żre olej ? i "nie mam żad nych pieniędzy"

Data: 2009-10-27 11:15:06
Autor: Karol Y
żre olej ? i "nie mam żad nych pieniędzy"
U mnie brał litr na 2 tys. km plus do tego litr płynu chłodzącego na ~4 tys. km. Wymieniłem olej + filtr, automagicznie przestał płyn ubywać całkowicie (przynajmniej po 9 tys. km nie widzę różnicy), a olej zszedł do 1l na ~5 tys km.

Cuda! Bo co ktoś spartaczył przy poprzedniej wymianie, to nawet wyobrazić sobie nie mogę.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-10-27 11:25:04
Autor: Pszemol
"Karol Y" <karolyyy@o2.pl> wrote in message news:hc6gs9$r6q$1node1.news.atman.pl...
[...]

Może za rzadki olej tamten ktoś nalał? Jakiegoś syntetyka 0W0
do silnika co potrzebuje 10W30 albo coś w tym stylu :-)

Data: 2009-10-28 15:13:46
Autor: Karol Y
[...]

Ja dolewałem mobila 10w40 przez 10 tys. aż do wymiany, a ciągle było tak samo. Nie liczę przygody z korkiem wlewu oleju (który wymieniłem), który był nie wiadomo od czego i ciągle się z pod niego lało.

--
Mateusz Bogusz

żre olej ? i "nie mam żad nych pieniędzy"