znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego...

Data: 2013-08-07 18:12:28
Autor: RadoslawF
znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego...
Dnia 2013-08-06 10:12, Użytkownik Pa_blo napisał:
Witam

Po raz kolejny - ostatnio kiedy blokowali skladaki itd - probuja zabrac komus innemu!

JA to się dziwie że jeszcze nie ma stron na fejsbuku i podobnych
portalach stron nawołujących do nie kupowania u dilerów WW i Audi.
Tak się chcę krajowi przysłużyć to niech sami jeżdżą nowymi pojazdami.

Pozdrawiam

znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego...