znowu piesi na DDR

Data: 2013-03-15 23:47:53
Autor: nerwosolek
znowu piesi na DDR

Pieszych jest pełno na drogach dla rowerów, ale dzisiaj baba prowadziła dwójkę dzieci w wieku przesdzkonym, samym środkiem. myślałem że pisk hamulców, opon zrobi jakieś wrażenie... zero reakcji. zatrzymałem się zwróciłem uwagę, odpyskowała że przecież ich widzę, więc mogę ominąć mam jeszcze 15cm miejca, albo mogę zjechać na chodnik. Ponownie zwróciłem uwagę że nie powinni iść rowerówką - zjechała mnie jak woźnica konia. co robić? Dzwonić na policje? wyśmieją mnie....

Kiedy komunikat dźwiękowy nie wystarcza, wyprzedzam, staje i odwracam rower prostopadle do DDR blokując przejście tak aby pieszy musiał zejść na chodnik.
Zwykle skutkuje, chociaż raz miałem przypadek upartej pani, która wolała zejść na trawnik i złorzecząc iść po psich gównach przez kilkaset metrów (nie spieszyłem się i cały czas blokowałem przejście) niż skorzystać z chodnika. Na słuchawkową młodzież skutkuje lekkie pchnięcie dłonią w ramię spychające w kierunku chodnika. Osoby starsze i pijaków omijam - szkoda czasu, dyskusja nie ma sensu i tak nie zrozumieją o co chodzi.

--
nerwosolek

znowu piesi na DDR