zostawienia auta u mechanika

Data: 2009-08-17 08:57:06
Autor: pluton
zostawienia auta u mechanika

Co Wy nato? Nawet nie chodzi mi i patrzenie na ręce, ale po prostu bycie ze
swoim uatkiem w tych trudnych chwilach. Zostawiacie auta, czy zwykle jesteście razem z nimi? Pozdr.

ja zostaje, i trzymam je za dzwignie zmiany biegow.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-17 11:04:24
Autor: krzysiek82
pluton pisze:
ja zostaje, i trzymam je za dzwignie zmiany biegow.

pozdrawiam
pluton

Odnośnie ironizowania, to nie jest tak, że ktoś jest przewrażliwiony za bardzo. Ja ostatnio pojechałem co prawda nie do mechanika ale na zmianę opon bo samemu mi się nie chciało. Facet podstawił podnośnik nie np pod wahacz czy belkę ale pod listwę progową przy łączeniu się jej z błotnikiem. Efekt. Nieznaczne ale jednak wygięcie błotnika. Co prawda gumowym młotkiem udało się usunąć usterkę ale niesmak pozostaje. A to przecież taka prosta czynność co dopiero np wymiana sprzęgła.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-17 11:18:17
Autor: pluton
zostawienia auta u mechanika

Odnośnie ironizowania, to nie jest tak, że ktoś jest przewrażliwiony za

Ja nie ironizuje. Tez stoje mechankowi za plecami. Tylko ze on jest tak dobry,
ze wogole mu to nie przeszkadza.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-17 11:30:56
Autor: krzysiek82
pluton pisze:
  > Ja nie ironizuje. Tez stoje mechankowi za plecami. Tylko ze on jest tak
dobry,
ze wogole mu to nie przeszkadza.

pozdrawiam
pluton

To tylko pozazdrościć w takim razie. Ja nie miałem tyle szczęścia :)

--
krzysiek82

Data: 2009-08-17 20:30:33
Autor: Piotrek
zostawienia auta u mechanika
To tylko pozazdrościć w takim razie. Ja nie miałem tyle szczęścia :)

ja w wiekszosci  przypadkow jestem przy mechaniku jak cos robi a bylem u kilku i jakos nikt nie robil zadnych problemow. wszystko zalezy jaki mechanik(czy ma cos do ukrycia czy nie) i jaki klient(jak jakis upierdliwiec co wie lepiej albo ciagle sie placze pod nogami to tez lepiej go splawic :)

--
pzdr
piotrek

zostawienia auta u mechanika