zrzut paliwa

Data: 2010-04-11 21:42:13
Autor: CeSaR
zrzut paliwa
Mam pytanie do grupowiczów bo wiem, że wielu zna się tu na rzeczy
Czy prawdą jest to że samolot pasażerski zabiera paliwo w ilości potrzebnej
na osiągnięcie celu plus zapas i ten zapas zrzuca przed lądownaniem. To było
pierwsze pytanie.

Jasne. A naokoło lotnisk tego paliwa jest w pytę, leży sobie na ulicach i dzieciaki robią sobie pochodnie.

Data: 2010-04-11 21:44:11
Autor: zenzen
zrzut paliwa
Jasne. A naokoło lotnisk tego paliwa jest w pytę, leży sobie na ulicach i dzieciaki robią sobie pochodnie.

myliśz się. Paliwo zrzucane jest tylko w tkz strefach rzutu i każdorazowa ATC wyrazić musi zgodę

jk

Data: 2010-04-11 21:47:17
Autor: Czarek
zrzut paliwa
W dniu 2010-04-11 21:44, zenzen napisał/a:
[...]

No tak, nie tylko pisać nie umiesz ale i czytać ze zrozumieniem. Żenada. Idż spać, bo rano na ten kurs kontrolerów pewnie idziesz  ;-)

--
Cz.

Data: 2010-04-13 00:12:10
Autor: biniobill
zrzut paliwa
myliśz się. Paliwo zrzucane jest tylko w tkz strefach rzutu i każdorazowa
ATC wyrazić musi zgodę

podobno miejscem zrzutu w Warszawie Puszcza Kampinowska.

Data: 2010-04-13 02:46:45
Autor: Dariusz K. Ładziak
zrzut paliwa
Użytkownik biniobill napisał:
myliśz się. Paliwo zrzucane jest tylko w tkz strefach rzutu i każdorazowa
ATC wyrazić musi zgodę

podobno miejscem zrzutu w Warszawie Puszcza Kampinowska.

A gdzie ona jest? Jak tam dojechać - chętnie bym obejrzał!

--
Darek

Data: 2010-04-13 12:03:33
Autor: biniobill
zrzut paliwa
A gdzie ona jest? Jak tam dojechać - chętnie bym obejrzał!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
napisałem PODOBNO miejscem zrzutu paliwa dla samolotów lądujących w
Warszawie jest Puszcza Kampinoska
nie moja wina, że żyjesz tylko w bloku przed telewizorem i nie wiesz nic o
świecie, polecam internet, znajdziesz tam niezbędne mapy, może ruszysz dalej
niż twoja stała trasa dom-praca-dom-praca-dom-praca i w niedziele telewizor

Data: 2010-04-14 01:04:45
Autor: Dariusz K. Ładziak
zrzut paliwa
[...]

Z kawałkiem na który odpowiadałeś:

> myliśz się. Paliwo zrzucane jest tylko w tkz strefach rzutu i każdorazowa

podobno miejscem zrzutu w Warszawie Puszcza Kampinowska.
                                             ^^^^^^^^^^^

O tę puszczę kochany pytałem - bo nie znam takiej. Tak, jestem złośliwy - podobnie jak w stosunku do ludzi jadących do szpitala MSWiA na Wołowską...

--
Darek

Data: 2010-04-13 23:11:50
Autor: Jarosław Sokołowski
zrzut paliwa
Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

O tę puszczę kochany pytałem - bo nie znam takiej. Tak, jestem złośliwy - podobnie jak w stosunku do ludzi jadących do szpitala MSWiA na Wołowską...

To pewnie ci sami, którzy wcześniej jeździli na Komarową.

--
Jarek (Wołowska? Wołowska... A może ona Wołowa? Lejtnanta Wołowa, tego co...)

Data: 2010-04-14 20:50:49
Autor: biniobill
zrzut paliwa
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mniejsza o to jak się ten wasz zaśmiecony lasek nazywa, zrzuca się nad tym
kampinosem paliwo czy nie. I nie mów do mnie kochany bo lekko do tego
nieprzyzwyczajony jestem ;-)

Data: 2010-04-15 03:17:43
Autor: Dariusz K. Ładziak
zrzut paliwa

Mniejsza o to jak się ten wasz zaśmiecony lasek nazywa, zrzuca się nad tym
kampinosem paliwo czy nie. I nie mów do mnie kochany bo lekko do tego
nieprzyzwyczajony jestem ;-)

Dlaczego mniejsza o to? Powołujesz się na jakieś nieznane mi lokalizacje terenowe - więc proszę żebyś mi wskazał gdzie to jest.

A jak misiu chcesz dyskutować ze mną na temat geografii Polski to mogę ci zasunąć parę takich kawałków na których się zawodowi geografowie potrafią wyłożyć.

--
Darek

Data: 2010-04-15 19:35:49
Autor: biniobill
zrzut paliwa

A jak misiu chcesz dyskutować ze mną na temat geografii Polski to mogę
ci zasunąć parę takich kawałków na których się zawodowi geografowie
potrafią wyłożyć.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie mów do mnie misiu, na pewno nie jestem w twoim typie bo jestem
przeraźliwie brzydki, a o geografii bardzo chętnie podyskutowałbym ale z
przedstawicielką płci przeciwnej, przepraszam, już taki jestem, nie obraź
się.

Może ktoś odpowiedzieć na moje pytanie, chyba, że to tajemnica.

Data: 2010-04-16 00:04:45
Autor: Dariusz K. Ładziak
zrzut paliwa
[...]

A skąd ty możesz znać mój gust - może turpizm mnie kręci?

--
Darek

Data: 2010-04-16 05:42:00
Autor: biniobill