znowu temat psy i psiarze

Data: 2009-09-28 10:56:15
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
znowu temat psy i psiarze
Dnia Sat, 26 Sep 2009 23:01:37 +0200, mariuszmo napisał(a):

Oczywiscie wg psiarzy którzy mieszkają obok drogi, którą jechała pies właśnie w tym momencie urwal się z łańcucha co jest bzdurą bo od dawna biegał luzem.

Czyli klasyczny pies na smyczy akustycznej (Azor, wracaj, Azor zostaw, on
nigdy nikogo nie ugryzł).

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-09-28 21:43:09
Autor: Ryszard Mikke
znowu temat psy i psiarze
Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał(a):
> [...]

Czyli klasyczny pies na smyczy akustycznej (Azor, wracaj, Azor zostaw, on

No kochaaaany, jak Ty się boisz, co nigdy nikogo nie ugryzł...

rmikke

Data: 2009-09-29 07:53:27
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
znowu temat psy i psiarze
Dnia Mon, 28 Sep 2009 21:43:09 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Czyli klasyczny pies na smyczy akustycznej (Azor, wracaj, Azor zostaw, on
nigdy nikogo nie ugryzł).

No kochaaaany, jak Ty się boisz, co nigdy nikogo nie ugryzł...

Mam na myśli przypadki "mój pierwszy raz", tudzież "mój pierwszy raz jak
właściciel widzi" ;D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki