znowu pijany skurwysyn

Data: 2012-01-01 01:04:06
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin marcin
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tragedia-na-pomorzu-
pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine,1741015

Ta, pijany jak cholera, 0,4 promila. Zastanów się czasem zanim coś napiszesz.

Data: 2012-01-01 03:03:22
Autor: Andy Niwiński
znowu pijany skurwysyn

"to" <to_usenet@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4effb106$0$1451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zastanowić to ty się powinieneś. To nie jest twoja pierwsza i jedyna debilna odzywka. Wykazujesz objawy typowego trolla - odezwać się tylko po to, żeby zaistnieć i najlepiej jak tylko się da na maxa kretyńsko.

Może właśnie te drobne 0,4 promila akurat przeważyło, że zabrakło umiejętności, że jechał z większą "fantazją" itd...

Data: 2012-01-01 02:10:27
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Andy Niwiński
[...]

Ciekawe skąd to wiesz? Ale mniejsza, o to, bo nie o tym pisałem. Wiesz ile to jest 0,4 promila? To taka ilość, której po zdrowym człowieku nawet nie poznasz, jak można kogoś takiego nazwać "pijanym"?

Z litości nie wspomnę o tym, że w większości krajów europejskich można legalnie jeździć z 0,5 promila, ale najwyraźniej zdaniem PMS-owych trolli prawie cały zachód to stado alkoholików, którzy ustawili sobie taki limit, żeby móc jeździć po pijaku.

Data: 2012-01-01 12:16:49
Autor: kogutek
znowu pijany skurwysyn
to <to_usenet@interia.pl> napisa³(a):
begin Andy NiwiÅ&#65533;ski

> ZastanowiÄ&#65533; to ty siÄ&#65533; powinieneÅ&#65533;. To nie jest twoja pierwsza i jedyna
> debilna odzywka. Wykazujesz objawy typowego trolla - odezwaÄ&#65533; siÄ&#65533; tylko
> po to, żeby zaistnieÄ&#65533; i najlepiej jak tylko siÄ&#65533; da na maxa kretyÅ&#65533;sko.
 A Ty co jesteÅ&#65533;, jakiÅ&#65533; troll diagnosta?

> Może wÅ&#65533;aÅ&#65533;nie te drobne 0,4 promila akurat przeważyÅ&#65533;o, że zabrakÅ&#65533;o
> umiejÄ&#65533;tnoÅ&#65533;ci, że jechaÅ&#65533; z wiÄ&#65533;kszÄ&#65533; "fantazjÄ&#65533;" itd...

Ciekawe skÄ&#65533;d to wiesz? Ale mniejsza, o to, bo nie o tym pisaÅ&#65533;em. Wiesz ile to jest 0,4 promila? To taka iloÅ&#65533;Ä&#65533;, której po zdrowym czÅ&#65533;owieku nawet nie poznasz, jak można kogoÅ&#65533; takiego nazwaÄ&#65533; "pijanym"?

Z litoÅ&#65533;ci nie wspomnÄ&#65533; o tym, że w wiÄ&#65533;kszoÅ&#65533;ci krajów europejskich można legalnie jeździÄ&#65533; z 0,5 promila, ale najwyraźniej zdaniem PMS-owych trolli prawie caÅ&#65533;y zachód to stado alkoholików, którzy ustawili sobie taki limit, żeby móc jeździÄ&#65533; po pijaku.

Masz racjê, mo¿na je¼dziæ gdzie¶ tam jak ma siê 0,5. Wyczyta³e¶ w Google i
jeste¶ panisko. Tylko zrób tam wypadek jak masz 0,5. Wtedy siê oka¿e czy mo¿na
robiæ wypadki jak ma siê 0,5 i czy nie zostanie to uwzglêdnione przez
tamtejszy s±d w podwy¿szeniu kary. --

Data: 2012-01-01 12:17:27
Autor: kogutek
znowu pijany skurwysyn

Data: 2012-01-02 07:37:27
Autor: MarcinJM
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 13:17, kogutek pisze:
[...]

I to jest normalne: jestes karany za cos, co zrobiles, a nie za cos, co moglbys zrobic.
Oczywiscie w przypadku zdarzenia zawartosc alkoholu bedzie, czy tez raczej MOZE byc okolicznoscia obciazajaca.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2012-01-02 09:57:46
Autor: Arek
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 07:37, MarcinJM pisze:
[...]

Jest co¶ takiego jak prewencja. Co by nie mówiæ polak po dowolnej ilo¶ci alkoholu g³upieje.

A.

Data: 2012-01-02 10:13:00
Autor: Axel
znowu pijany skurwysyn

"Arek" <abc@abc.pl> wrote in message news:jdrria$e6f$1node2.news.atman.pl...

Jest co¶ takiego jak prewencja. Co by nie mówiæ polak po dowolnej ilo¶ci alkoholu g³upieje.

Taaa... a bez alkoholu jak glupieje...

--
Axel

Data: 2012-01-02 10:33:09
Autor: Artur Ma¶l±g
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 10:13, Axel pisze:

"Arek" <abc@abc.pl> wrote in message

Jest co¶ takiego jak prewencja. Co by nie mówiæ polak po dowolnej
ilo¶ci alkoholu g³upieje.

Taaa... a bez alkoholu jak glupieje...

Baaa, tak wprost ze statystyk 10 razy bardziej ;)

Data: 2012-01-02 22:20:46
Autor: Adam P³aszczyca
znowu pijany skurwysyn
Dnia Mon, 02 Jan 2012 09:57:46 +0100, Arek napisa³(a):

Jest co¶ takiego jak prewencja. Co by nie mówiæ polak po dowolnej ilo¶ci alkoholu g³upieje.

Prewencyjnie nalezy odebraæ wszystkim samochody.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-01-02 10:50:34
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
U¿ytkownik "MarcinJM"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdrjb8$ov2$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No coz, podawalem Iowe, tam widac odwrotnie uwazaja - wypadek bedzie okolicznoscia obciazajaca przy skazaniu za prowadzenie po pijaku. Ale to jakis pop* stan, tam nawet w barze nie mozna sie upic, pewnie jeden z tych ktory wprowadzil prohibicje  :-)

Niemcy kiedys mieli calkiem rozsadna tabele kar - zaczynalo sie od 0.3 promila, konczylo na 1.1, i za wypadek przy 0.5 byla tylko niewielka zwyzka kary.

J.

Data: 2012-01-02 10:02:59
Autor: Arek
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 03:10, to pisze:

[...]

Jeżeli ktoś wsiada po wypiciu do samochodu to wiadomo, że jest kretynem. Niestety alkohol i tak wysoki stan debilizmu dodatkowo pogłębia.

Zgadzam się, że 0.4 promila to nie jest dużo. Ale nie o to chodzi. Chodzi o ilość aktywnych szarych komórek które posiada wkładka pomiędzy kierownicą a pedałami. W tym przypadku było ich bardzo nie wiele.

A.

Data: 2012-01-01 08:57:26
Autor: Bydlê
znowu pijany skurwysyn
On 2012-01-01 02:03:22 +0000, Andy Niwiñski <andyniwinski@interia.pl> said:

Mo¿e w³a¶nie te drobne 0,4 promila akurat przewa¿y³o, ¿e zabrak³o umiejêtno¶ci, ¿e jecha³ z wiêksz± "fantazj±" itd...

Polimerujê. ;-)

IMO tych umiejêtno¶ci nigdy nie by³o, a zawsze by³a "fantazja".
Bo (poza awariami typu (same z siebie) urwana kierownica, ko³o czy z³amany peda³, tfu! gej hamulca, ciê¿ko doprowadziæ do wypadku, gdy ma siê dzia³aj±cy rozum.

(gdyby¿ kiedy¶ zrozumia³y to s±dy albo policja...)

--
Bydlê

Data: 2012-01-01 12:12:31
Autor: jerzy.n
znowu pijany skurwysyn

U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdp3l6$q1d$1inews.gazeta.pl...

[...]
Odpukaæ, tez tak my¶lê .Je¿d¿ê juz kilkana¶cie lat i nigdy nie przejecha³em ani psa ,ani kota .Do tego ze trzeba mieæ g³owê to jeszcze kierowca ma kierownice i hamulce.Ostatnio widzia³em z poziomu przechodnia, jak potê¿na wywrotka zmieli³a pod ko³ami do¶æ du¿ego psa i nawet sie nie zatrzyma³ , nawet po to aby zrobiæ w³a¶cicielowi awanturê ,ale móg³ psiaka wziasc miedzy ko³a  i pies prawdopodobnie by prze¿y³ .Mia³ pecha bo za nim jecha³a Stra¿ Graniczna i go¶æ  zatrzyma³ sie mimo sygna³u po kilometrze i za to jedynie mo¿na by³o go "doceniæ.

Data: 2012-01-01 13:06:49
Autor: Marek Dyjor
znowu pijany skurwysyn
Bydlê wrote:
On 2012-01-01 02:03:22 +0000, Andy Niwiñski <andyniwinski@interia.pl>
said:
[...]

ni i im wiêcej alkoholu we krwii tym gorzej z u¿ywaniem rozumu.

Data: 2012-01-01 15:49:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:jdoetb$bl6$1dont-email.me...

Zastanowić to ty się powinieneś. To nie jest twoja pierwsza i jedyna debilna odzywka. Wykazujesz objawy typowego trolla - odezwać się tylko po to, żeby zaistnieć i najlepiej jak tylko się da na maxa kretyńsko.

przecież on to robi specjalnie, już sam jego wątek z pytaniem o to kto jest największym trollem grupy daje powody myśleć, że to jest jego cel istnienia na grupie..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2012-01-01 15:22:05
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Kuba \(aka cita\)
przecież on to robi specjalnie,

Piłeś?

już sam jego wątek z pytaniem o to kto
jest największym trollem grupy daje powody myśleć, że to jest jego cel
istnienia na grupie..

Tzn. co, trollu Jakubie? Odkrycie największego trolla na grupie?

Data: 2012-01-01 16:39:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f007a1d$0$1462$65785112news.neostrada.pl...

Tzn. co, trollu Jakubie? Odkrycie największego trolla na grupie?

do największego, ba nawet dobrego trolla brakuje Ci jeszcze naprawde sporo...

Póki co osiągasz poziom - błazen.

Data: 2012-01-01 15:45:22
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Kuba \(aka cita\)
do największego, ba nawet dobrego trolla brakuje Ci jeszcze naprawde
sporo...

Czy mogę pobierać u Ciebie lekcje trollowania?

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

PS. Wysłałem Ci zapytanie ofertowe dotyczące kupna śmietnika z zawartością, dlaczego je zignorowałeś?

Data: 2012-01-01 17:09:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f007f92$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
PS. Wysłałem Ci zapytanie ofertowe dotyczące kupna śmietnika z
zawartością, dlaczego je zignorowałeś?

Dostalem jednego maila, na którego odpowiedzialem. Jeśli to z Tobą korespondowałem to nie pierdziel, ze zignorowałem, jeśli to nie z Tobą, oznacza to tylko tyle, ze albo pomyliłeś maila, albo napisałeś go w taki sposob, ze filtr antyspamowy wywalił go do kosza.

ps. a może filtr też uznał, ze jestes trollem..

Data: 2012-01-01 16:27:36
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Kuba \(aka cita\)
[...]

Pytałem na grupie i nie odpowiedziałeś.

Data: 2012-01-01 17:37:37
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f008978$0$1186$65785112news.neostrada.pl...

Pytałem na grupie i nie odpowiedziałeś.

a czy ja musze czytać wszystko co jest napisane na grupie?

Data: 2012-01-01 17:38:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdq24h$lot$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f008978$0$1186$65785112news.neostrada.pl...

Pytałem na grupie i nie odpowiedziałeś.

a czy ja musze czytać wszystko co jest napisane na grupie?

LOL chyba, ze mówisz o Twoim żałosnym pytaniu o zawartość... w takim razie nawet nie skomentuje.

Data: 2012-01-01 21:51:55
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Kuba \(aka cita\)
a czy ja musze czytać wszystko co jest napisane na grupie?

Skoro ogłaszasz się na grupie to chyba tak.

LOL chyba, ze mówisz o Twoim żałosnym pytaniu o zawartość... w takim
razie nawet nie skomentuje.

Nie pytałem o zawartość, pytałem czy sprzedajesz śmietnikowe kubły także z zawartością. Po prostu chciałbym sobie bez stresu pogrzebać, a co wygrzebię to moje. Na osiedlu trochę głupio... ;)

To jak?

Data: 2012-01-02 17:41:41
Autor: Icek
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 03:03, Andy Niwiński pisze:

[...]

a może nie?

0,4 promila to nie stan naprucia się w taki sposób aby nie panować nad sobą. Jakoś w innych krajach limit 0.5 nie jest rzadkością.

Icek

Data: 2012-01-02 17:48:08
Autor: Cavallino
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:

0,4 promila to nie stan naprucia się w taki sposób aby nie panować nad sobą.

Różnie bywa.
Znam takich którym po jednym piwku odwaga rośnie konkretnie, a hamulce zdecydowanie się rozluźniają.
A po dwóch, to już chcą się bić, z każdym kto się nawinie.

Data: 2012-01-02 17:22:35
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Cavallino
Różnie bywa.
Znam takich którym po jednym piwku odwaga rośnie konkretnie, a hamulce
zdecydowanie się rozluźniają.
A po dwóch, to już chcą się bić, z każdym kto się nawinie.

A ja znam takich, co i bez piwa chcą się bić z każdym kto się nawinie i co z tego?

Data: 2012-01-01 03:12:44
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On 01 Jan 2012 01:04:06 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

Ta, pijany jak cholera, 0,4 promila. Zastanów siê czasem zanim co¶ napiszesz.

Ja tam widzê "26-latek mia³ oko³o promila alkoholu w organizmie."
Wcze¶niej czyta³em o 0,4, ale mg.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-01 02:15:30
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin jerzu
Ja tam widzę "26-latek miał około promila alkoholu w organizmie."
Wcześniej czytałem o 0,4, ale mg.

"Szwed-Sobańska poinformowała, że 26-letni kierowca samochodu osobowego, który wpadł w poślizg i wjechał na chodnik, był nietrzeźwy. W wydychanym powietrzu miał 0,4 promila alkoholu. Mężczyzna nie odniósł żadnych obrażeń."

Data: 2012-01-01 17:31:40
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On 01 Jan 2012 02:15:30 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

"Szwed-Sobañska poinformowa³a, ¿e 26-letni kierowca samochodu osobowego, który wpad³ w po¶lizg i wjecha³ na chodnik, by³ nietrze¼wy. W wydychanym powietrzu mia³ 0,4 promila alkoholu. Mê¿czyzna nie odniós³ ¿adnych obra¿eñ."

Ju¿ widzê, to w tym drugim linku.

Data: 2012-01-01 13:15:08
Autor: J.F.
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 1 Jan 2012 08:54:12 +0100, Bydlê napisa³(a):
On 2012-01-01 02:12:44 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> said:
[...]

teraz jest "okolo promila".

Czyzby - mial 0.4mg/litr wydychanego powietrza, co odpowiada 0.8 promila we
krwi ?

J.

Data: 2012-01-01 17:36:08
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On Sun, 1 Jan 2012 13:15:08 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

teraz jest "okolo promila".

W tym drugim linku jest 0,4 promila. Ale jestem w 99% przekonany, ¿e
zaraz po wypadku na którym¶ z portali by³o napisane  w³a¶nie 0,4 mg/l.

Data: 2012-01-02 17:45:42
Autor: Icek
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 17:36, jerzu pisze:
[...]

pismaki nie zawsze wiedz±. Postawili mu zarzut "po spo¿yciu" czyli 0.22 - 0.50

Icek

Data: 2012-01-02 08:52:24
Autor: Robert_J
znowu pijany skurwysyn
Ta, pijany jak cholera, 0,4 promila. Zastanów się czasem zanim coś
napiszesz.

Długo nad tym myślałeś? Znam niejedną osobę, która po jednym kieliszku dostaje małpiego rozumu. Sądzę że po takiej dawce nie przekracza nawet 0,2 promila... Wszystko zależy od indywidualnych reakcji organizmu na alkohol.

Data: 2012-01-02 10:14:56
Autor: Axel
znowu pijany skurwysyn

"Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl> wrote in message news:jdrnnt$7cq$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja znam niejedna osobe, ktora dostaje malpiego rozumu bez alkoholu. Mozesz wyciagnac z tego jakies rownie swiatle wnioski?

--
Axel

Data: 2012-01-02 10:37:59
Autor: Arek
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 10:14, Axel pisze:

[...]

Co w ogólnych rozważaniach zmienia pojedynczy przypadek?

A.

Data: 2012-01-02 11:43:39
Autor: 4CX250
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:jdrttn$gn8$1node2.news.atman.pl...
[...]

http://autokult.pl/2011/10/12/limity-trzezwosci-i-predkosci-w-krajach-europejskich/austria/top
DziwiÄ™ siÄ™ że nikt nie zauważa że np. w takiej Austrii  jest limit 0,5 promila, podczas gdy  przeciÄ™tny mieszkaniec tego kraju ma już mocno w czubie po jednym gÅ‚Ä™bszym. Oni raczej nie pijÄ… mocnych trunków w iloÅ›ciach "0,5 na Å‚eb" jak u nas, sÄ… bardziej wrażliwi na maÅ‚e iloÅ›ci alkoholu a jednak limit majÄ… wyższy.  BawiÅ‚em siÄ™ z rodowitymi Austriakami nie jeden raz przy alkoholu i wiem że majÄ… cienkie gÅ‚owy i już po dwóch piwach idÄ… spać a dwa gÅ‚Ä™bsze czystej oznacza dla nich czÄ™sto koniec imprezy z uwagi na brak dalszego z nimi kontaktu.

Marek

Data: 2012-01-02 10:45:53
Autor: Robert_J
znowu pijany skurwysyn
A ja znam niejedna osobe, ktora dostaje malpiego rozumu bez alkoholu. Mozesz wyciagnac z tego jakies rownie swiatle wnioski?

Tak, ponieważ odsetek ludzi tracących nad sobą kontrolę (w mniejszym lub większym stopniu) jest zdecydowanie większy wśród tych którzy pili niż wśród tych którzy nie pili :-). Podpierając się Twoim podejściem do sprawy powinno się pozwolić prowadzić po blantach, psychotropach, koksie itd... Bo przecież trzeźwemu też czasem odbija ;-)
Jeden tutaj neguje sens obciążania sprawców kosztami lecznie ofiar, ponieważ nie ma jak ściągnąć kasy z bezrobotnego. Tak jakby każdy driver był bezrobotnym ;-).

Data: 2012-01-02 15:29:38
Autor: Axel
znowu pijany skurwysyn

"Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl> wrote in message news:jdrucm$rg5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz jakies wsparcie? Dane statystyczne? Czy tylko swoje przekonanie?

Podpierając się Twoim podejściem do sprawy powinno się pozwolić prowadzić po blantach, psychotropach, koksie itd... Bo przecież trzeźwemu też czasem odbija ;-)

Po prostu wyciagnij wniosek  z tego, ze w sporej liczbie krajow, rowniez europejskich, poziom 0,4 promila we krwi to wedlug prawa trzezwy kierowca.
Jakby ten sprawca wypadku mial 0,0 - to co byloby przyczyna wypadku?

--
Axel

Data: 2012-01-02 15:16:54
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Axel
[...]

Praktycznie na całym zachodzie europy jest limit 0,5, a tu i tam 0,8.

Data: 2012-01-02 17:49:25
Autor: Icek
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 15:29, Axel pisze:

[...]

wg prawa: niedostosowanie prędkości do warunków na drodze

realnie: brak oÅ›wielonego pieszego, brak odblasków, brak pobocza, brak chodzenia gÄ™siego, wybiegajÄ…ce dziecko, dziura w drodze, uskok, oblodzona nawierzchnia, niesprawne auto  ?

Icek

Data: 2012-01-03 11:52:29
Autor: LEPEK
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 17:49, Icek pisze:

realnie: brak oświelonego pieszego, brak odblasków, brak pobocza, brak
chodzenia gęsiego,

Zadałeś sobie trud choć zerknięcia na zdjęcia ze skutków zdarzenia, na temat którego próbujesz się udzielać?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-02 17:55:05
Autor: Robert_J
znowu pijany skurwysyn
Masz jakies wsparcie? Dane statystyczne? Czy tylko swoje przekonanie?

Nie zamierzam udowadniać że alkohol wpływa na osłabienie percepsji, refleksu itp. cech, które są dość ważne przy wykonywaniu zajęć tylu prowadzenie auta tudzież obsługa urządzeń :-). Jak chcesz to polemizuj, ale nie ze mną. Zaraz zaczniesz dowodzić że po drogach powinno się jeździć po paru piwach bo tak bezpieczniej...

Jakby ten sprawca wypadku mial 0,0 - to co byloby przyczyna wypadku?

Istnieje duże prawdopodobieństwo że w ogóle by do niego nie doszło ;-)

Data: 2012-01-03 15:14:32
Autor: Sebastian Kaliszewski
znowu pijany skurwysyn
Robert_J wrote:
[...]

W jakiej ilości? Wiesz ICAO dla pilotów samolotów transportowych przewiduje normę właśnie taką, jaką miał ten kierowca. A w samolocie chyba trzeba uważać...

Jak chcesz to polemizuj, ale nie ze mną. Zaraz zaczniesz dowodzić że po drogach powinno się jeździć po paru piwach bo tak bezpieczniej...

Teraz dyskutujesz z własnymi wyobrażeniami.

Jakby ten sprawca wypadku mial 0,0 - to co byloby przyczyna wypadku?

Istnieje duże prawdopodobieństwo że w ogóle by do niego nie doszło ;-)

Twierdzisz tak na podstawie?

\SK

Data: 2012-01-03 00:31:54
Autor: John Kołalsky
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl>

..
Jeden tutaj neguje sens obciążania sprawców kosztami lecznie ofiar, ponieważ nie ma jak ściągnąć kasy z bezrobotnego. Tak jakby każdy driver był bezrobotnym ;-).

Chcesz by został bezrobotnym ?

Data: 2012-01-03 12:03:41
Autor: LEPEK
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 10:14, Axel pisze:

A ja znam niejedna osobe, ktora dostaje malpiego rozumu bez alkoholu.
Mozesz wyciagnac z tego jakies rownie swiatle wnioski?

Że nie wiem, czy się przyznawać do znajomości z tobą? ;P

Pozdr,

Data: 2012-01-03 13:35:32
Autor: Axel
znowu pijany skurwysyn
"LEPEK" <nobody@nowhere.net> wrote in message

A ja znam niejedna osobe, ktora dostaje malpiego rozumu bez alkoholu.
Mozesz wyciagnac z tego jakies rownie swiatle wnioski?
Ze nie wiem, czy sie przyznawac do znajomosci z toba? ;P

O Tobie akurat tym razem nie myslalem :-PPPP

--
Axel

znowu pijany skurwysyn