zuĹźyta chemia fotograficzna - utylizacja

Data: 2011-08-03 09:32:11
Autor: Piotr Sz.
zuĹźyta chemia fotograficzna - utylizacja
Uprzedzam - podpowiedzi w rodzaju "wylewam w kanał" mnie nie interesują - i nie ma się czym chwalić.

W koncu twoja chemia tez tam pewnie wyladuje. Jedyna co mozesz zrobic to ja moooocno rozcienczyc.
Tez probowalem utylizowac, ale w koncu wyszlo na to, ze przy plukaniu gotowych filmow szla w kanal z woda. Coz. Wszyscy to maja w d...ie. Glowa muru nie przebijesz. Trzeba jeszcze ze 20 lat poczekac. Moze wtedy bedziemy cywilizowanym krajem. :-)

--

Serdecznie pozdrawiam
Piotr Szkut

Data: 2011-08-10 17:51:21
Autor: Zygmunt Dariusz
zużyta chemia fotograficzna - utylizacja
On Aug 3, 3:32 am, "Piotr Sz." <ad...@antyspamowy.pl> wrote:
> Uprzedzam - podpowiedzi w rodzaju "wylewam w kanał" mnie nie interesują -
> i nie ma się czym chwalić.

 Trzeba jeszcze ze 20 lat poczekac. Moze wtedy bedziemy
cywilizowanym krajem. :-)

Za te 20 lat moglibyscie osiagnac obecny stan cywilizowanych krajow.
Przekonany jednak jestem, ze jako kraj, raczej nie przetrwacie tego
okresu czasu.

-- -- -- -- -- -- -- --
Ziggy Photo - American Professional Photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Data: 2011-08-11 07:59:00
Autor: syriusz
On 2011-08-11 02:51, Zygmunt Dariusz wrote:
[...]

Powiedział "American Professional Photographer" - dla przyjaciół "Zygmunt, Zenek, Zbyszek, Zygi, Zyga" :-D

Czapki z głów... :-P

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2011-08-11 10:57:31
Autor: Piotr Sz.
zużyta chemia fotograficzna - utylizacja
Przekonany jednak jestem, ze jako kraj, raczej nie przetrwacie tego
okresu czasu.

No patrz! Jak przejade sie po okolicznych wsiach, to kazdy zapluty wiejski kosciolek jest postawiony (nieraz kilka wiekow) wczesniej niz data kiedy Krzysio K. wsiadl na stateczek i poplynal w nieznane. Ja bym byl bardzo ostrozny w stawianiu tego typu tez. Latwo mozna wyjsc na glupca. :-)

PS.
I nie mow prosze o Polsce i Polakach w 3ciej osobie, bo taki z Ciebie amerykaniec jak ze mnie chinol. Nawet jak w Chinach posiedze te 30 lat. ;-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-08-11 11:30:10
Autor: Dawid
W dniu 2011-08-11 10:57, Piotr Sz. pisze:
[...]

Kościołów i pomników nigdy nam nie brakowało.
Nie ma się czym chwalić, wolałbym parę porządnych autostrad.
Kolej upadła tak nisko, że niedługo to będzie nasze polskie metro, bliżej dna już nie może być.Przykłady można mnożyć, tylko w telewizji wszystko wygląda cacy.Coś mi to przypomina, już kiedyś coś takiego było:-)

Data: 2011-08-11 11:44:12
Autor: Piotr Sz.
zużyta chemia fotograficzna - utylizacja
Kościołów i pomników nigdy nam nie brakowało.
Nie ma się czym chwalić, wolałbym parę porządnych autostrad.

No przed  XVw. raczej malo autostrad budowali. Kolej tez raczej byla przed okresem rozkwitu, ale dziekujemy za trafna uwage. ;-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-08-11 12:18:30
Autor: Dawid
W dniu 2011-08-11 11:44, Piotr Sz. pisze:
[...]

Proszę bardzo.
Nic nie zrozumiałeś, trudno, chyba tępy trochę jesteś.

Data: 2011-08-11 12:30:46
Autor: Piotr Sz.
zużyta chemia fotograficzna - utylizacja
Proszę bardzo.
Nic nie zrozumiałeś, trudno, chyba tępy trochę jesteś.

Zadaj sobie niewatpliwy "trud" przeczytania ze zrozumieniem postow watku, a nie tylko tego ostatniego, na ktory odpowiadzasz. Moze wtedy jakos dotrze do ciebie o czym piszemy.
Mam nadzieje (pomimo stylu wypowiedzi ktory zaprezentowales), ze nie jest to zadanie przerastajace twoje "mozliwosci" umyslowe. Powodzenia! ;-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-08-11 12:46:14
Autor: Dawid
W dniu 2011-08-11 12:30, Piotr Sz. pisze:
[...]

Jednak tępy.
Wiem o czym piszą inni, o chemii i utylizacji.
Natomiast Ty piszesz nie na temat i Tobie odpowiadam.
Ten uśmieszek to na czole sobie przylep, pasuje jak ulał.

Data: 2011-08-11 12:54:51
Autor: Piotr Sz.
zużyta chemia fotograficzna - utylizacja
Jednak tępy.
Wiem o czym piszą inni, o chemii i utylizacji.

Jednak cie to przerasta. Trudno.

Ten uśmieszek to na czole sobie przylep, pasuje jak ulał.

Z ludzkiej glupoty mozna sie tylko smiac. :-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

zuĹźyta chemia fotograficzna - utylizacja