znowu ten usenet

Data: 2012-09-06 15:46:46
Autor: charwel (Oo)==:::
znowu ten usenet
W dniu 2012-09-06 14:57, Jan Cytawa pisze:
przelaczylem sie na: news.neostrada.pl. Sciagnalem mase postow ale
zauwazylem, ze mnostwa innych mi nie sciagnelo. Miedzy innymi moich
wlasnych pisanych przez nntp.aioe.org. I w ogole watki sa jakies
okrojone. Byc moze wielu z nas pisze z innych serwerow i nie znajduje
odpowiedzi na swoje posty. Zrobmy przeglad uzywanych serwerow i krotkich
opinii o nich i co kto widzi.

Jan Cytawa

Ja uĹźywam news.task.gda.pl i chyba wszystko widze ;)

charwel

Data: 2012-09-06 16:13:13
Autor: Titus Atomicus
znowu ten usenet
In article <k2a9g6$he5$1@news.task.gda.pl>,
 "charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> okrojone. Byc moze wielu z nas pisze z innych serwerow i nie znajduje
> odpowiedzi na swoje posty. Zrobmy przeglad uzywanych serwerow i krotkich

Ja używam news.task.gda.pl i chyba wszystko widze ;)

Aioe raczej nie widzisz...
--
TA

Data: 2012-09-06 17:50:17
Autor: biodarek
znowu ten usenet
W dniu 2012-09-06 16:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

> opinii o nich i co kto widzi.
>
> Jan Cytawa

Ja używam news.task.gda.pl i chyba wszystko widze ;)

Na news.inetia.pl widzę wszystko... chyba :)

--
biodarek

Data: 2012-09-06 19:56:30
Autor: arturb
znowu ten usenet
On 2012-09-06 15:46, charwel (Oo)==::: wrote:
Ja uĹźywam news.task.gda.pl i chyba wszystko widze ;)

takĹźe, wszystko

ale task ma chyba ciagle restrykcje na uzytkownikow z wlasnego powdworka
(w sensie tasku i niektorych lokalnych dostawcow)

znowu ten usenet