znowu pijany skurwysyn

Data: 2012-01-02 10:28:53
Autor: WW
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2011-12-31 21:38, marcin pisze:
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tragedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine,1741015

A jaka była prawdziwa przyczyna wypadku?
Jakoś tak się składa, że w Polsce zawsze winny jest kierowca a nigdy zły stan drogi, brak oświetlenia, złe oznakowanie czy błędy projektów. Te przyczyny są często wymieniane w wypadkach za granicą, w Polsce nigdy.
Kierowca niewątpliwie jest winien prowadzenia po spożyciu.
Jednak chciał bym wiedzieć, jaki wpływ jego stan miał na sam wypadek i jego przebieg.

Dla przykładu, facet walnięty w tył i pchnięty w przystanek pełen ludzi niewiele może zrobić i w tym wypadku bez znaczenia jest, czy jest trzeźwy czy nie.

Dlatego wstrzymajmy się potępieniem sprawcy bez wysłuchania drugiej strony.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2012-01-02 10:45:05
Autor: LEPEK
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 10:28, WW pisze:

[...]

Jeśli chodzi o stan drogi, oświetlenie, wyprofilowanie zakrętu itp., to jest tam lepiej, niż w większości miejsc w Polsce. Jest to w dodatku obszar zabudowany, więc 50 km/h obowiązuje i nawet jadąc "polskie +20" ciężko o opuszczenie czarnego. Od końca wiaduktu nad Radunią też już jest taki kawałek, że ciężko byłoby w poślizgu jechać aż do miejsca uderzenia w barierę (a miszczem driftingu to on raczej nie był ;) ). Nie wykluczam, że stało się coś niespodziewanego (nie wiem - pies, sarna...), ale na pewno nie szukałbym, przyczyn po stronie drogi.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-02 11:41:05
Autor: WW
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 10:45, LEPEK pisze:
[...] Nie
wykluczam, że stało się coś niespodziewanego (nie wiem - pies,
sarna...), ale na pewno nie szukałbym, przyczyn po stronie drogi.

Ja też nie wiem, co się stało i dlatego wstrzymuje się z osądem do czasu, aż się dowiem.
Szkoda, że inni już go osądzili i skazali.

Data: 2012-01-02 12:43:53
Autor: T.
znowu pijany skurwysyn

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdrtd5$gbd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tym bardziej - skoro drogi są w złym stanie, należy brać to pod uwagę i jeździć ostrożniej.
No bo chyba tylko debil jedzie "zgodnie z przepisami", jeśli warunki fizyczne na to nie pozwalają...
T.

Data: 2012-01-02 13:25:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
znowu pijany skurwysyn
Hello T.,

[...]

[...]

I co to zmienia w takim przypadku? Absolutnie nic.

No bo chyba tylko debil jedzie "zgodnie z przepisami", jeśli warunki fizyczne na to nie pozwalają...

Aj, waj! Najlepiej stać w miejscu.

--
Best regards,

Data: 2012-01-02 15:12:29
Autor: WW
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-02 12:43, T. pisze:

Tym bardziej - skoro drogi sÂą w zÂłym stanie, naleÂży braĂŚ to pod uwagĂŞ i
jeÂździĂŚ ostroÂżniej.

Właśnie dokładnie tak tłumacza się urzędnicy odpowiedzialni za stan dróg - i są bez winy!
W normalnym kraju, jadąc droga państwową, z odpowiednimi oznaczeniami, masz prawo oczekiwać odpowiedniego standardu. Jeśli dasz sobie wmówić, że to tak nie jest, to - RED FLAG ACT.

Data: 2012-01-02 13:59:59
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup
[...]

Bo jesli droga jest nieoswietlona czy dziurawa, to nalezy dostowac predkosc do warunkow :-)

Owszem, czasem moze zaskoczyc czlowieka niespodziewana dziura po ciemku ..

J.

Data: 2012-01-02 18:00:22
Autor: Icek
znowu pijany skurwysyn
[...]

coś musi być na rzeczy

http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304025

http://galeria.trojmiasto.pl/wypadek-w-Straszynie-109549.html?id_container=54274&pozycja=7#foto

dziwnie wyglądają te ślady opon na chodniku dość dobrze widoczne tu: http://galeria.trojmiasto.pl/org.php?id_cimg=304023

Może coś było wylane na drodze ? Ślad hamowania też niezbyt długi licząc od miejsca pierwszego uderzenia aż do miejsca zatrzymania. Trzeba by dokonać oględzin ogumienia bo mógł np. złapać gumę i wciągnęło go na chodnik

Icek

Data: 2012-01-03 09:59:16
Autor: Stanislaw Polak
znowu pijany skurwysyn
W dniu 02.01.2012 10:28, WW pisze:
W dniu 2011-12-31 21:38, marcin pisze:
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tragedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine,1741015

A jaka była prawdziwa przyczyna wypadku?

Według prokuratury:
"umyślne naruszenia zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez wymuszenie pierwszeństwa i niedostosowanie prędkości do panujących warunków atmosferycznych".  Ponadto znalazłem coś takiego:
Przemysław W. znany jest już wymiarowi sprawiedliwości. Mężczyzna na swoim koncie ma już dwa wyroki za jazdę z nadmierną prędkością.

Źródło: http://kontakt24.tvn.pl/temat,potracil-5-osobowa-rodzine-zmarl-6-latek,164100.html

Data: 2012-01-03 10:30:56
Autor: Stanislaw Polak
znowu pijany skurwysyn
W dniu 03.01.2012 09:59, Stanislaw Polak pisze:
[...]

Małe uzupełnienie tego co napisałem wcześniej, cytat ze strony http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,10899125,Areszt_dla_kierowcy__ktory_zabil_chlopca_w_Straszynie.html:

"Udało nam się dowiedzieć, że podczas przesłuchania W. przyznał się tylko do części zarzutów. Wyjaśnił, że wypił alkohol około dwóch godzin przed wypadkiem, ale stwierdził, że jechał z prawidłową prędkością: "Nie rozpędzałem się na moście (). Z przeciwka jechał samochód, który był za blisko środka jezdni, więc skręciłem w prawo, a wtedy moje auto odbiło się od wysepki i wyjechało na chodnik". Przeczą temu jednak zeznania świadków, czyli innych kierowców i pieszych, którzy byli w pobliżu. Twierdzą, że alfa romeo jechał z bardzo dużą prędkością (bliższej mu było do 100 km/h niż dozwolonej "pięćdziesiątki"), chwilę wcześniej wyprzedzał inne auto, a na wysokości wysepki wpadł w poślizg.

Od policjantów dowiedzieliśmy się, że Przemysław W. to znany pirat drogowy. Był wielokrotnie zatrzymywany przez funkcjonariuszy z drogówki, a pięć razy został ukarany za przekroczenie prędkości. Trzy razy otrzymał za to mandat, a dwa razy odmówił przyjęcia go i został ukarany grzywną przez sąd."

Data: 2012-01-03 10:46:08
Autor: Artur Maśląg
znowu pijany skurwysyn
W dniu 2012-01-03 10:30, Stanislaw Polak pisze:
> [...]

a pięć razy został ukarany za przekroczenie prędkości. Trzy razy
otrzymał za to mandat, a dwa razy odmówił przyjęcia go i został ukarany

Jak widać nie alkohol go prowadził, a fantazja, którą się wielu
popisuje. Piękny przykład smutnego finału zachowań młodego, zdrowego
(fizycznie) jeżdżącego szybko i bezpiecznie.

Data: 2012-01-04 11:57:29
Autor: Sebastian Kaliszewski
znowu pijany skurwysyn
Artur Maśląg wrote:
> [...]

rozpędzałem się na moście (). Z przeciwka jechał samochód, który był za
blisko środka jezdni, więc skręciłem w prawo, a wtedy moje auto odbiło

Z jego zeznań wynika że nie ogarnął pojazdu i się nie zmieścił na drodze. Czyli jechał powyżej swoich umiejętności.

[...]

Taaa, wszyscy mają radar w oczach. Choć przy 50 by go aż tak nie poniosło. Do określenia prędkości będą powołani biegli

[...]

No to jest "koronny dowód". Czytaj: 2 razy złapał go fotoradar i nie przyjął/olał pisemko ze straży miejskiej/itd.

Jak widać nie alkohol go prowadził, a fantazja, którą się wielu
popisuje. Piękny przykład smutnego finału zachowań młodego, zdrowego
(fizycznie) jeżdżącego szybko i bezpiecznie.

bezpiecznie to on nie jechał bo się na jezdni nie zmieścił (czy postawiło go bokiem bo zaczepił o wysepkę czy tylko nie przeszedł testu łosia to już rzecz drugorzędna)

\SK

Data: 2012-01-04 12:25:44
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oumdt8-05a.ln1@bozon.softax.pl...
[...]

Oskarzony moze klamac dowolnie, ale tym razem jakos dziwnie to robi :-)

Jak mogl z przeciwka ktos jechac srodkiem, skoro tam wysepka jest.  I jak sie odbil od wysepki na srodku po skreceniu w prawo.

J.

Data: 2012-01-03 14:14:25
Autor: Icek
znowu pijany skurwysyn

[...]

no to super materiał dowodowy. Na pewno jest winny ;P

Icek

Data: 2012-01-03 16:59:34
Autor: Cavallino
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:jduv0m$o56$1node2.news.atman.pl...

[...]

A do tego jeszcze ta "bardzo duża szybkość" - czyli w praktyce ledwie setka....

Data: 2012-01-03 20:57:24
Autor: jerzu
znowu pijany skurwysyn
On Tue, 3 Jan 2012 16:59:34 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A do tego jeszcze ta "bardzo duża szybkość" - czyli w praktyce ledwie setka....

Wystaczy 70/50 i nie przyjęcie mandatu. Karany? Karany. Za nadmierną
prędkość? Za ndmierną prędkość. I jak to brzmi :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-03 11:36:18
Autor: J.F
znowu pijany skurwysyn
Użytkownik "Stanislaw Polak"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale tak to kazdemu pisza. Co mieliby innego napisac ?

Przemysław W. znany jest już wymiarowi sprawiedliwości. Mężczyzna na swoim koncie ma już dwa wyroki za jazdę z nadmierną prędkością.

Czytaj: dwa razy go zlapal FR, ewentualnie mial watpliwosci co do pomiaru, ale sad jak zwykle stwierdzil ze funkcjonariusz ma zawsze racje :-)

J.

znowu pijany skurwysyn