zprzeniesienie numeru a tansze romowy

Data: 2009-03-24 21:36:57
Autor: P
zprzeniesienie numeru a tansze romowy
witam

Posiadam tansze poalczneia i/lub darmowe weekendy w Idei . Działa w tej samej sieci - niema problemu.
Czy dzwoniąc na numer innej sieci, np. Heyah 888* ktory jest przeniesiony do Idei, bedą mi zaliczane rozmowy jako w sieci czy nadal poza?

Data: 2009-03-24 22:06:26
Autor: Czarek
W dniu 2009-03-24 21:36, P napisał:
[...]

1. Pomyśl jeszcze raz i sobie odpowiedz sam.

2. Dzwonisz na numer z puli Heyah ale do pomarańczowej sieci i jeśli nich u nich nie jest nic spie@#$% to jakie powinno być naliczanie?

--
Cz.

Data: 2009-03-29 20:23:35
Autor: P

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:gqbi08$7gi$1news.dialog.net.pl...
[...]

no wiesz... jak powinno być to wiem, tlyko nie zawsze jest tak jak powinno.. w roznych sprawach.

zprzeniesienie numeru a tansze romowy