zostawienia auta u mechanika

Data: 2009-08-17 01:22:36
Autor: kaszpir
zostawienia auta u mechanika
swoim uatkiem w tych trudnych chwilach. Zostawiacie auta, czy zwykle
jesteście razem z nimi? Pozdr.

Szczerze mówiąc zależy czy to fachowiec czy partacz a do tego
"kowal" ...

Ostatnio byłem ze swoim samochodem u mechanika bo tył samochodu (Xsara
Picasso) dość nisko już "siedział".
Pojechałem do "fachowca" który podobno jest "dobry i tani". Chciałem
aby mi lekko tył podniósł (wiem że można na tzw drążkach podnieść i
obniżyć) , wymienił świece i "obejrzał" czy coś jeszcze trzeba zrobić.
Za to wziął 200zł..
Stałem około 3 godzin i patrzyłem.
Podniósł ale okazało się że za wysoko :( Trochę tu mojej winy bo nie
widziałem wizualnie jak będzie to wyglądało ...
Pojechałem do reklamacji. Znów czekałem i tym razem mi tak obniżył że
o wszystko zahaczałem ...
Oczywiście stwierdził że trzeci raz już nie będzie robił bo drązki sa
do kitu (a jeden drążek to cena kilkuset złotych ..) ...

Pojechałem do innego fachowca. Tym razem zapłaciłem dużo drożej , ale
jak fachowiec zobaczył co poprzedni "fachowiec" zrobił to złapał sie
za głowę ...
Tak walił mocno młotem że całkowicie zdeformował wahacz tylniej
belki ...
Musiałem wymienić wahacz belki i tym razem fachowiec zrobił idealnie i
od razu nastąpiła regeneracja belki ...

Tak naprawdę wszytko zależy jaki fachowiec. Jeśli jest to prawdziwy
fachowiec i uczciwy człowiek to spokojnie można zostawić samochód ....
A jeśli jakiś kombinator , "kowal" i partacz to nawet jakbyś mi
patrzył na recę to dużo to nie pomoże ...

zostawienia auta u mechanika