znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego...

Data: 2013-08-06 14:15:50
Autor: ZIWK
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego...
W dniu 2013-08-06 10:12, Pa_blo pisze:
Witam

Po raz kolejny - ostatnio kiedy blokowali skladaki itd - probuja zabrac
komus innemu!

http://skroc.pl/296d

"Czy w Polsce będziemy mieli problem z kupnem używanych aut? Do Sejmu
trafił projekt, który na celu ma wyhamowanie tego dynamicznego sektora
gospodarki. I nie jest to kolejny pomysł polityków, a … dilerów
samochodowych."

A nowe salony powstaja jak grzyby po deszczu...

Generalnie nie mam nic wspolnego z rynkiem uzywek (procz tego ze je
kupuje) ale wkorwia mnie takie zalatwianie sprawy!

W sumie nie mam nic przeciwko, aby tak lobbowany idiotyzm wszedł w życie w postaci: całkowitego zakazu sprzedaży, kupowania, sprowadzania, rejestrowania i serwisowania aut koncerny VAG starszych niż 12 lat - dotyczy również obrotu częściami zamiennymi nowymi i używanymi do aut w.w. marek.

:)

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-08-06 21:04:50
Autor: Maciek
W dniu 2013-08-06 14:15, ZIWK pisze:
[...]
Ta. I przestępczość w segmencie kradzieży aut powyżej 12 lat skoczy o
5000%. Znów się komuś statystyki nie będą zgadzać ;-)

Maciek

Data: 2013-08-06 23:21:08
Autor: ZIWK
W dniu 2013-08-06 21:04, Maciek pisze:
W dniu 2013-08-06 14:15, ZIWK pisze:
W sumie nie mam nic przeciwko, aby tak lobbowany idiotyzm wszed³ w ¿ycie
w postaci: ca³kowitego zakazu sprzeda¿y, kupowania, sprowadzania,
rejestrowania i serwisowania aut koncerny VAG starszych ni¿ 12 lat -
dotyczy równie¿ obrotu czê¶ciami zamiennymi nowymi i u¿ywanymi do aut
w.w. marek.
Ta. I przestêpczo¶æ w segmencie kradzie¿y aut powy¿ej 12 lat skoczy o
5000%. Znów siê komu¶ statystyki nie bêd± zgadzaæ ;-)

Jak dilerzy wykazuj± PanzerWagen-owat± inteligencjê? Nale¿y wykonaæ "reductio ad absurdum"...