozna bylo to robic ? .
NIE !!! . Trzeba bylo holubic autorytet niezaleznie od te3go co soba reprezentuje bo byla i jest to potrzeba nadrzedna i wspierajace nasze , Polskie dazenia do nalezneo nam w swiecie szacunku .
Prywatnie mozesz Walese opluc ! mozesz mu nazdac tak jak potrafisz a co czesrto dokuentujesz tu na grupie ale formalnie i oficjalnie nie powinenes !! , nie powinenes dla dobra Polski !.

cyc

Data: 2009-04-05 13:23:23
Autor: ColgatesBilly
znowu pan Zyzak

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gr7o57$17t$1news.onet.pl...

[...]

DO KURWA CZEGO?

( i czego niby potrzebuje? co moze Polsce zalatwic?)

[...]

TRACIMY MAJATEK odkad nas lewcia rozsprzedala..
Goly glupek nie ma autorytetu'
Najwyzej go poklepia..

> [...]
Czy sadzisz , z Tusk nie zna prawdziwej historii Walesy ? . Mysle , ze zna ale to co mowi i robi ma na celu ochrone kraju przed kolejnymi ponizajacymi nas argumentami nieprzychylnych dla wrogich nam krajow , ze wymienie tylko Niemcow i Izrael !!.

??????
Niby w jaki sposob?

Kol

Data: 2009-04-04 07:48:15
Autor: Scoffer
znowu pan Zyzak
On Fri, 3 Apr 2009 09:49:11 -0700 (PDT), Mariusz Merta
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

http://lista-obecnosci.blogspot.com/

 PiS zaplacil pryszczatemu z NASZYCH pieneidzy...

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-04 21:31:34
Autor: Piotr
znowu pan Zyzak
Dnia Sat, 04 Apr 2009 07:48:15 +0200, "Scoffer <heŽsk>" napisaů(a):

 PiS zaplacil pryszczatemu z NASZYCH pieneidzy...

To ty masz hesk jakieú pieniŕdze?
pz
Piotr

Data: 2009-04-05 11:36:38
Autor: %Scoffer
znowu pan Zyzak
On Sat, 4 Apr 2009 21:31:34 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

PiS zaplacil pryszczatemu z NASZYCH pieneidzy...
To ty masz hesk jakieú pieniŕdze?

 czytaj ze zrozumieniem...

http://bigowski.w.interia.pl/index.htm