zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku

Data: 2016-03-20 14:46:21
Autor: nowyjestem
zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku
rozważam zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku
jako sposób na bezprowizyjną wypłatę gotówki w DB

tzn. jest sobie fundacja i ma "rachunek oszczędna
firma" w tym właśnie DB, z rachunku zakładam lokatę
i po minucie idę do kasy i ustnie zrywam tę lokatę. pytanie: czy pieniądze z zerwanej lokaty zostaną mi
wypłacone do ręki czy obowiązkowo powrócą na rachunek
oszczędna firma?

Data: 2016-03-21 00:16:45
Autor: cef
W dniu 2016-03-20 o 22:46, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Tak rozumiesz zapis z regulaminu?

Data: 2016-03-20 16:21:37
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 00:16:45 UTC+1 użytkownik cef napisał:
> [...]
>
> pytanie: czy pieniądze z zerwanej lokaty zostaną mi
> wypłacone do ręki czy obowiązkowo powrócą na rachunek

który konkretnie zapis regulaminu?

Data: 2016-03-21 08:28:48
Autor: cef
W dniu 2016-03-21 o 00:21, nowyjestem@poczta.pl pisze:

pytanie: czy pieniądze z zerwanej lokaty zostaną mi
wypłacone do ręki czy obowiązkowo powrócą na rachunek
oszczędna firma?

Tak rozumiesz zapis z regulaminu?

który konkretnie zapis regulaminu?

A która konkretnie lokata? Daj linka do promocji/produktu i regulaminu,
to podyskutujemy, bo na razie nie ma o czym.

Data: 2016-03-21 08:35:57
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 08:28:51 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> który konkretnie zapis regulaminu?

A która konkretnie lokata? Daj linka do promocji/produktu i regulaminu,
to podyskutujemy, bo na razie nie ma o czym.

mnie nie chodzi o dyskusje nad regulaminami ale
o ewentualne praktyczne doświadczenia osób które
używały zrywania lokaty do wypłacania gotówki i
które mają praktyczne doświadczenie a nie teorię

Data: 2016-03-21 18:14:34
Autor: cef
W dniu 2016-03-21 o 16:35, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

W praktyce, żeby to działało, to musi być możliwość w regulaminie.
I pewnie jeszcze musisz o to zawalczyć.
Testowałem takie rozwiązania w innych bankach sto lat temu,
ale nie było opcji w regulaminie, więc nie ma o czym mówić.

zrywanie firmowej lokaty w deutsche banku