[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Data: 2009-03-23 14:28:48
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:gq7uqq$mr2$2inews.gazeta.pl...

http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,95190,6410737,Motocyklista_zginal_w_wypadku_na_Ochocie.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4806867

tzw. dawcy nerek.

Najgorsze jest to, że na wiosnę są wygłodniali wrażeń. Ostatnio widzę w prawym lusterku w lekkim korku jedzie ekipa. Chciałem zrobić im trochę miejsca bo jechali między samochodami prawie na styk. Jednak w ostatniej chwili zauważyłem, że z drugiej strony jedzie następna paczka kretynów.
Sam jestes kretyn.
Boli cie, ze stoisz w korku?
Jakby inni kretyni patrzyli w lusterka,  nie byloby tylu wypadkow.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-23 14:55:23
Autor: Arek (G)
BartekGSXF pisze:
[...]

Za sprytnyś dla mnie. Gratuluję ostrego jak brzytwa umysłu.

A tak nawiasem, co sugerujesz? Każdy ma 100% czasu poświęcać na obserwację lusterek wstecznych? No ciekawie mogło by to wyglądać.

A.

Data: 2009-03-23 15:02:45
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:gq84cl$s08$1inews.gazeta.pl...
Za sprytnyś dla mnie. Gratuluję ostrego jak brzytwa umysłu.
Jakie podsumowanie taka riposta :>
Zwrocilem tylko uwage, zebys nie nazywal kretynami innych uzytkownikow drog.

A tak nawiasem, co sugerujesz? Każdy ma 100% czasu poświęcać na obserwację lusterek wstecznych? No ciekawie mogło by to wyglądać.

Po co 100 % czasu. Z tego co piszesz, jakos wynika, ze doswiadczenie za kolkiem to masz male. ;)
Wystarczy, ze bedziesz _patrzyl_ w lusterka wykonujac manewry na drodze. Bo jesli myslisz, ze motocyklisci jezdza po to zeby napedzac suke statystyke to sie mylisz. Jazda na moto wymaga wiecej skupienia i uwagi niz jazda pucha.
pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-23 15:16:32
Autor: dudley
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:gq85b6$7db$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jazda na moto wymaga wiecej skupienia i uwagi niz jazda pucha.

Zamiast 180km/h po mieście wystarczy 80km/h i od razu będzie łatwiej ogarnąć otaczającą na drodze rzeczywistość...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-03-23 15:21:59
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> napisał w wiadomości news:gq85k0$ijv$1news.onet.pl...
[...]

Mozesz to powiedziec wszystkim tym idiotom w autach mijajacych mnie na Wlokniarzy kiedy jade tam +20 limit 60km/h.
Moze na moto jest mniej rzeczy mogacych rozproszyc uwage? Nie pomyslales o tym?

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-23 15:56:52
Autor: Mikolaj Rydzewski
BartekGSXF wrote:
Mozesz to powiedziec wszystkim tym idiotom w autach mijajacych mnie na Wlokniarzy kiedy jade tam +20 limit 60km/h.
Moze na moto jest mniej rzeczy mogacych rozproszyc uwage? Nie pomyslales o tym?

Chyba tylko motocykliści tak histerycznie reagują na każdą uwagę.

Data: 2009-03-24 11:00:50
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Mikolaj Rydzewski pisze:
BartekGSXF wrote:
[...]

Nie tyle motocykliści, co pewien "gatunek" "ludzi" różnej maści.
Faktem jest, że wśród motocyklistów ten odsetek jest wyższy, ale
nie można zbytnio uogólniać :)

Data: 2009-03-24 11:17:13
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqaavg$755$1inews.gazeta.pl...
Mikolaj Rydzewski pisze:
BartekGSXF wrote:
[...]

A mozesz rozwinac? Bo na razie to swoimi postami nic nie wnosisz do dyskusji a najzwyklej trollujesz.

Chyba tylko ludzie majacy klopoty z postrzeganiem rzeczywistosci moga pisac o 180 w miescie i pojawiajacych sie znikad motocyklach.
Ale nie mozna uogolniac, prawda? :>

BTW
Jeszcze nigdy nie mialem klopotow na drodze z kierowca _sygnalizujacym_ wczesniej manewr. Tylko z debilami _nie patrzacymi_ w lusterka, _nie wlaczajacymi_ migaczy, gapiacych sie w jedna _tylko_strone wyjezdzajac z podporzadkowanej.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-24 12:17:19
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
BartekGSXF pisze:
"Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał
Mikolaj Rydzewski pisze:
(...)
[...]
A mozesz rozwinac?

Nie - co tu rozwijać? :)

Bo na razie to swoimi postami nic nie wnosisz do dyskusji a najzwyklej trollujesz.

Cóż, widzę że Ci się mnożą, a obowiązku czytania nie ma.

Chyba tylko ludzie majacy klopoty z postrzeganiem rzeczywistosci moga pisac o 180 w miescie i pojawiajacych sie znikad motocyklach.

Jak praktyka pokazuje, zdarzają się obydwa zacytowane przypadki.

Ale nie mozna uogolniac, prawda? :>

Zgadza się.

[...]

Ojoj - popatrz ilu to debili na drogach i zestresowanych, nerwowych
ludzi na newsach :)

Data: 2009-03-24 12:24:16
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqafeq$3io$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak definiujesz "pewien gatunek ludzi", moze byc ciekawie.

Bo na razie to swoimi postami nic nie wnosisz do dyskusji a najzwyklej trollujesz.

Cóż, widzę że Ci się mnożą, a obowiązku czytania nie ma.
Nie wiem co Tobie sie mnozy ale tak samo zachowujesz sie jak w dyskusji o wypadu 307 w Wawie.
Tylko z tamej sie rakiem wycofales, znaczy stchorzyles, jak pare osob napisalo ze Ci sie troche opinie rozjezdzaly z rzeczywistoscia.

Ojoj - popatrz ilu to debili na drogach i zestresowanych, nerwowych
ludzi na newsach :)

Ano, szczegolnie takich, ktorzy pisza o kretynach na drodze bez widocznej potrzeby.
BTW wsiadz na moto i polataj troche po miescie, bedzie wtedy sens dyskutowania z Toba na temat.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-24 14:37:09
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Jak definiujesz "pewien gatunek ludzi", moze byc ciekawie.

To jest "pewien gatunek ludzi".

Nie wiem co Tobie sie mnozy

Nic dziwnego, ponieważ to nie mi się mnoży.

> ale tak samo zachowujesz sie jak w dyskusji o
wypadu 307 w Wawie.

Widzisz jak dobrze Ci idzie?

Tylko z tamej sie rakiem wycofales, znaczy stchorzyles, jak pare osob napisalo ze Ci sie troche opinie rozjezdzaly z rzeczywistoscia.

ROTFL - napisałem Ci, że nie zamierzam dyskutować z Twoimi imaginacjami,
a stanowisko podtrzymuję.

Ano, szczegolnie takich, ktorzy pisza o kretynach na drodze bez widocznej potrzeby.

Fakt, Ty pisałeś o idiotach - pewnie byłeś w potrzebie.

BTW wsiadz na moto i polataj troche po miescie,

W taką pogodę? Jeszcze na głowę nie upadłem.

bedzie wtedy sens dyskutowania z Toba na temat.

LOL - jak nie widzisz sensu, to po co w ogóle dyskutujesz?
To irracjonalne.

Data: 2009-03-24 14:46:49
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqanl0$nsb$1inews.gazeta.pl...
To jest "pewien gatunek ludzi".
Wciaz nie podajesz definicji.

Nic dziwnego, ponieważ to nie mi się mnoży.
Wcale bo nie. Tobie sie mnozy i roi.

Widzisz jak dobrze Ci idzie?
W przeciwienstwie do Ciebie.

ROTFL - napisałem Ci, że nie zamierzam dyskutować z Twoimi imaginacjami,
a stanowisko podtrzymuję.
Aha, bo o faktach zapominales. No i nie odpowiadales nawet na slowa cytowane z twoich odpowiedzi.

Fakt, Ty pisałeś o idiotach - pewnie byłeś w potrzebie.
Aha. A Arek(G) o kretynach, ale widocznie Tobie umknal ten fakt. Jak zwykle.

W taką pogodę? Jeszcze na głowę nie upadłem.
ROTFL. Wystarczy sie ubrac.

LOL - jak nie widzisz sensu, to po co w ogóle dyskutujesz?
To irracjonalne.
Wlasnie przestaje, poziom 7 latka nie za bardzo mi odpowiada.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-24 15:18:35
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Wciaz nie podajesz definicji.

Ona jest znana :)

Wcale bo nie. Tobie sie mnozy i roi.

Tak, tak :)

W przeciwienstwie do Ciebie.

Cieszę się :)

Aha, bo o faktach zapominales.

Bynajmniej.

> No i nie odpowiadales nawet na slowa cytowane
z twoich odpowiedzi.

Nic bardziej błędnego - Ty coś tam smarowałeś, że z tego co
zacytowałeś wynika, ze ja napisałem/myślałem/powiedziałem :)
Tak jak pisałem - z Twoimi imaginacjami dyskutować nie zamierzam :)

Aha. A Arek(G) o kretynach, ale widocznie Tobie umknal ten fakt. Jak zwykle.

A co Arek(G) ma do tego? W sumie nie pierwszy raz się powołujesz na inne
osoby, by coś tam udowodnić :) Najpierw coś tam przebąkiwałeś, że jak
inni coś tam mówili (znaczy się to samo co Ty) to mieli rację, a jak
nie, a teraz tłumaczysz się, że to nie Ty, a inni, ponieważ racji nie
masz? Typowy model zachowań :)

ROTFL. Wystarczy sie ubrac.

Najlepiej w czarny worek - przynajmniej człowiek będzie gotowy :)
Jazda motocyklem w brei pośniegowej + zadymki śnieżne to mało
atrakcyjna forma transportu w mieście. W sumie jak lubisz
ekstrema, to może motolotnia, albo balon? Ooo - znów sypie :)

Wlasnie przestaje, poziom 7 latka nie za bardzo mi odpowiada.

Widzę, że się nie pomyliłem w ocenie :)

Data: 2009-03-24 15:44:38
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqaq2n$7o5$1inews.gazeta.pl...
[ciach]brednie

[...]

Tu masz pierwszy post:
"Jednak w ostatniej
chwili zauważyłem, że z drugiej strony jedzie następna paczka kretynów."
Do tego sie odnioslem.

[...]

Ale gdzie sypie snieg i masz breje posniegowa?
Co ty czlowieku za brednie wypisujesz.
Pozwole sobie zacytowac : "Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-24 17:00:46
Autor: Artur Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
[ciach]brednie

Zaprzeczysz, czy jak to sam napisałeś "stchórzyłeś"?

MSPANC

Tu masz pierwszy post:
"Jednak w ostatniej
chwili zauważyłem, że z drugiej strony jedzie następna paczka kretynów."
Do tego sie odnioslem.

Czemu się nie odniosłeś do tego co sam napisałeś? Innym zwracasz uwagę,
ale sam to robisz i uważasz, że to w porządku? :)

Ale gdzie sypie snieg i masz breje posniegowa?

Np. w Warszawie. Śnieg padał przed chwilą, a breja
i zadymki były rano - choćby w czasie dojazdu do pracy/szkoły.

Co ty czlowieku za brednie wypisujesz.

Bredniami nazywasz fakty? LOL

Pozwole sobie zacytowac : "Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Dobrze Ci idzie :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-24 20:41:28
Autor: Artur Maśląg
BartekGSXF pisze:
[...]

Zrobiłem parę zdjęć, jak wygląda aktualna rzeczywistość w zakresie
warunków atmosferycznych (20:30) - dalej będziesz sugerował brednie
i niepełnosprawność intelektualną? :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-24 22:41:41
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqbd1a$gbk$1inews.gazeta.pl...
Zrobiłem parę zdjęć, jak wygląda aktualna rzeczywistość w zakresie
warunków atmosferycznych (20:30) - dalej będziesz sugerował brednie
i niepełnosprawność intelektualną? :)
Pokaz w ktorym miejscu kazalem dzis jezdzic?
A moze po prostu powiedzialem zebys pojezdzil ?
ALe juz wiem ty po prostu masz inne postrzeganie rzeczywistosci, i bierzesz tylko ta ktora aktualnie pasuje do twoich wyobrazen, teorii.
Szkoda klawiszy.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-24 22:59:55
Autor: Artur Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
[...]

Nie martw się - te stan da się leczyć :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-24 23:52:14
Autor: DoQ
BartekGSXF pisze:

[...]

No to wez sie ubierz (jak zalecales wyzej) i pojezdzij sobie, sniegu i brei nie ma co?

Data: 2009-03-25 09:07:08
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqboo0$e6e$2nemesis.news.neostrada.pl...
BartekGSXF pisze:

[...]

To w takim razie dla tych "mondrych" inaczej:
Wez pojezdzij jak bedzie cieplo.  Teraz rozumiesz??
Po kij dyskutujesz jak nie masz pojecia o jezdzie motocyklem?

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:04:45
Autor: DoQ
BartekGSXF pisze:

[...]

Artur ma racje. Melisa i czopeczek na wstrzymanie.
Jak bedziesz mial takie cisnienia na drodze to sie zabijesz predzej czy pozniej chlopaku.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 12:16:02
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqd383$9jp$3atlantis.news.neostrada.pl...
Artur ma racje. Melisa i czopeczek na wstrzymanie.
Jak bedziesz mial takie cisnienia na drodze to sie zabijesz predzej czy pozniej chlopaku.
Alez dziecko, po pierwsze:
czytaj ze zrozumieniem,
po drugie:
nie rob za jego adwokata bo sie obaj osmieszacie,
po trzecie:
zeby o czyms rozmawiac trzeba miec pojecie,
po czwarte:
jezdze od 1987 roku i mam sie dobrze.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 09:10:44
Autor: BartekGSXF

BartekGSXF pisze:
No to wez sie ubierz (jak zalecales wyzej) i pojezdzij sobie, sniegu i brei nie ma co?
Ale widziales kiedy motocykl enduro lub cross? Wiesz, ze nimi da sie jezdzic w tych warunkach? _Po sniegu_, i akurat znam ludzi, ktorzy lataja praktycznie caly rok?
To tyle w temacie teoretyku.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:10:10
Autor: DoQ
BartekGSXF pisze:

[...]

A to juz wiem, ze te cale "tabuny" enduro/crossow smigajacych na sniegu po drogach publicznych, ze szczegolnym uwzglednieniem miast to twoi ludzie.

To tyle w temacie teoretyku.

ROTFL

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 12:18:37
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqd3i9$bch$1atlantis.news.neostrada.pl...
A to juz wiem, ze te cale "tabuny" enduro/crossow smigajacych na sniegu po drogach publicznych, ze szczegolnym uwzglednieniem miast to twoi ludzie.
Acha, a gdzie byla mowa o calych tabunach jezdzacych po sniegu? Pokazesz? I tak sie sklada, ze moj znajomy lata po Lodzi caly rok na crosie po _ulicach_.
Ty wez moze przeczytaj caly watek ze zrozumieniem bo cos chyba sie pogubiles :>

ROTFL
Alez wlasnie.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:25:03
Autor: DoQ
BartekGSXF pisze:
[...]

Uzylem twojego sposobu wypowiedzi, czyli sprowadzenia do absurdu - fajnie sie cos takiego czyta nie?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 09:08:51
Autor: BartekGSXF
[...]

Alez oczywiscie, bo nigdzie nie napisalem, zebys jezdzil dzis, wczoraj.
Wystarczy zebys choc jeden sezon przelatal na motocyklu, teoretyku. A tak to tylko pierdolisz jak potluczony :)

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 10:07:51
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Alez oczywiscie, bo nigdzie nie napisalem, zebys jezdzil dzis, wczoraj.

Oczywiście, ależ skąd.

Wystarczy zebys choc jeden sezon przelatal na motocyklu, teoretyku.

LOL

A tak to tylko pierdolisz jak potluczony :)

Widać, jak Ci bardzo argumentów brakuje :)

Data: 2009-03-25 10:12:21
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqcs96$o3n$2inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
(...)
Alez oczywiscie, bo nigdzie nie napisalem, zebys jezdzil dzis, wczoraj.

Oczywiście, ależ skąd.
Pokaz albo odszczekaj, _gdzie_ napisalem, zebys jezdzil _teraz_. Zachowaj sie jak mezczyzna

Wystarczy zebys choc jeden sezon przelatal na motocyklu, teoretyku.

LOL
Co lol, acha, wiem to ty przelatales setki  tysiecy kilometrow autem i motorem?? :)
A tak to tylko pierdolisz jak potluczony :)

Widać, jak Ci bardzo argumentów brakuje :)
Mnie?! Tobie chyba cos sie zajaczkuje w glowie. Jakos nie widac odpowiedzi w postach w ktorych udowadniam ze sie rozmijasz z prawda.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 10:17:11
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Pokaz albo odszczekaj, _gdzie_ napisalem, zebys jezdzil _teraz_. Zachowaj sie jak mezczyzna

Meliska?

Data: 2009-03-25 11:05:37
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqcsqm$o3n$3inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
(...)
Pokaz albo odszczekaj, _gdzie_ napisalem, zebys jezdzil _teraz_. Zachowaj sie jak mezczyzna

Meliska?
Dziekuje, nie potrzeba. Ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
Zreszta odpowiadanie pytaniem to objaw braku kultury.

Czekam

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 11:37:18
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Dziekuje, nie potrzeba.

Cóż, mam inne wrażenie.

Ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.

Na jakie?

Zreszta odpowiadanie pytaniem to objaw braku kultury.

Masz dość specyficzną i wybiórczą definicję kultury, a wręcz

Data: 2009-03-25 11:57:31
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqd1gt$nhp$1inews.gazeta.pl...
Cóż, mam inne wrażenie.
Jak zwykle bledne. Powoli sie do tego przyzwyczajam i coraz bardziej sklaniam ku wrazeniu zes zwykly pieniacz i troll.

Ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.

Na jakie?
Gdzie powiedzialem, zebys jezdzil dzis,wczoraj, jutro.
Dotarlo czy znowu pominiesz to pytanie?
:)
Masz dość specyficzną i wybiórczą definicję kultury, a wręcz
bym napisał, że nie bardzo wiesz na czym ona polega :)
Taak?
"Nie ma żadnego zakazu, aby odpowiadać pytaniem na pytanie. Pana przykład zresztą pokazuje, że taki zakaz byłby czysto arbitralny. Osobna kwestia to dlaczego na pytanie czasem odpowiadamy pytaniem. Nie zawsze dlatego - jak w przykładzie - że pytanie było dla nas niejasne. Czasem postępujemy tak, aby uniknąć odpowiedzi, która byłaby dla nas niewygodna.

-Mirosław Bańko, PWN
i rowniez tu:
"Odpowiadanie pytaniem na pytanie traktowane jest jako niestosowne z grzecznościowego punktu widzenia. W innych oczywiście sytuacjach niż podana przez Korespondenta. W takich na przykład, gdy jedna osoba zadaje drugiej pytanie grzecznościowe w rodzaju Co u ciebie słychać?, a druga odpowiada: A co u ciebie?.
Jedną z zasad polskiej grzeczności jest zasada symetryczności. W myśl tej zasady - nawiążmy do powyższego przykładu - zainteresowanie rozmówcą należy odwzajemnić, udzielając odpowiedzi (i zadając pytanie analogiczne), a nie je odrzucić. Pytanie zamiast odpowiedzi świadczy o lekceważeniu świadczącej o empatii postawy nadawcy pierwszego pytania."

-Małgorzata Marcjanik, prof. Uniw. Warszawski

:) I wychodzi, ze jak zawsze sie mylisz.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:30:13
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
BartekGSXF pisze:
"Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał:
Cóż, mam inne wrażenie.
Jak zwykle bledne.

LOL :)

BGSFX: BTW wsiadz na moto i polataj troche po miescie
AMF  : W taką pogodę? Jeszcze na głowę nie upadłem.
BGSFX: ROTFL. Wystarczy sie ubrac.
AMF  : Najlepiej w czarny worek - przynajmniej człowiek będzie gotowy :)
        Jazda motocyklem w brei pośniegowej + zadymki śnieżne to mało
        atrakcyjna forma transportu w mieście.
BGSFX: Ale gdzie sypie snieg i masz breje posniegowa?
        Co ty czlowieku za brednie wypisujesz. (+teksty o debilu)
AMF  : Np. w Warszawie. Śnieg padał przed chwilą, a breja
        i zadymki były rano - choćby w czasie dojazdu do pracy/szkoły.
AMF  : Zrobiłem parę zdjęć, jak wygląda aktualna rzeczywistość w
        zakresie warunków atmosferycznych (20:30) - dalej będziesz         sugerował brednie i niepełnosprawność intelektualną? :)
BGSFX: Pokaz w ktorym miejscu kazalem dzis jezdzic?
        A moze po prostu powiedzialem zebys pojezdzil ?

Jednak meliska :)

Powoli sie do tego przyzwyczajam i coraz bardziej sklaniam ku wrazeniu zes zwykly pieniacz i troll.

Trudno - ja wiem, że jakoś zaistnieć musisz :)

(...)
Masz dość specyficzną i wybiórczą definicję kultury, a wręcz
bym napisał, że nie bardzo wiesz na czym ona polega :)
Taak?

Tak.

(...)

:) I wychodzi, ze jak zawsze sie mylisz.

Cieszę się, że trafił się ktoś kulturalny i nieomylny na grupie.

Data: 2009-03-25 12:55:33
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqd4k4$7vg$1inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
[...]

Ale widzisz date pod postem? Bo o godzinie 12:24 to w Lodzi swiecilo slonce. Zalamanie pogody i snieg byly dopiero okolo 16:00
Zreszta watkotworca Arek (G) pisal o sposobie poruszania sie motocykli w korku. Ty zupelnie bezsensu sprowadzasz dyskusje do przepychanek slownych. Za stary jestem zeby sie denerwowac takimi glupotami. :) Bawisz mnie tylko.

BGSFX: Ale gdzie sypie snieg i masz breje posniegowa?
       Co ty czlowieku za brednie wypisujesz. (+teksty o debilu)
BTW czy to nie jest tylko twoja interpretacja? Skoro odebrales to jak bezposrednie polecenie w czasie terazniejszym to juz jest _twoj problem_.

AMF  : Zrobiłem parę zdjęć, jak wygląda aktualna rzeczywistość w
       zakresie warunków atmosferycznych (20:30) - dalej będziesz
Acha, o 20:00 to oczywiscie juz wszedzie byl snieg.

       sugerował brednie i niepełnosprawność intelektualną? :)

Oczywiscie.
BGSFX: Pokaz w ktorym miejscu kazalem dzis jezdzic?
       A moze po prostu powiedzialem zebys pojezdzil ?

Jednak meliska :)
Jednak czytanie ze zrozumieniem i nie wyciaganie pochopnych wnioskow. Dla ciebie: wez pojezdzij w cieple dni, kiedy bedziesz mial tem pow 12 stopni. Bedzie wtedy sens z toba gadac o jezdzie motocyklem.

Trudno - ja wiem, że jakoś zaistnieć musisz :)
Mhm, jednak zupelnie bledne zalozenie.

[...]

W dalszym ciagu nie odpowiadasz na pytania. Podalem konkretny przyklad, poparty cytatem, ktory pominales. Jak zwykle, nigdzie nie powiedzialem, idz jezdzij w sniegu :) choc jest to mozliwe. Jak to zinterpretowales widac powyzej.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 13:27:16
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Ale widzisz date pod postem? Bo o godzinie 12:24 to w Lodzi swiecilo slonce.

Więc uznałeś za stosowne powyzywać mnie od debili :)

(...)

Dziękuje, wystarczy :)

Data: 2009-03-25 13:49:59
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqd7v2$m80$2inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
(...)
Ale widzisz date pod postem? Bo o godzinie 12:24 to w Lodzi swiecilo slonce.

Więc uznałeś za stosowne powyzywać mnie od debili :)

Pokazesz gdzie nazwalem Cie debilem? Bo zastosowanie tego cytatu bylo wynikiem poziomu dyskusji z Toba.
Mnie to rypka jakie IQ masz, trzymaj pewien poziom, powstrzymaj sie od odpowiedzi:" Bo nie..." to bedzie ok.

Zreszta tyczylo sie to do watkow z 24.03 od 12:00 do 15:44.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 14:04:39
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Pokazesz gdzie nazwalem Cie debilem? Bo zastosowanie tego cytatu bylo wynikiem poziomu dyskusji z Toba.

Nie tłumacz się - zrobiłeś to kolejny raz i jak widzę to jest
Twoja forma "dyskusji" :)

Mnie to rypka jakie IQ masz, trzymaj pewien poziom, powstrzymaj sie od odpowiedzi:" Bo nie..." to bedzie ok.

Oooo - teraz będziesz mnie jeszcze pouczał w zakresie poziomu
i tego co mam pisać? LOL

Zreszta tyczylo sie to do watkow z 24.03 od 12:00 do 15:44.

Tak, tak. Dziś, wczoraj, przedwczoraj. Tak, tak.

Data: 2009-03-25 14:24:06
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqda56$4pq$1inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
(...)
Pokazesz gdzie nazwalem Cie debilem? Bo zastosowanie tego cytatu bylo wynikiem poziomu dyskusji z Toba.

Nie tłumacz się - zrobiłeś to kolejny raz i jak widzę to jest
Twoja forma "dyskusji" :)
Ja sie tlumacze? No wez przestan :) przed toba :)
Jakos nie czuje potrzeby.

Oooo - teraz będziesz mnie jeszcze pouczał w zakresie poziomu
i tego co mam pisać? LOL
A to juz jest twoja interpretacja :)

Zreszta tyczylo sie to do watkow z 24.03 od 12:00 do 15:44.

Tak, tak. Dziś, wczoraj, przedwczoraj. Tak, tak.
Mhm, chyba zaczynam rozumiec, ty masz swoj swiat, w ktorym jestes naj...
:D
Szkoda mi czasu na przypominanie jakie glupoty wypisywales, poczytaj i wroc.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 14:41:34
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
(...)
Ja sie tlumacze? No wez przestan :) przed toba :)

Wspomniałbym coś o kulturze, ale mi się nie chce.

Jakos nie czuje potrzeby.

Trolluj dalej.

(...)

Data: 2009-03-25 14:41:50
Autor: DoQ
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
BartekGSXF pisze:
(...)
Pokazesz gdzie nazwalem Cie debilem? Bo zastosowanie tego cytatu bylo wynikiem poziomu dyskusji z Toba.
Nie tłumacz się - zrobiłeś to kolejny raz i jak widzę to jest
Twoja forma "dyskusji" :)

On nie tylko nie rozumie tego co czyta, ale rowniez tego co sam pisze :)))))) Pewnie wydaje mu się, że użycie oklepanego cytatu podnosi jego poziom wypowiedzi. Jeszcze zeby rozumiał co znaczy jego zastosowanie.. ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 14:50:12
Autor: BartekGSXF
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqdceq$351$1atlantis.news.neostrada.pl...
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
BartekGSXF pisze:
(...)
[...]

Ale wy chlopaki to taka grupa wsparcia? Razem ten teges? Jeden drugiemu trzyma?
Ty za to DoQ nie odpowiadasz na pytania. Zupelnie jak AM, trafil swoj na swego. Trzymajcie dalej razem chlopcy, milej zabawy.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 14:53:46
Autor: DoQ
BartekGSXF pisze:

Ale wy chlopaki to taka grupa wsparcia? Razem ten teges? Jeden drugiemu trzyma?

ROTFL co za argument... Odbije pileczke - a ty z Anią ten teges??? Cos faktycznie o dmuchaniu duzo pisze ostatnio...

Podrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 11:38:55
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:gqcvp8$2i3$1atlantis.news.neostrada.pl...
>Czekam
No i ...?

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-23 19:50:47
Autor: Robert Rędziak
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...
On Mon, 23 Mar 2009 15:21:59 +0100, BartekGSXF
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

Mozesz to powiedziec wszystkim tym idiotom w autach mijajacych mnie na Wlokniarzy kiedy jade tam +20 limit 60km/h.

 No bo tam wolno jedziesz ;) Jedź setką i już proporcje się
 zmienią :)

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-03-23 19:49:50
Autor: Robert Rędziak
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...
On Mon, 23 Mar 2009 15:16:32 +0100, dudley
<dudley.ciachnij@op.pl> wrote:

Zamiast 180km/h po mieście wystarczy 80km/h i od razu będzie łatwiej ogarnąć otaczającą na drodze rzeczywistość...

 Szczególnie tych, którzy zauważają tylko to, co jest większe od
 nich. Czyli lekko licząc jakieś 50-80% uczestników ruchu
 drogowego.

Data: 2009-03-24 01:39:59
Autor: Andrzej Lawa
dudley pisze:
[...]

Kolejny czytelnik tabloidów... Jak przez korek się da turlać jednośladem
40km/h to jest to już duże osiągnięcie.

Ale pewna mentalność powoduje u jej posiadaczy, że jak widzą kogoś
jadącego ciut szybciej od nich (czyli np. 40km/h zamiast 0-5km/h), to
ten ktoś pędzi "czysta na tylnym kole, pani sąsiadko kochana" ;)

Data: 2009-03-24 19:53:23
Autor: DoQ
Andrzej Lawa pisze:

Kolejny czytelnik tabloidów... Jak przez korek się da turlać jednośladem
40km/h to jest to już duże osiągnięcie.

I od tego mozna zginac?

Ale pewna mentalność powoduje u jej posiadaczy, że jak widzą kogoś
jadącego ciut szybciej od nich (czyli np. 40km/h zamiast 0-5km/h), to
ten ktoś pędzi "czysta na tylnym kole, pani sąsiadko kochana" ;)

Ba. Przeciez nie od dzis wiadomo, ze motocyklisci gina podczas przeciskania sie w korku z predkoscia 40km/h ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 20:46:09
Autor: Andrzej Lawa
DoQ pisze:

[...]

Zdarzało się. Jak jakiś gamoń otworzył drzwi albo zmienił pas na ślepo.

Poza tym zauważ, że mowa była (w tym momencie) o jechaniu w korku między
samochodami. A dudley wyskoczył ze 180km/h....

Data: 2009-03-26 22:44:02
Autor: dudley
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...
Andrzej Lawa wygenerował w news:79eq96-b97.ln1ncc1701.lechistan.com taki
oto ciąg znaków:
Zdarzało się. Jak jakiś gamoń otworzył drzwi albo zmienił pas na ślepo.
Poza tym zauważ, że mowa była (w tym momencie) o jechaniu w korku między
samochodami. A dudley wyskoczył ze 180km/h....

Czy w tym konkretnym poście, na który odpisałem, było coś o korku? Bo jakoś nie zauważyłem...
Poza tym nie do korka się odniosłem - może zerknij raz jeszcze na zacytowany przeze mnie fragment wypowiedzi...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-03-23 16:31:38
Autor: Arek (G)
BartekGSXF pisze:

Za sprytnyś dla mnie. Gratuluję ostrego jak brzytwa umysłu.
Jakie podsumowanie taka riposta :>
Zwrocilem tylko uwage, zebys nie nazywal kretynami innych uzytkownikow drog.

Innych użytkowników dróg nie nazywam kretynami, tylko kretynów.

[...]

Nie twierdze, że duże. Ale nie każdy na drodze jest miszczem. Czego motocykliście nie zauważają, oni w ogóle jakby innych nie zauważali. Więc aby móc ich zauważać trzeba właśnie 100%.

[...]

Gdyby to wystarczyło to by nie było problemu. Nie, nie twierdzę, że chcą napędzać statystyki, twierdzę, że jeżdżą bardzo ryzykownie, i często ponosi ich adrenalina. I wówczas prawa fizyki zamieniają na wiarę... w własne umiejętności - w wielu przypadkach nieuzasadnioną.

A.

Data: 2009-03-23 19:48:53
Autor: Robert Rędziak
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...
On Mon, 23 Mar 2009 14:55:23 +0100, Arek (G) <aaaa@bbbb.pl>
wrote:

A tak nawiasem, co sugerujesz? Każdy ma 100% czasu poświęcać na obserwację lusterek wstecznych? No ciekawie mogło by to wyglądać.

 Wystarczy, że będziesz spoglądał często i regularnie (im
 jedziesz szybciej, tym częściej), i obrazował sobie to, co wokół
 Ciebie się dzieje.

Data: 2009-03-23 14:59:52
Autor: BaX
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Jakby inni kretyni patrzyli w lusterka,  nie byloby tylu wypadkow.

Stoje sobie w sobote przed przejściem dla pieszych we wrocku na chyba Oławskiej /nie jestem z wrocka/ i co widze. Zatrzymuje się sznurek aut na czerwonym, wszyscy stoją ale pomiędzy nimi jedzie trzech debili i nic nie robiąc sobie z sygnalizacji w pizzduuuu dawaj przez skrzyzowanie. Dwóch przejechało razem, trzeci jakieś 50m za nimi. od momentu włączenia się czerwonego dla ich kierunku mineło dobre 5sek. Czy to qrwa jest normalne?!, chyba tylko dla zwłok na motorze.

Data: 2009-03-23 15:08:28
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:gq855i$787$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

1.Ale zadzwoniles na policje??
2.Stoje w Lodzi przed przejsciem dla pieszych na Wlokniarzy i z pierwszego miejsca pani w gofie na czerwonym miedzy pieszymi pojechala.
Czy to jest normalne? Chyba dla idiotow w puszkach.
3.I co? Wszyscy motocyklisci sa tacy sami?

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-23 16:13:56
Autor: BaX
[...]

I co miałem powiedzieć? Ze trzech kolesi na motorach bez czytelnych tablic z tyłu przejechało na czerwonym? Wolał bym, żeby im z "zielonego kierunku" przejechał autobus.

2.Stoje w Lodzi przed przejsciem dla pieszych na Wlokniarzy i z pierwszego miejsca pani w gofie na czerwonym miedzy pieszymi pojechala.
Czy to jest normalne? Chyba dla idiotow w puszkach.

Zadzwoniłeś na policje?

3.I co? Wszyscy motocyklisci sa tacy sami?

Wiesz, na kilkudziesięciu których widziałem w sobote może kilku ruszało/jechało po centrum wrocławia NORMALNIE.

Data: 2009-03-23 16:15:46
Autor: Arek (G)
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
BartekGSXF pisze:
[...]
3.I co? Wszyscy motocyklisci sa tacy sami?

A czy ktoś takiego sformułowania użył? Inna sprawa, że odsetek "innych" jest w śród nich znacznie większy.

A.

Data: 2009-03-24 01:42:08
Autor: Andrzej Lawa
BaX pisze:

[...]

....a kiedyś jakiś kierowca samochodu schlał się i zabił ludzi na
przystanku. Ergo - wszyscy kierowcy samochodów to pijacy i mordercy. I
złodzieje - bo każdy pijak to złodziej.

I co, fajnie mi wychodzi uogólnianie? ;->

Data: 2009-03-24 09:53:01
Autor: BaX
> [...]

złodzieje - bo każdy pijak to złodziej.

I co, fajnie mi wychodzi uogólnianie? ;->

W ciągu kilku godzin 'deptania' po wrocku nie zaobserwowałem ani jednego kierowcy w puszcze który by tak się zachował jak tych trzech i kilku innych debili. To jak to wypada "statystycznie"?

Data: 2009-03-25 20:48:06
Autor: Andrzej Lawa
BaX pisze:

[...]

Nie jesteś reprezentatywną próbką - musiałoby ciebie być co najmniej
parę tysięcy w większości miast ;->

Data: 2009-03-26 09:14:26
Autor: BaX
[...]

A to ja przepraszam :)

[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...