znowu spadek ale inny :)

Data: 2015-01-22 14:07:18
Autor: Marek Wisniewski
znowu spadek ale inny :)
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 19:47:15 UTC+1 użytkownik Mrqs napisał:
Witam,

A ja znowu o spadku. Tym razem chyba pytanie jest proste.

Mam działkę we współwłasności. Niestety współwłaściciel umarł, a ja dziedziczę jego udziały.

Pytanie dotyczy kiedy uzyskam możliwość pełnego "zarządzania" nieruchomością. Czy wystarczy urzędowe nabycie spadku, czy muszę czekać aż do wpisu w KW?

Zależy mi na czasie, bo roboty na działce ruszyły, a czekanie na uregulowanie wpisu w KW pewnie "trochę" potrwa i będę uziemiony.
Co prawda mam upoważnienie do podejmowania wszelkich decyzji, ale obawiam się, że straciło moc...

z góry dziękuję

Mrqs

-- "Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma większego znaczenia". Orwell

Nie mogles poczekac, az nieboszczyk ostygnie ?

Data: 2015-01-24 22:14:08
Autor: Andrzej Lawa
znowu spadek ale inny :)
W dniu 22.01.2015 o 23:07, Marek Wisniewski pisze:

Zależy mi na czasie, bo roboty na działce ruszyły, a czekanie na
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
uregulowanie wpisu w KW pewnie "trochę" potrwa i będę uziemiony.
Co prawda mam upoważnienie do podejmowania wszelkich decyzji, ale
obawiam się, że straciło moc...

Nie mogles poczekac, az nieboszczyk ostygnie ?

Czego nie rozumiesz w podkreślonym fragmencie?

Rozpoczęły się jakieś prace, sadząc po upoważnieniu najwyraźniej uzgodnione z tamtym współwłaścicielem.

Ten znienacka wziął i zmarł, upoważnienie (zapewne) straciło ważność, a roboty rozgrzebane.

A może była w nim klauzula, że nie wygasa w przypadku śmierci?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

znowu spadek ale inny :)