zobowiązania firmy a oferta konsultanta

Data: 2015-08-10 04:01:30
Autor: witek
zobowiązania firmy a oferta konsultanta
JaceK wrote:
Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?

JaceK

mozesz zrezygnowac z uslugi

Data: 2015-08-10 11:12:35
Autor: JaceK
On 10.08.2015 11:01, witek wrote:
JaceK wrote:
[...]

Trochę nie o to pytam, ale skoro mogę zrezygnować to czy taka rezygnacja jest wtedy bez konsekwencji dla mnie jeśli zobowiązanie wynikające z oferty jest na 24 miesiące a zrezygnuję np. po pierwszym miesiącu uzasadniając to wprowadzeniem w błąd przez konsultanta?

JaceK

zobowiązania firmy a oferta konsultanta