zrzucam wagę po świętach, na dwóch pedałach,

Data: 2009-04-16 17:00:54
Autor: aprecjator /BP/
zrzucam wagę po świętach, na dwóch pedałach,
aha jedno pytanko, czy żydzi to święte krowy ?

Data: 2009-04-17 04:04:34
Autor: cirrus
Użytkownik " aprecjator /BP/" <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs7o86$4bk$1inews.gazeta.pl...
aha jedno pytanko, czy żydzi to święte krowy ?

A drugie pytanko- jesteś kretynem?

--
stevep

Data: 2009-04-17 08:10:14
Autor: aprecjator/BP/
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Użytkownik " aprecjator /BP/" <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs7o86$4bk$1inews.gazeta.pl...
> aha jedno pytanko, czy żydzi to święte krowy ?

A drugie pytanko- jesteś kretynem?

Uderz w stół...
Co zabolało bardziej, pedały czy krowy ?
A ja cię szanuję.

Data: 2009-04-17 14:33:58
Autor: cirrus
Użytkownik " aprecjator/BP/" <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs9dh6$rt6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja też cię szanuje, ale jak chcesz żeby cię zabolało to weź gumowy młotek i zdrowo pierdolnij się w głupi łeb, bo mnie wypociny kretynów na ogół nie bolą.

--
stevep

Data: 2009-04-17 14:41:15
Autor: raff
zrzucam wagę po świętach, na dwóch pedałach,
Ja też cię szanuje, ale jak chcesz żeby cię zabolało to weź gumowy młotek i zdrowo pierdolnij się w głupi łeb, bo mnie wypociny kretynów na ogół nie bolą.

Stefek, zapomniales o tradycyjnym kretynie.

R.

Data: 2009-04-17 14:50:16
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gs9tg0$nur$5news.onet.pl...
[...]

Zawsze spełniam życzenia kretynie.

--
stevep

Data: 2009-04-17 15:25:25
Autor:
[...]

jest coś na rzeczy, tylko, który wątek bardziej dopieka ?
nikt cię miły panie nie zmusza do czytania i komentowania.
na ogół, to trochę więcej kultury chłopie.

Data: 2009-04-18 05:14:17
Autor: cirrus
Użytkownik <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsa715$qpl$1inews.gazeta.pl...
[...]

A który wątek ci "kulturalny" kretynie dopieka/

--
stevep

Data: 2009-04-18 15:05:17
Autor: aprecjator/BP/
> [...]
> na ogół, to trochę więcej kultury chłopie.

A który wątek ci "kulturalny" kretynie dopieka/

gościu jesteś niereformowalny,
mówiąc twoim językiem, spierdalaj na drzewo !

Data: 2009-04-19 05:54:25
Autor: cirrus
Użytkownik " aprecjator/BP/" <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gscq7d$nu0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mówisz to swoim językiem z drzewa? :)