znowu pijany skurwysyn

Data: 2012-01-01 17:34:53
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On Sat, 31 Dec 2011 21:38:09 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tragedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine,1741015

Tu kolejny:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,sprawca-tego-zderzenia-mial-blisko-2-promile,164218.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-01 20:00:05
Autor: DoQ
znowu pijany skurwysyn
W dniu 01-01-2012 17:34, jerzu pisze:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,sprawca-tego-zderzenia-mial-blisko-2-promile,164218.html

Oj tam, degustował wino tylko - lampkę przed wyjazdem.

--
Paweł

Data: 2012-01-01 20:51:04
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 20:00, DoQ pisze:
W dniu 01-01-2012 17:34, jerzu pisze:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,sprawca-tego-zderzenia-mial-blisko-2-promile,164218.html

Oj tam, degustował wino tylko - lampkę przed wyjazdem.

Ironia zdaje się zbędna - 2 promile. Po butelce wina wypitej
w godzinkę miałbym z promil. Musiałbym się postarać, by całą
tak szybko wypić.

Data: 2012-01-01 21:03:06
Autor: J.F.
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 01 Jan 2012 20:51:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Ale ktory to jest ten pijany ?

Bo obaj jada dosc pewnie, tylko najwyrazniej jednemu alkohol ograniczyl
zdolnosc postrzegania :-)

Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ? J.

Data: 2012-01-01 21:16:55
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 21:03, J.F. pisze:
[...]

Tak się zastanawiam, czy u Ciebie to aby nie skutki zabawy noworocznej
w postrzeganiu i rozumieniu tekstu pisanego - pijany był kierowca
Safrane, który wjechał na skrzyżowanie itd. Wynika z powyższego, że
kierowca Audi już na skrzyżowaniu był/wjechał wcześniej. Oczywiście
istnieje możliwość, że coś pismaki pokręciły, ale to tylko opcja.

Bo obaj jada dosc pewnie, tylko najwyrazniej jednemu alkohol ograniczyl
zdolnosc postrzegania :-)

Dobrze, dobrze. Ironia jest fajna, ale do czasu. Jak ktoś z 2 promilami
jeździ po drodze to zdaje się nie jest to akceptowalne dla nikogo
(znaczy może są tacy, którzy to akceptują) i żarty w tej materii
są (przynajmniej dla mnie) nie do przyjęcia.

Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?

Przy wyłączonej sygnalizacji?

Data: 2012-01-01 21:41:29
Autor: J.F.
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:16:55 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Ja nie wiem czy Cie podziwiac ze po sylwestrowym szalenstwie potrafisz
rozpoznac Safrane na tym filmie, albo znaki na skrzyzowaniu, czy ganic za
to ze ojciec dzieciom, a tak sie najebal ze o 21:00 w dzien nastepny
jeszcze nie wytrzewial na tyle zeby rozumiec o co chodzi :-)

[...]

Ale ja bym sie chetnie dowiedzial kto tu ma pierwszenstwo. Moze wcale nie
takie dziwne - i trzezwy tez by mial problemy.

Przy czym podpowiedz ze "Rondo" bynajmniej nie wyjasnia nic - rozne ronda
widzialem :-)

Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?
Przy wyłączonej sygnalizacji?

Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

J.

Data: 2012-01-01 21:57:20
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 21:41, J.F. pisze:
[...]

Cóż, nie najebałem się w Sylwestra itd. Skoro Safrane wjeżdżała na
skrzyżowanie to zdaje się nie ma innej opcji, że to ten jadący od dołu.

[...]

http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.jpg

Nadal masz wątpliwości?

Przy czym podpowiedz ze "Rondo" bynajmniej nie wyjasnia nic - rozne ronda
widzialem :-)

To może najpierw sprawdź.

Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?
Przy wyłączonej sygnalizacji?

Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

Nie jestem przekonany - wymuszają jadąc na czerwonym.

Data: 2012-01-01 22:08:10
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 21:57, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2012-01-01 21:41, J.F. pisze:
(...)
Ale ja bym sie chetnie dowiedzial kto tu ma pierwszenstwo. Moze wcale nie
takie dziwne - i trzezwy tez by mial problemy.

http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.jpg

Nadal masz wątpliwości?

Tu jeszcze raz:

http://www.tzelvis.pl//galeria/foto/27-12-2009_10-31-19skanuj0022.jpg

Data: 2012-01-02 08:53:05
Autor: LEPEK
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 22:08, Artur Maśląg pisze:

http://www.tzelvis.pl//galeria/foto/27-12-2009_10-31-19skanuj0022.jpg

Rozumiecie coś z tych opisów pod rysunkami? Jazda z pozycji A, z pozycji B - a A i B na tym samym pasie... Obok nich jakieś numerki... A w ogóle - czy nie jest dokładnie odwrotnie, że trzeba ustąpić temu na prawym pasie (fioletowy ustępuje brązowemu)?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-04 07:36:25
Autor: MarcinJM
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 08:53, LEPEK pisze:
[...]

Porazka jest to, ze wybudowano (zorganizowano) cos, co wymaga obszernego opisu i instrukcji obslugi.
Tam bedzie dochodzic do kolizji, nie ma na to sily.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2012-01-04 08:04:48
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-04 07:36, MarcinJM pisze:
[...]

Porażką to bym nazwał podobne komentarze. Skrzyżowanie jest
zaprojektowane dość czytelnie i logicznie. Ta "instrukcja" to jakiś
materiał ze "szkoły jazdy". Jest tam więcej takich :)

Tam bedzie dochodzic do kolizji, nie ma na to sily.

Jasne, trup się ściele gęsto...

Data: 2012-01-01 22:33:06
Autor: J.F.
znowu pijany skurwysyn
Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:57:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
Cóż, nie najebałem się w Sylwestra itd. Skoro Safrane wjeżdżała na
skrzyżowanie to zdaje się nie ma innej opcji, że to ten jadący od dołu.

A nie mogl miec pierwszenstwa ten jadacy z dolu ?
http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.jpg
Nadal masz wątpliwości?

Teraz nie.

Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?
Przy wyłączonej sygnalizacji?
Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

Nie jestem przekonany - wymuszają jadąc na czerwonym.

Czyli na trzezwo tez tam o wypadek latwo ? Choc musze przyznac ze oznakowanie prawidlowe i wyrazne.

J.

Data: 2012-01-02 08:04:39
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-01 22:33, J.F. pisze:
[...]

Stąd też warto wcześniej sprawdzić.

Dzo tam jest wypadkow na trzezwo ?
Przy wyłączonej sygnalizacji?
Tak, bo zakladam ze przy wlaczonej to duzo mniej.

Nie jestem przekonany - wymuszają jadąc na czerwonym.

Czyli na trzezwo tez tam o wypadek latwo ?

Tego nie napisałem, niemniej takich chcących przeskoczyć
na czerwonym wcale nie tak mało. Czekam, aż w końcu pojawi
się powszechnie pojawi się system, który za jazdę na
czerwonym z automatu strzela mandatami i nie ma przebacz.
Może z czasem będzie w końcu normalnie.

Choc musze przyznac ze oznakowanie prawidlowe i wyrazne.

Otóż to. Przy 0,5 promila i normalnej jeździe pewnie bez
problemu do ogarnięcia, za to dla idioty z 2 promilami jak
widać nie.

Data: 2012-01-02 07:12:37
Autor: to
znowu pijany skurwysyn
begin Artur Maśląg
[...]

Zupełnie zbędne, takich wypadków nie ma wcale jakoś specjalnie dużo. Jazda "na pomarańczowym" zwiększa przepustowość skrzyżowań bo zmniejsza okres pomiędzy cyklami, kiedy wszyscy stoją.

Chociaż jakichś wariatów jadących na definitywnie czerwonym można by wyłapać, ale taki system musiałby "fotkować" tylko tych, co WJECHALI np. sekundę po zapaleniu się czerwonego. --

Data: 2012-01-02 10:07:23
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
UĹźytkownik "to"  napisał w wiadomości
Chociaż jakichś wariatów jadących na definitywnie czerwonym można by
wyłapać, ale taki system musiałby "fotkować" tylko tych, co WJECHALI np.
sekundę po zapaleniu się czerwonego.

Teoretycznie po to sluzy zolte odpowiedniej dlugosci.
Jak sie jedzie 50/50 i zĂłlte zapala to jest duzo czasu na hamowanie :-)

J.

Data: 2012-01-02 10:50:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
znowu pijany skurwysyn
Hello J.F,

Monday, January 2, 2012, 10:07:23 AM, you wrote:

[...]
Jak sie jedzie 50/50 i zólte zapala to jest duzo czasu na hamowanie :-)

Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?

Poza tym - to chyba jednak mocno zależy od odległosci od
sygnalizatora...

--
Best regards,

Data: 2012-01-02 11:02:08
Autor: Grejon
znowu pijany skurwysyn

Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?

Gdzieś ty takie krótkie żółte widział?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-02 11:13:45
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 11:02, Grejon pisze:

Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?

Gdzieś ty takie krótkie żółte widział?

Może gdzieś się sterownik zepsuł?

Data: 2012-01-02 11:30:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
znowu pijany skurwysyn
Hello Grejon,

Monday, January 2, 2012, 11:02:08 AM, you wrote:

Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?
Gdzieś ty takie krótkie żółte widział?

W bardzo wielu miejscach.

A są jeszcze krótsze - automaty, które zapalają czerwone, jak jedziesz
0.0000000000000001 km/h szybciej niż ograniczenie - tam nawet żółte
nie zdąży dobrze się zapalić a już jest czerwone.

--
Best regards,

Data: 2012-01-02 14:42:14
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w
Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?
Gdzieś ty takie krótkie żółte widział?

W bardzo wielu miejscach.

Na pewno ?

A są jeszcze krótsze - automaty, które zapalają czerwone, jak jedziesz
0.0000000000000001 km/h szybciej niż ograniczenie - tam nawet żółte
nie zdąży dobrze się zapalić a już jest czerwone.

Ale one to robia z takiej odleglosci, ze jest jednak czas na hamowanie. No chyba ze sie przekracza wiecej niz dwukrotnie :-)

J.

Data: 2012-01-02 15:01:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
znowu pijany skurwysyn
Hello J.F,

[...]

Na pewno.

[...]

Nie. Ani daleko ani dwukrotnie. Zdołałem się zatrzymac przed
sygnalizatorem a rzekomo półtorej sekundy trwa sama reakcja.

--
Best regards,

Data: 2012-01-04 11:39:04
Autor: kamil
znowu pijany skurwysyn
On 02/01/2012 09:50, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

:-)

Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?

Normalnie, niektórzy z grupy hamują na 4 metrach na śniegu, to przed światłami na asfalcie pesek w tedku i klimie dęba w miejscu staje.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-02 10:42:30
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-01-01 22:33, J.F. pisze:
http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.jpg
Nadal masz wątpliwości?

Teraz nie.
Stąd też warto wcześniej sprawdzić.

Trudno sie spodziewac zeby kazde skrzyzowanie w kraju bylo opisane w internecie.
Popatrzylem sobie na ten film chcac zobaczyc co ten pijak nawyprawial, i nagle doznalem watpliwosci - ktory to ? :-)

A jak sie jeszcze okaze ze dziennikarze jak zwykle wszystko pomylili i pijak mial pierwszenstwo ? :-)

Choc musze przyznac ze oznakowanie prawidlowe i wyrazne.
Otóż to. Przy 0,5 promila i normalnej jeździe pewnie bez
problemu do ogarnięcia, za to dla idioty z 2 promilami jak
widać nie.

No coz, trzech przed nim nawet nie zwolnilo, moze nie widzieli powodu, moze tez byli pijani :-)

Tym niemniej ciekaw jestem jak tam z wypadkami ... moze wcale nie tak dobrze oznakowane jak sie nam wydaje ? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=8m0sQBfOnU0
http://www.youtube.com/watch?v=BMmulqa0-OY

http://www.youtube.com/watch?v=KsZpgsevaYY

Monitoring .. fajna rzecz :-)

J.

Data: 2012-01-02 11:09:12
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 10:42, J.F pisze:
[...]

To rzekłbym jest kwestią drugorzędną w tym przypadku.

Popatrzylem sobie na ten film chcac zobaczyc co ten pijak nawyprawial, i
nagle doznalem watpliwosci - ktory to ? :-)

W artykule dość jasno napisano (na co zwróciłem uwagę), że sprawca
wjeżdżał na skrzyżowanie, a nie na nim był. Z filmu jasno wynika
kto wjeżdżał.

A jak sie jeszcze okaze ze dziennikarze jak zwykle wszystko pomylili i
pijak mial pierwszenstwo ? :-)

Taką możliwość uwzględniłem na wstępie, ale zdaje się, że wątpliwości
raczej być nie powinno.

No coz, trzech przed nim nawet nie zwolnilo, moze nie widzieli powodu,
moze tez byli pijani :-)

A co to wnosi do tematu?

Tym niemniej ciekaw jestem jak tam z wypadkami ... moze wcale nie tak
dobrze oznakowane jak sie nam wydaje ? :-)

Oznakowanie jest dobre - zawsze możesz się przejechać i sprawdzić.

http://www.youtube.com/watch?v=8m0sQBfOnU0

Było - sprawa głośna na całą Polskę i nic wspólnego z oznakowaniem
nie miała.

http://www.youtube.com/watch?v=BMmulqa0-OY

Cóż, ktoś wymusił.

http://www.youtube.com/watch?v=KsZpgsevaYY

Tutaj widać, że ten z prawej gwałtownie przyśpiesza, by zdążyć przed
tymi jadącymi z góry, choć jak widać i tak wymusił.

Monitoring .. fajna rzecz :-)

Bardzo przydatna.

Data: 2012-01-02 12:45:55
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
[...]

Pierwszorzedna, bo nawet nie probowalem szukac :-)

[...]

I ja mam wierzyc ze dziennikarz jest ekspertem prawnym i bedzie pamietal ze to jest rondo, wiec faktycznie jeden juz byl na skrzyzowaniu, a drugi dopiero wjezdzal ?
Oni wieksze byki sadza bez sprostowania.

A jak sie jeszcze okaze ze dziennikarze jak zwykle wszystko pomylili i
pijak mial pierwszenstwo ? :-)
Taką możliwość uwzględniłem na wstępie, ale zdaje się, że wątpliwości
raczej być nie powinno.

Tylko to mnie wlasnie wk* - ze jak pijany to "sk*", zaraz ktos doda ze winny, a dziennikarz moze nawet rzecznika dobrze nie sluchal, tylko "mial pierwszenstwo" czy "mial ustapic" to im wszystko jedno, pijany byl, to na pewno nie ustapil.

[...]

Kierowca zasnal, czy kiepsko tam widac ze sie do skrzyzowania dojezdza ?

J.

Data: 2012-01-02 13:19:03
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 12:45, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
(...)
To rzekłbym jest kwestią drugorzędną w tym przypadku.

Pierwszorzedna, bo nawet nie probowalem szukac :-)

To zmienia postać rzeczy :)

[...]

Stąd też ja wcześniej weryfikuję takie doniesienia - na podstawie
wiedzy własnej, innych doniesień itd.

[...]

Eeee, zdaje się, że jakieś żale wypisujesz i to zupełnie nie związane
z tym co ja pisałem. Ja wiem, że bredni dostatek (w szczególności
na grupie), ale nie przesadzaj. Chcesz to walcz z bredniami, ale
nie traktuj konkretnych wypowiedzi z góry z takim założeniem. Inaczej
popadniesz w paranoję :)

Było - sprawa głośna na całą Polskę i nic wspólnego z oznakowaniem
nie miała.

Kierowca zasnal,

Nie wiem czym się skończyło, ale wersja wstępna to był stan techniczny
hamulców - jak eksperci stwierdzili, były wycieki płynu hydraulicznego.

czy kiepsko tam widac ze sie do skrzyzowania dojezdza ?

Widać świetnie.

Data: 2012-01-02 14:30:14
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
[...]

A tam nie ma hamulcow pneumatycznych ?

J.

Data: 2012-01-02 20:57:59
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On Mon, 2 Jan 2012 12:45:55 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

I ja mam wierzyc ze dziennikarz jest ekspertem prawnym i bedzie pamietal ze to jest rondo, wiec faktycznie jeden juz byl na skrzyzowaniu, a drugi dopiero wjezdzal ?

"poinformował redakcję Kontaktu 24 asp. sztab. Maciej Osinski z
Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy" - za bardzo kombinujesz.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-02 20:56:37
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On Mon, 2 Jan 2012 10:42:30 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Popatrzylem sobie na ten film chcac zobaczyc co ten pijak nawyprawial, i nagle doznalem watpliwosci - ktory to ? :-)

Wystarczyło przeczytać:
"Przed godz. 1 w nocy kierujący Renault Safrane - wjeżdżając na Rondo
Toruńskie w Bydgoszczy - nie ustąpił pierwszeństwa, w wyniku czego
zderzył się z osobowym Audi 100."

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-01 22:12:43
Autor: DoQ
znowu pijany skurwysyn
W dniu 01-01-2012 20:51, Artur Maśląg pisze:
Oj tam, degustował wino tylko - lampkę przed wyjazdem.
Ironia zdaje się zbędna - 2 promile. Po butelce wina wypitej

No tak, z alkoholem nie ma żartów ;)

w godzinkę miałbym z promil. Musiałbym się postarać, by całą
tak szybko wypić.

No jak widać jest sporo takich którzy posiadają taką umiejętność.

--
Paweł

znowu pijany skurwysyn