żre olej ? i "nie mam żadnych pieniędzy"

Data: 2009-10-27 07:18:30
Autor: G Nowak
żre olej ? i "nie mam żadnych pieniędzy"
nie ma oleju to wlałem mobil1 - 2 litry, bo nie byłem w krakowie
a nie miałem czasu elfa szukać.

mozna mieszkac ze soba oleje tych samych czy tam podobnych klas, na stronie producenta zwykle podaja numery standardow

ok pytanie: jak bardzo te oleje mozna mieszać ze sobą ?
czy wogóle takei spalanie oleju to normalne ?
i czy dymienie przy odpalaniu to straszne zło ? (wyglada to inaczej
niż dym jak wywaliło mi uszczelke pod głowicą) ?
czy przy takim spalaniu oleju woóle jest sens wymieniać olej ?
czy tylko doelwać litr co 2..3kkm ?
czy może błąd był 10kkm temu ? i teraz dupa zbita ?

nie jest normalne, moze dymic z wielu powodow nie tylko uszczelki

--
pozdr

żre olej ? i "nie mam żadnych pieniędzy"