[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...

Data: 2009-03-23 17:44:18
Autor: Bartas_M5
[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...
najpierw muszą mnie dogonić żeby mnie wyprzedzić:)
a nawet jak dogonią, nie zawsze im sie to udaje, mam swoje sposoby:D

Data: 2009-03-23 19:07:52
Autor: Yzedef

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:gq8ece$2a8r$1opal.icpnet.pl...
najpierw muszą mnie dogonić żeby mnie wyprzedzić:)
a nawet jak dogonią, nie zawsze im sie to udaje, mam swoje sposoby:D

a co robisz?? pokazujesz im jezyk ?? plujesz czy podkrecasz swojego mediona mp3 tak ze fala dziwekowa boczna niczego nie przepuszcza?:D

Data: 2009-03-23 20:07:08
Autor: LEPEK
[press] zrobiło się cieplej i wra z z bocianami wracają...
Yzedef pisze:

a co robisz??

Daj mu spokój. To jakiś niedorozwinięty, albo prowokator (w sumie jedno nie wyklucza drugiego ;) ).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

[press] zrobiło się cieplej i wraz z bocianami wracają...