Data: 2013-08-06 10:12:22 | |
Autor: Pa_blo | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Witam
Po raz kolejny - ostatnio kiedy blokowali skladaki itd - probuja zabrac komus innemu! http://skroc.pl/296d "Czy w Polsce będziemy mieli problem z kupnem używanych aut? Do Sejmu trafił projekt, który na celu ma wyhamowanie tego dynamicznego sektora gospodarki. I nie jest to kolejny pomysł polityków, a … dilerów samochodowych." A nowe salony powstaja jak grzyby po deszczu... Generalnie nie mam nic wspolnego z rynkiem uzywek (procz tego ze je kupuje) ale wkorwia mnie takie zalatwianie sprawy! Moze tak wlasny projekt ustawy PMS - ceny umowne na wszystkie czesci zamienne i uslugi serwisowe w salonach - jak za komuny :) Niestety bedziemy musieli troche pofundowac wycieczek itp politykom, ale mysle, ze sie oplaci. -- Picasso |
|
Data: 2013-08-06 01:36:51 | |
Autor: sailabove | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
"SDVWiA chciałoby wprowadzić nowy podatek "Bezpieczna Droga". To 10-procentowa danina, która byłaby pobierana od firm ubezpieczeniowych za OC dla samochodów starszych niż 12 lat." Trzeba jeszcze wprowadzić 20% podatek od OC nowych samochodów bo s± za szybkie i powoduj± wypadki. I tak z 30% od reszty bo i troche szybkie i troche stare a to najgorzej.... |
|
Data: 2013-08-06 08:48:09 | |
Autor: masti | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 01:36:51 -0700 osobnik zwany sailabove
napisał: "SDVWiA chciałoby wprowadzić nowy podatek "Bezpieczna Droga". To najjlepiej od razu jak w Danii - 180% podatku od zakupu samochodu :) -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-08-06 10:54:46 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Powitanko, http://skroc.pl/296d Bylo juz o tym. Od czasow Charlesa Boycotta jest sposob na takie zagrywki ino ludzie musza byc zdyscyplinowani. Niestety nikt (organizacja, partia) nie reprezentuje kierowcow. Dealerzy sa w stanie dac wieksza lapowe poslom, ale tez z jakis wzgledow handel uzywanymi sie oplaca rzadzacym. Gdyby chcieli go ograniczyc, to wystarczyloby wprowadzic obowiazek wpisywania przebiegu przy kazdych badaniach technicznych. Koszt zerowy, a utrudniloby to oszustwa. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2013-08-06 11:09:14 | |
Autor: Ergie | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ktqdkp$7h6$1@usenet.news.interia.pl...
Bylo juz o tym. Od czasow Charlesa Boycotta jest sposob na takie zagrywki ino ludzie musza byc zdyscyplinowani. Niestety nikt (organizacja, partia) nie reprezentuje kierowcow. Kiedyś widziałem analizy (nie wiem, czy bezstronne) z których wynikało, że dla gospodarki lepsze są używane - bo sumarycznie więcej osób ma pracę i sumarycznie są większe wpływy do budżetu z różnych podarków. Stąd mimo głośnego marudzenia o nie-ekologiczności starych samochodów od lat nikt z nimi nic nie robi. W samochodzie do 5 lat to jedyny zysk to akcyza przy zakupie, a w starym aucie które raz dwa razy w roku odwiedza mechanika to i mechanik jest potrzebny i hurtownik co sprzeda części i kurier co te części dowiezie i ktoś kto auto czasem będzie holował itd. a wszyscy oni zarabiają i płaca podatki w Polsce. Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2013-08-06 11:17:52 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
W dniu 06.08.2013 11:09, Ergie pisze:
Kiedyś widziałem analizy (nie wiem, czy bezstronne) z których wynikało, I jeszcze jest to bardziej ekologiczne. Swoją droga chyba jedyne zgodne stanowisko pomiędzy Green Peace a chłopakami z Top Gear ;) -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-08-07 00:57:54 | |
Autor: _Michał | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
On 8/6/2013 11:17 AM, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 06.08.2013 11:09, Ergie pisze: szkoda tylko że ekonomicznie kopsnięte o 180 stopni i podkolorowane na czerwono |
|
Data: 2013-08-07 01:59:44 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Powitanko,
dla gospodarki lepsze Nie ma najmniejszego znaczenia, co dla gospodarki jest lepsze, malo kto w Sejmie sie zajmuje takimi drobiazgami. Oni maja 4 lata by sie dorobic i zapewnic byt swoim dzieciom. Ponoc ustawa kosztuje 3 miliony, tylko nie pamietam, czy zl, czy $, anyway, dostana lapowe, to przeglosuja nawet wcielenie RP do RFN. Co to dla koncernu VW kupic kilku wazniejszych poslow, zeby ci nakazali tym mniej waznym, jak maja glosowac. Brakuje jeszcze 1 elementu, ktory wkrotce nastapi, a bedzie nim jakis medialny spektakl o szkodliwosci starych aut. Statystyk policyjnych nie naciagna, ale albo jakiegos nieuczciwego diagnoste pokaza, albo wypadek, gdzie zawinil stary samochod, moze zmierza stezenie czegostam w powietrzu w miescie i cos takiego beda walkowac przez pare dni. Jak sie im nie bedzie chcialo, to powiedza tylko, ze Unia wymaga i juz. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2013-08-06 14:15:50 | |
Autor: ZIWK | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
W dniu 2013-08-06 10:12, Pa_blo pisze:
Witam W sumie nie mam nic przeciwko, aby tak lobbowany idiotyzm wszedł w życie w postaci: całkowitego zakazu sprzedaży, kupowania, sprowadzania, rejestrowania i serwisowania aut koncerny VAG starszych niż 12 lat - dotyczy również obrotu częściami zamiennymi nowymi i używanymi do aut w.w. marek. :) -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-08-06 21:04:50 | |
Autor: Maciek | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
W dniu 2013-08-06 14:15, ZIWK pisze:
W sumie nie mam nic przeciwko, aby tak lobbowany idiotyzm wszedł w życie w postaci: całkowitego zakazu sprzedaży, kupowania, sprowadzania, rejestrowania i serwisowania aut koncerny VAG starszych niż 12 lat - dotyczy również obrotu częściami zamiennymi nowymi i używanymi do aut w.w. marek.Ta. I przestępczość w segmencie kradzieży aut powyżej 12 lat skoczy o 5000%. Znów się komuś statystyki nie będą zgadzać ;-) -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-08-06 23:21:08 | |
Autor: ZIWK | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
W dniu 2013-08-06 21:04, Maciek pisze:
W dniu 2013-08-06 14:15, ZIWK pisze:Jak dilerzy wykazuj± PanzerWagen-owat± inteligencję? Należy wykonać "reductio ad absurdum"... -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-08-07 18:12:28 | |
Autor: RadoslawF | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia 2013-08-06 10:12, Użytkownik Pa_blo napisał:
Witam JA to się dziwie że jeszcze nie ma stron na fejsbuku i podobnych portalach stron nawołuj±cych do nie kupowania u dilerów WW i Audi. Tak się chcę krajowi przysłużyć to niech sami jeżdż± nowymi pojazdami. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-08-08 18:39:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
On Tue, 6 Aug 2013, Pa_blo wrote:
Moze tak wlasny projekt ustawy PMS - ceny umowne na wszystkie czesci zamienne Errata - chyba miało być "ceny regulowane", ewentualnie "ceny urzędowe" :D pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-08 20:09:42 | |
Autor: J.F. | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia Thu, 8 Aug 2013 18:39:38 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Tue, 6 Aug 2013, Pa_blo wrote: Regulowane nie bylyby takie zle. np cena zakupu od producenta + 20% marzy :-) J. |
|
Data: 2013-08-08 21:58:37 | |
Autor: Cavallino | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:909pr5lpqixa$.1cmullth3uo5b.dlg@40tude.net... Dnia Thu, 8 Aug 2013 18:39:38 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a): I sklep ma dopłacać do czynszu, czy Ty chcesz opłat za przekroczenie progu? No chyba, że wolisz aby znikn±ł cały detal. |
|
Data: 2013-08-09 14:47:09 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
On Thu, 8 Aug 2013, Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał Drogi Watsonie, to proste - na czynsz regulowany będzie go stać ;) No chyba, że wolisz aby znikn±ł cały detal. Za to zniknie pojęcie sezonu ogórkowego, można będzie zaj±ć się brakiem sznurka do snopowi±załek :D pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-09 22:58:25 | |
Autor: Cavallino | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1308091445030.1904@quad... On Thu, 8 Aug 2013, Cavallino wrote: Nie będzie, je¶li zysk wyjdzie ujemny, nawet bez wliczania czynszu. A wyjdzie, skoro już teraz mało który sklepikarz wychodzi na plus. |
|
Data: 2013-08-10 16:40:45 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
On Fri, 9 Aug 2013, Cavallino wrote:
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał Pokpiwałem, implikuj±c konieczno¶c wprowadzenia kolejnych cen regulowanych "na wszystko" - na pocz±tek na wszystko to, co jest potrzebne sklepikarzowi. A wyjdzie, skoro już teraz mało który sklepikarz wychodzi na plus. Za PRLu sklepy TEORETYCZNIE działały :> (z cenami regulowanymi na wszystko) Teoria dowodziła, że działały nawet bez towaru... Postulat cen regulowanych do tego zmierza :| pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-10 11:19:18 | |
Autor: J.F. | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia Thu, 8 Aug 2013 21:58:37 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup A po co mi detal, bede w ASO kupowal :-) 15% dla detalu, 5% dla hurtu zorganizowanego przez producenta - powinno wystarczyc :-) J. |
|
Data: 2013-08-10 12:42:00 | |
Autor: Cavallino | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1m5u273th66vf$.186cr9hr3nj82$.dlg@40tude.net... Dnia Thu, 8 Aug 2013 21:58:37 +0200, Cavallino napisał(a): Pobaw się w detal to pogadamy. Nawet 30% marży zazwyczaj nie wystarcza. Choć nie wiem akurat jak w branży moto, ale zakładam że tym bardziej nie.
|
|
Data: 2013-08-10 13:00:02 | |
Autor: J.F. | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia Sat, 10 Aug 2013 12:42:00 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup Myslisz ze dealer dostal 40% od ceny twojego ceeda ? :-) sa jeszcze komputery Ale czesci to faktycznie inna bajka - choc jesli aso musi miec zapas na potrzeby wlasne, to i sklepik moze prowadzic tanio. A poza tym w czym problem - producent ktory nie bedzie mial sprzedazy czesci wkrotce nie sprzeda tez samochodow, wiec zobaczysz ze sklepy sie da utrzymac. A w razie potrzeby mozemy podniesc urzedowa marze na 25%. J. |
|
Data: 2013-08-10 13:05:30 | |
Autor: Cavallino | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych: 15% dla detalu, 5% dla hurtu zorganizowanego przez producenta - Na czę¶ci obstawiam, że spokojnie tyle dostaje. |
|
Data: 2013-08-10 13:40:46 | |
Autor: J.F. | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia Sat, 10 Aug 2013 13:05:30 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup Bardzo mozliwe, ale pisales o branzy moto :-) Zreszta kto wie czy mu nie daja zarobic na czesciach, zeby mogl miec niska marze na samochody. Tym niemniej - z cenami czesci w ASO to jakies przegiecie :-) J. |
|
Data: 2013-08-10 13:58:43 | |
Autor: Cavallino | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1id1inf26c1th.966fhh4ibpbv.dlg@40tude.net... Dnia Sat, 10 Aug 2013 13:05:30 +0200, Cavallino napisał(a): Bo jest dodatkowy chętny na duż± kasę - importer. |
|
Data: 2013-08-09 14:37:32 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
On Thu, 8 Aug 2013, J.F. wrote:
Dnia Thu, 8 Aug 2013 18:39:38 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a): Ten "brak zło¶ci" już odczuli¶my na własnej skórze, na pocz±tku roku. Jak w Europie zabrakło niektórych leków, to zabrakło ich ... akurat w Polsce :> Dziwi Cię to w ¶wietle "twardych warunków" postawionych przez MZ firmom farmaceutycznym? Każdy kij ma dwa końce, a w PRL prawie wszystko było urzędowe lub regulowane (i prawie wszystkiego nie było). Była taka, podobnoż autentyczna, ówczesna (za PRL) wypowiedĽ którego¶ ministra kiedy miano zdj±ć jaki¶ element kontroli z rynku, ubolewam ale nie pamiętam czego, ale szło to tak: "przecież to tak, jakby dopu¶cić 40 typów samochodów na rynek, kto byłby w stanie zapewnić dostawę czę¶ci zamiennych?" Blues polega na tym, żeby zablokować blokowanie konkurencji, wtedu komu¶ być może będzie chciało się schylić po niższ± marżę :) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-10 11:25:11 | |
Autor: J.F. | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia Fri, 9 Aug 2013 14:37:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Thu, 8 Aug 2013, J.F. wrote: Ja tam nie wiem, ale cos slyszalem ze ceny lekow mamy najwyzsze w Europie. Cukru dwa lata temu nie zabraklo, ale jakos w Niemczech sprzedawali znacznie taniej. MZ z tym nie mialo nic wspolnego ... Każdy kij ma dwa końce, a w PRL prawie wszystko było urzędowe Ale czy nie mial racji ? :-) J. |
|
Data: 2013-08-10 16:46:10 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
On Sat, 10 Aug 2013, J.F. wrote:
Cukru dwa lata temu nie zabraklo, ale jakos w Niemczech sprzedawali Owszem, nie miało, ale to była "zwykła spekulacja" sprowadzona do parteru przez rynek wła¶nie. A mowa o czę¶ciach samochodowych, co z grubsza odpowiada takiemu stanowi. Cen leków nie skomentuję, ale AFAIR w mediach ministrowie wypowiadali się wła¶nie w tym stylu, że dali koncernom do wiwatu i wyegzekwowali bardzo korzystne ceny :> ministra kiedy miano zdj±ć jaki¶ element kontroli z rynku, ubolewam W ¶wietle w±tku - tak jakby trochę miał :D pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-10 17:22:50 | |
Autor: J.F. | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
Dnia Sat, 10 Aug 2013 16:46:10 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Sat, 10 Aug 2013, J.F. wrote: No, zwykla spekulacja tego bym nie nazwal, i to raczej rynek zostal sprowadzony do parteru. W Polsce, bo w Niemczech wystarczylo ograniczenie sprzedazy do 5kg (ciekawe ze pomoglo ... bo przeciez to na jednych zakupach, zaraz mozna drugie zrobic :-) Cen leków nie skomentuję, ale AFAIR w mediach ministrowie No coz, moze jakas forma zorganizowanej zemsty, ale zdaje sie ze padaly i przyklady ze u nas leki byly naprawde drozsze niz w krajach sasiednich. J. |
|
Data: 2013-08-22 14:28:40 | |
Autor: Dugi | |
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego... | |
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 10:12:22 UTC+2 użytkownik Pa_blo napisał:
Witam(...) Picasso Pa_blo Picasso, szukam do Ciebie kontaktu (temat: airpod) Odezwij się proszę na prv. dugimk@gazeta.no_spam.pl -- Dugi |