znowu pijany skurwysyn

Data: 2011-12-31 22:30:39
Autor: Krzysiek Kielczewski
znowu pijany skurwysyn
On 2011-12-31, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tragedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine,1741015

Tu jest dokładniej:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10895353,Nietrzezwy_kierowca_wjechal_na_chodniku_w_5_osobowa.html

A jakby miał 0,19 a nie 0,4 to byłby mniejszym skurwysynem?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-31 22:34:09
Autor: pluton
znowu pijany skurwysyn

A jakby miał 0,19 a nie 0,4 to byłby mniejszym skurwysynem?

A ile mial wzrostu ?

Nullification

Data: 2011-12-31 22:44:35
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jdnvdd$crv$1inews.gazeta.pl...

A jakby miał 0,19 a nie 0,4 to byłby mniejszym skurwysynem?

A ile mial wzrostu ?

jak już to ile ważył...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2011-12-31 22:37:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjfuvnv.oon.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2011-12-31, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:
[...]

pytanie jest inne - czy jakby miał 0,19 to czy spowodowałby wypadek, a je¶li tak to jakie byłyby tego przyczyny.

Data: 2012-01-01 00:11:40
Autor: jerzy.n
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jdnvav$cij$1inews.gazeta.pl...

pytanie jest inne - czy jakby miał 0,19 to czy spowodowałby wypadek, a je¶li tak to jakie byłyby tego przyczyny.
 No przecież kto¶ tutaj stawiał tezę ze po pijaku jeĽdzi sie bezpieczniej ....

Data: 2012-01-01 13:16:22
Autor: J.F.
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 1 Jan 2012 00:11:40 +0100, jerzy.n napisał(a):
[...]

No ba - trzezwi powoduja 90% wypadkow, trzeba z tym walczyc :-)

J.

Data: 2012-01-01 02:51:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
znowu pijany skurwysyn
On 2011-12-31, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

Tu jest dokładniej:
[...]

Przyczyny proste: zapierdalał powyżej umiejętno¶ci.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-01 12:47:05
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
znowu pijany skurwysyn
On 2011-12-31, Kuba (aka cita)<yes.or.no@wp.pl>  wrote:

Tu jest dokładniej:
[...]

A promile podnosz± poczucie własnych umiejętno¶ci i zaburzaj± odbiór rzeczywisto¶ci :(

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-01 12:44:28
Autor: RadekNet
znowu pijany skurwysyn
On 2011-12-31, Kuba (aka cita)<yes.or.no@wp.pl> wrote:

Tu jest dokładniej:
[...]

Najdziwniejsze jest to, ze w Polsce 0,4 podnosi poczucie wlasnych umiejetnosci a w takiej n. Irlandii juz nie ... we Wloszech tez bylby jeszcze trzezwy.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-01-01 13:04:24
Autor: Marek Dyjor
znowu pijany skurwysyn
RadekNet wrote:
[...]

a w Chorwacji nawet jakby skosztował to już by był na celowniku...

i czego to dowodzi...

niczego, widać tam lobby alkoholowe działa mocniej i wywalczyło wyższe limity.

Data: 2012-01-01 13:41:10
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Marek Dyjor
niczego, widać tam lobby alkoholowe działa mocniej i wywalczyło wyższe
limity.

Raczej tam, gdzie jest 0,0 działają politykierzy, którzy zakazując czegoś czują się lepiej.

Data: 2012-01-02 13:55:15
Autor: Sebastian Kaliszewski
znowu pijany skurwysyn
Marek Dyjor wrote:
RadekNet wrote:
[...]

Och, straszne limity wywalczyło. A może limit ostrzejszy niż międzynarodowe wymagania dla pilotów samolotów pasażerskich to przesada?

\SK

Data: 2012-01-01 13:05:01
Autor: Jarek S.
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "RadekNet" <radek@rejsy-czartery.com> napisał w wiadomo¶ci news:jdphg9$s86$1inews.gazeta.pl...
On 2011-12-31, Kuba (aka cita)<yes.or.no@wp.pl> wrote:

Tu jest dokładniej:
[...]

Bo jak nie wiadomo o co chodzi.....

Data: 2012-01-02 12:43:47
Autor: RadekNet
znowu pijany skurwysyn
Uďż˝ytkownik "RadekNet"<radek@rejsy-czartery.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
On 2011-12-31, Kuba (aka cita)<yes.or.no@wp.pl>  wrote:

Tu jest dok�adniej:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10895353,Nietrzezwy_kierowca_wjechal_na_chodniku_w_5_osobowa.html

A jakby mia� 0,19 a nie 0,4 to by�by mniejszym skurwysynem?

pytanie jest inne - czy jakby mia� 0,19 to czy spowodowa�by wypadek,
a je�li
tak to jakie by�yby tego przyczyny.

Przyczyny proste: zapierdala� powy�ej umiej�tno�ci.

A promile podnosz� poczucie w�asnych umiej�tno�ci i zaburzaj� odbi�r
[...]

Czy ja wiem czy chodzi o pieniadze... Ma ktos moze dane jak wygladala sprawa limitow na przestrzeni lat? Rosly, malaly? O)d kiedy sa wprowadzone?

Inna sprawa, ze ja jako osoba z zasady nie wsiadajaca za kolko nawet po jednym piwie, uwazam, ze jesli ktos zdaje sobie sprawe z tego, ze wypil, ze mogl przekroczyc limit (nie wazne czy polski czy inny), a mimo to prowadzi jest idiota i wlasnie ten jego idotyzm spowodowal wypadek a nie te 0,4 promila jak w tym przypadku.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-01-02 14:39:46
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
UĹĽytkownik "RadekNet"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

W Polsce ? "Od zawsze" takie same, tzn podejrzewam ze gdzies od lat 60-tych, gdy sie juz dorobili balonikow i metod analitycznych.
W USA stopniowo ograniczaja srube, w Niemczech powolutku tez.

[...]

No nie, to chyba zbyt daleko wysunieta teza. Ze jest idiota to byc moze, ale zeby tak od razu ten idiotyzm powodowal wypadek ....

J.

Data: 2012-01-02 15:19:09
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin J.F
No nie, to chyba zbyt daleko wysunieta teza. Ze jest idiota to byc moze,
ale zeby tak od razu ten idiotyzm powodowal wypadek ....

Prości ludzie -- proste konkluzje.

On 2011-12-31, Kuba (aka cita)<yes.or.no@wp.pl>  wrote:

Tu jest dok�adniej:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10895353,Nietrzezwy_kierowca_wjechal_na_chodniku_w_5_osobowa.html A jakby mia� 0,19 a nie 0,4 to by�by mniejszym skurwysynem?

[...]

Nie, przyczyną wypadku była debilna jazda a nie zdanie sobie sprawy z przekroczenia jakiegoś tam limitu.

\SK

Data: 2012-01-02 16:08:17
Autor: RadekNet
znowu pijany skurwysyn
W dniu 02.01.2012 15:20, Sebastian Kaliszewski pisze:
[...]

przekroczenia jakiegoĹ› tam limitu.

No toc pisze, ze debilna jazda, ale takiej jazdy mozna spodziewac sie po debilu, ktory laduje sie w klopoty z powodu alkoholu.

--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-01-02 15:19:39
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin RadekNet
No toc pisze, ze debilna jazda, ale takiej jazdy mozna spodziewac sie po
debilu, ktory laduje sie w klopoty z powodu alkoholu.

WytrzeĹşwiej trollu.

Data: 2012-01-03 15:03:57
Autor: Sebastian Kaliszewski
znowu pijany skurwysyn
RadekNet wrote:
[...]

Ale nie wygląda mi na to, że się władował w kłopoty (a przede wszystkim w ludzi!) z powodu alkoholu -- w wielu krajach spełniałby normę (w tym AFAIR na wyspach). On się władował z powodu debilnej jazdy. Jechał jak debil i zabił dziecko idące chodnikiem a inne ciężko ranił.

Normalny człowiek może wypić wino czy piwo do obiadu i jakiś czas potem jechać. Nie widzę w tym nic specjalnie idiotycznego. Debilizm jest wg mnie niezależny od wypicia niewielkiej ilości alkoholu, po której kierujący mieści się w "normach psychotechnicznych". W Warszawie parę lat temu jakiś artysta wjechał do metra (wpakował się na schody prowadzące na stację, oddzielone sporym kawałkiem chodnika od jezdni). Był trzeźwy.

\SK

Data: 2012-01-03 15:27:45
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-03 15:03, Sebastian Kaliszewski pisze:
(...)
[...]

Zgadza siÄ™.

W Warszawie parÄ™
lat temu jakiś artysta wjechał do metra (wpakował się na schody
prowadzące na stację, oddzielone sporym kawałkiem chodnika od jezdni).
Był trzeźwy.

Metro Racławicka - AFAIR to nie była to jego wina, tylko został
uderzony. Musiałbym sprawdzić, by być pewnym.

Data: 2012-01-03 17:47:02
Autor: RadekNet
znowu pijany skurwysyn
W dniu 03.01.2012 15:03, Sebastian Kaliszewski pisze:
[...]

Jak powtorze drugi raz, ze mysle podobnie jak Ty, tylko uwazam dodatkowo, ze trzeba byc debilem, zeby ladowac sie w prawne problemy przekraczajac limit danego panstwa to mi uwierzysz? ;) Po prostu uwazam, ze brak rozsadku w jednym idzie z brakiem rozsadku w drugim...

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-01-01 16:32:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
znowu pijany skurwysyn
On 2012-01-01, Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> wrote:

[...]

Trochę tak, ale IMO to o wiele bardziej zależy od psychiki delikwenta.
Jeden i na trzeĽwo będzie się popisywał, drugi i po kielichu pojedzie
spokojnie. Oczywi¶cie pomysłów z jazd± z dwoma czy trzema promilami nie
mam zamiaru bronić.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-02 22:19:54
Autor: Adam Płaszczyca
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 01 Jan 2012 16:32:54 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Jeden i na trzeĽwo będzie się popisywał, drugi i po kielichu pojedzie
spokojnie.
Albo też pojedzie bardzo, bardzo ostrożnie. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-01-03 08:13:10
Autor: Krzysiek Kielczewski
znowu pijany skurwysyn
On 2012-01-02, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Jeden i na trzeĽwo będzie się popisywał, drugi i po kielichu pojedzie
spokojnie.
Albo też pojedzie bardzo, bardzo ostrożnie.

Przeczytałe¶ *całe* zdanie, na które odpisywałe¶?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-03 16:02:05
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On Tue, 03 Jan 2012 08:13:10 +0100, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Przeczytałe¶ *całe* zdanie, na które odpisywałe¶?

Po co? Trzeba pisać, pisać, pisać...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-02 22:22:18
Autor: Adam Płaszczyca
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 01 Jan 2012 12:47:05 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

A promile podnosz± poczucie własnych umiejętno¶ci i zaburzaj± odbiór rzeczywisto¶ci :(

Owszem nie. Jak jestem nar±bany, to ubranie dokładnie składam w kostkę, a
na trzeĽwo jako¶ mi się ni chce. --

Data: 2012-01-02 22:35:34
Autor: 'Tom N'
znowu pijany skurwysyn
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3THBF7$0lTmike.oldfield.org.pl>:

[...]

Wła¶nie potwierdziłe¶, że bajzel z ubraniem, który robisz na trzeĽwo, gdy
się napijesz odbierasz jako ubranie złożone "w kostkę" i masz wtedy
zwiększone poczucie własnych umiejętno¶ci. ;P

--
T.

Data: 2012-01-03 00:00:30
Autor: Adam Płaszczyca
znowu pijany skurwysyn
Dnia Mon, 2 Jan 2012 22:35:34 +0100, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Nie poczucie, a wieksze umiejętno¶ci :P Ja składam, a nie tylko chcę
złozyć. --