[tech]zombie 18650

Data: 2011-05-20 17:51:50
Autor: Ryszard Mikke
[tech]zombie 18650
Jak ogniwko 18650 (z odzysku http://blip.pl/s/516802419 ) pokazuje 0.3V, to ono jeszcze nadaje do reanimacji?

rmikke

--

Data: 2011-05-20 21:11:45
Autor: Dominik Mirowski
[tech]zombie 18650
Ryszard Mikke wyklepał(a) :
Jak ogniwko 18650 (z odzysku http://blip.pl/s/516802419 ) pokazuje
0.3V, to ono jeszcze nadaje do reanimacji?

DOA
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-05-21 01:03:37
Autor: Tomek
[tech]zombie 18650
Użytkownik "Dominik Mirowski" napisał
DOA

a tak trochę OT co sądzisz o tym patencie:
http://www.dealextreme.com/p/mj-872-waterproof-4-cree-xp-g-4-mode-1600-lumen-white-led-bike-light-with-battery-pack-set-80953 lub skrócony http://tiny.pl/hf7nc

pzdr
--
Tomek

Data: 2011-05-21 10:36:14
Autor: Dominik Mirowski
[tech]zombie 18650
Tomek wyklepał(a) :

a tak trochę OT co sądzisz o tym patencie:
lub skrócony http://tiny.pl/hf7nc

Jak dostane w swoje ręce to napisze - na razie wiem, że nie wysłają, tylko zbierają zamówienia :p.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-05-23 17:57:53
Autor: Tomek
[tech]zombie 18650
Użytkownik "Dominik Mirowski" napisał
Jak dostane w swoje ręce to napisze - na razie wiem, że nie wysłają, tylko zbierają zamówienia :p.

chodziło mi bardziej o to czy patrząc na opis/zdjęcia sygnalizuje to konstrukcję wartą uwagi "as is", bez żadnego modowania. na binach itd itp średnio się znam więc muszę polegać na cudzej opinii ;)
zresztą przecież nie mogę wymagać żebyś przetestował każdą możliwą lampkę

pzdr
--
Tomek

Data: 2011-05-23 21:19:41
Autor: Dominik Mirowski
[tech]zombie 18650
Tomek wyklepał(a) :
[...]

Akurat tą chce, bo to w końcu ich pierwsza własna konstrukcja a nie kopia czegoś co już istnieje - ciekawe jak im wyszła twórczośc - amerykanski dystrybutor się nie zdecydował jak na razie jej ruszać, bo stwierdzili że optyka jest do bani i czekają na poprawioną wersję.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-05-21 12:43:24
Autor: Ryszard Mikke
[tech]zombie 18650
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke wyklepał(a) :
> Jak ogniwko 18650 (z odzysku http://blip.pl/s/516802419 ) pokazuje
> 0.3V, to ono jeszcze nadaje do reanimacji?

DOA

No to mam pięć sprawnych z dziewięciu, a nie osiem z dziewięciu (dziewiąty był martwy zupełnie). Dobre i to. Darowanym 18650 się w zęby nie zagląda. Zresztą, już po napisaniu posta odkryłem, że co najmniej trzy musiały być martwe, żeby całość przestała w ogóle działać.

rmikke

--

[tech]zombie 18650