znowu ten usenet

Data: 2012-09-07 08:14:18
Autor: olgierd
znowu ten usenet
Dnia Thu, 06 Sep 2012 14:57:57 +0200, Jan Cytawa napisał(a):

przelaczylem sie na: news.neostrada.pl. Sciagnalem mase postow ale
zauwazylem, ze mnostwa innych mi nie sciagnelo.

W wielu postach ściąga nagłówek, ale już bez treści (nie mogę czytać np. rmikke). Generalnie chyba faktycznie usenet się kończy... a może są jakieś zagraniczne, *płatne ale niedrogie* serwery news?... eee, chyba marzenie głowy ściętej...

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-09-07 05:37:18
Autor: rmikke
znowu ten usenet
W dniu pi±tek, 7 wrze¶nia 2012 10:14:19 UTC+2 użytkownik olgierd napisał:
Dnia Thu, 06 Sep 2012 14:57:57 +0200, Jan Cytawa napisał(a):

> przelaczylem sie na: news.neostrada.pl. Sciagnalem mase postow ale

> zauwazylem, ze mnostwa innych mi nie sciagnelo.

W wielu postach ¶ci±ga nagłówek, ale już bez tre¶ci (nie mogę czytać np. rmikke).

Czyli z Gugla sciaga tylko naglowki. (tak, wiem, Olgierd nie przeczyta...)

Generalnie chyba faktycznie usenet się kończy... a może s± jakie¶ zagraniczne, *płatne ale niedrogie* serwery news?... eee, chyba marzenie głowy ¶ciętej...

Niech mu ktos powie, ze sa, np. NewsGuy. Ja uzywalem ichniego webreadera,
rozpieprzajacego pliterki, ale korzystanie z samego serwera nie powinno
powodowac takich problemow.

znowu ten usenet