zrodlo: youtube

Data: 2012-01-13 19:22:08
Autor: E52owner
zrodlo: youtube
Stacje telewizyjne przy puszczaniu jakiegoś filmiku z sieci podają taką wzmiankę. No super, a jak ktoś ma niby znaleźć dane nagranie spośród miliona filmów w tym portalu? Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

Data: 2012-01-13 20:16:15
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube
On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

Stacje telewizyjne przy puszczaniu jakiegoś filmiku z sieci podają taką wzmiankę.

Czyli OK.

 No super, a jak ktoś ma niby znaleźć dane nagranie spośród miliona filmów w tym portalu?

Nie ma. Ma obejrzeć w telewizji.
Inni muszą posłużyć się wyszukiwarką.

Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

Mogliby - ale wtedy nie oglądałbyś u nich.
Oni lubią takich widzów - podobno z reklam mają więcej pieniędzy wtedy...

--
Bydlę

Data: 2012-01-13 20:18:25
Autor: z
zrodlo: youtube
W dniu 2012-01-13 19:22, E52owner pisze:
[...]

Oni to podają nie dla Twojej wygody tylko dla krycia swoje tyłka przed roszczeniami za wykorzystanie materiału. Nie spodziewałbym się udogodnień :-)

Data: 2012-01-14 11:44:24
Autor: Doxent
zrodlo: youtube

Oni to podają nie dla Twojej wygody tylko dla krycia swoje tyłka przed roszczeniami za wykorzystanie materiału. Nie spodziewałbym się udogodnień :-)

najgorsze w tym wszystkim jest to, że oni biorą sobie te materiały z youtube i internetu kiedy chcą ale gdy tylko wrzucisz jakiś kawałek od nich to bardzo często jakaś tam papuga siedzi i zgłasza naruszenia praw autorskich. Zwłaszcza TVN dość często  robi to nawet zgłaszając materiały nie tylko ze swojej stacji. Na przykład postrzelenie się Przybyła. Materiały TVP Info zostały zgłoszone przez TVN S.A. i są niedostępne. Ludzie wrzucają a oni specjalnie zatrudnili jakąś papugę co tylko śledzi i donosi. I tak nic nie tracą a gdyby zwolnili papugę to tracili by jescze mniej. Niestety mentalność psa ogrodnika.

Data: 2012-01-14 12:51:56
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube
On 2012-01-14 11:44:24 +0100, "Doxent" <doxent@gazeta.pl> said:

a oni specjalnie zatrudnili jakąś papugę

Nie, ta papuga pracowała już przedtem.

 I tak nic nie tracą

Wręcz przeciwnie - nie oglądasz u nich, tylko gdzieś "w przypadkowym miejscu mając w jednym ręku piwo, a drugim okiem oglądając pornosy" czy jak to tam wybredził "specjalista" od internetu i prawo człowieka...

 a gdyby zwolnili papugę to tracili by jescze mniej.

Nie, więcej.

--
Bydlę

Data: 2012-01-17 13:45:06
Autor: Doxent
zrodlo: youtube

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:jerq8s$jq2$1cougar.axelspringer.pl...
On 2012-01-14 11:44:24 +0100, "Doxent" <doxent@gazeta.pl> said:

[...]

Problem w tym, że jakby nie leżało na youtube to nigdzie by nie było bo oni tego na codzień nie udostępniają albo robią to wybiórczo więc i tak nic nie tracą.

Data: 2012-01-23 16:18:43
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube

On 2012-01-14 11:44:24 +0100, "Doxent" <doxent@gazeta.pl> said:

[...]

Oczywista nieprawda. Ten serwis jest jednym z wielu.
Być może najbogatszy, ale już nie najlepszy.

bo oni tego na codzień nie udostępniają albo robią to wybiórczo więc i tak nic nie tracą.

Kolejny błąd w rozumowaniu - ale pewnie wykażesz, że przekierowanie klientów do konkurencji zwiększa zyski...

--
Bydlę

Data: 2012-01-13 20:20:00
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube
I jeszcze próba bojem:

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

Przepiszesz z telewizora bezbłędnie?
<http://imageshack.us/photo/my-images/513/screenshot20120113at201.png/>

--
Bydlę

Data: 2012-01-14 00:11:09
Autor: Maciej Bebenek
zrodlo: youtube
I jeszcze prĂłba bojem:

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

Przepiszesz z telewizora bezbłędnie?
<http://imageshack.us/photo/my-images/513/screenshot20120113at201.png/>

Wystarczy tylko parametr watch=

Data: 2012-01-14 12:49:46
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

Przepiszesz z telewizora bezbłędnie?
<http://imageshack.us/photo/my-images/513/screenshot20120113at201.png/>

Wystarczy tylko parametr watch=

I dalej to samo = przepiszesz bezbłędnie podczas sekundowej (a może trzysekundowej) ekspozycji napisu w prawym dolnym rogu?
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-01-16 18:28:54
Autor: Disappointed E52 owner
zrodlo: youtube

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

[...]

Wystarczy to: 2zcoc_4zc2E
są jeszcze serwisy typu tiny, podałem propozycję z tytułem. Trzysekundówek nikt nie puszcza.

Data: 2012-01-16 18:56:53
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

[...]

I wciż pada to samo pytanie, z odpowiedzią na które widać są problemy (odpowiedź nie pasuje do założonej tezy?).

są jeszcze serwisy typu tiny, podałem propozycję z tytułem. Trzysekundówek nikt nie puszcza.

No, to jaka będzie ta odpowiedź?

--
Bydlę

Data: 2012-01-16 19:16:54
Autor: Disappointed E52 owner
zrodlo: youtube

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

[...]

Bydlaku: odpowiedź brzmi, podawanie będzie lepsze niż niepodawanie wcale.
Można zrobić stopklatkę, pstryknąć fotkę, przy braku jakiejkolwiek informacji poza źródło youtube takich szans nie mam wcale.
Pogratulować też muszę odpowiedzi "poszukaj sobie na portalu", wśród milionów filmów na pewno Ci się uda bezbłędnie trafić w tytuł, lub słowa kluczowe użyte w nim...

Data: 2012-01-16 20:17:21
Autor: z
zrodlo: youtube
W dniu 2012-01-16 19:16, Disappointed E52 owner pisze:

Bydlaku: odpowiedź brzmi, podawanie będzie lepsze niż niepodawanie wcale.

Tu trzeba uświadomić sobie w końcu straszną prawdę że tv nie nadaje dla wygody przyjemności czy ułatwiania życia widzowi tylko dla kasy z reklam i nie będzie dodawać roboty pracownikom bez powodu.
Podają to tylko żeby ich nie ciągać po sądach. Widz może sobie napisać na Berdyczów również i w tej sprawie.

Data: 2012-01-23 16:16:53
Autor: Bydlę
zrodlo: youtube

On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> said:

[...]

Jakieś problemy z pytaniem?

Pytanie:

[...]

Poza rozumem?
To prawda.

Pogratulować też muszę odpowiedzi "poszukaj sobie na portalu",

Mojej? Brzmiała inaczej.
;>

 wśród milionów filmów na pewno Ci się uda bezbłędnie trafić

Oczywiście.
Wszak wiem co właśnie widziałem, a telewizją bierze informacje o tym, co się dzieje w Sieci... z Sieci.

 w tytuł, lub słowa kluczowe użyte w nim...

Nie ma. Nazywa się zupełnie inaczej, niż tytuł wiadomości w telewizji przeznaoczonej do oglądania w telewizji, a nie gdzie indziej.

Gdy tylko mają ochotę (telewizje) być wyłączył telewizor i oglądał w innym miejscu i w inny sposób, to podają pełen adres.
Od początku o tym piszę...
;>

--
Bydlę