¿ó³te tablice (Niemcy) jak to jest?

Data: 2010-05-25 16:41:18
Autor: Jurand
¿ó³te tablice (Niemcy) jak to jest?

U¿ytkownik "Robert" <jackass6@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:htgd0q$mok$1news.onet.pl...
Witam,

nied³ugo jadê do Niemiec po autko. Wszystko ju¿ sprawdzone, ustalone, utargowane, itd. Pozostaje kwestie przyjechania samochodem do Polski. Das Auto jest wymeldowane i tym samym nie ma ju¿ TUV. Szukaj±c odpowiedzi na moje pytanie znalaz³em stronê: http://zoltetablicerejestracyjne.pl Wygl±da to trochê jak telezakupy Mango i st±d moje obiekcje. Go¶æ twierdzi, ¿e na tych tablicach mo¿na bez wa¿nego TUV przyjechaæ do Polski. Ma siê na to niby 5 dni od momentu wystawienia. W pakiecie dostaje siê UE-OC. Jest nawet interpretacja dolno¶l±skiej Policji, ¿e jest to legalne.

Mo¿na na tych tablicach je¼dziæ po calej Europie, do dnia wybitego na tablicach w³±cznie. Potem tablice trac± wa¿no¶æ i auto jest wg przepisów BEZ TABLIC.

Czy kto¶ mia³ przyjemno¶æ sprowadziæ auto na takich tablicach? Go¶æ krzyczy za te tablice 497z³+wysy³ka. To chyba ci±gle taniej ni¿ klasyczne czerwone tablice celne i odchodzi problem pój¶cia do urzêdu komunikacji. Podobno wygl±da to tak, ¿e tablice bierze siê w kieszeñ, jedzie do Niemiec, kupuje auto, przykrêca tablice, wype³nia co¶ na wzór dowodu rejestracyjnego i w drogê...

Si.

Jurand.

¿ó³te tablice (Niemcy) jak to jest?