zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?

Data: 2009-06-16 09:50:47
Autor: rebevonrebe
zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?
dostałem ofertę:

http://www.optizus.pl/korzysci_optymalizacji.php
http://www.optizus.pl/szczegoly_optymalizacji.php
http://www.optizus.pl/start_optymalizacji.php
http://www.optizus.pl/zus_pytania.php

niby trzeba wypisać się z zusu w polsce, pojechać na dzień do WB,
a potem płacić zus w wysokości 430 zł miesięcznie dodatkowo dostając,
świadczenia zdrowotne, chorobowe, emerytalne i itp.
jak myślicie czy to nie jest przekręt ?
i jaka jest gwarancja że koleś będzie przelewał moja kasę do angielskiego zusu,
i sie nie zawinie jak podłapie jeleni.
bo podobne obniżenia zusu słyszałem ale korzystając jakiś możliwośi na Litwie,
ale to się robiło samemu.

Data: 2009-06-16 09:58:18
Autor: rebevonrebe
zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?
teraz widzę, że pojawił się już taki wątek napisany przez osobę która ma - co ciekawe - biznes oponiarski (tak wynika z adresu mejlowego), a gdzieś wyczytałem - nie wiem na ile to pewne - że jek wejdziesz do tego łancuszka z angielskim zusem i złapiesz kilka kolejnych osób to nie będziesz musiał płacić - w ramach nagrody - jednej składki/kilku składek do tej firmy w anglii,

Data: 2009-06-16 10:11:45
Autor: SDD

Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości news:h17jcg$27ac$1news.mm.pl...

płacić - w ramach nagrody - jednej składki/kilku składek do tej firmy w anglii,

A ty, spamerze, ilu skladek nie bedziesz musial placic za reklamowanie tego tutaj?

SDD

Data: 2009-06-16 10:19:17
Autor: SDD

Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości news:h17iud$1ut3$1news.mm.pl...
a potem płacić zus w wysokości 430 zł miesięcznie dodatkowo dostając,
świadczenia zdrowotne, chorobowe, emerytalne i itp.

No tak czekaj az, angielski ZUS pozwoli sie dymac na fikcyjne umowy o prace.
To by moze i zadzialalo jakby pojedyncze osoby tak robily a nei jak ktos zrobi  z tego biznes.
I akurat uwierze, ze po 7 latach oplacania skladek po 430 zl - z czego przeciez jakas (sadze ze duza) czesc stanowi zarobek organizatora + zaliczki na podatek (chocby i od tego fikcyjnego wynajmu) wypracuje sie emeryture po 1000 zl na miesiac. :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-16 10:21:54
Autor: SDD
zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?

Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości news:h17iud$1ut3$1news.mm.pl...

i sie nie zawinie jak podłapie jeleni.

Raczej jega zawina. Za poswiadczanie nieprawdy, oszustwa ubezpieczeniowe i podatkowe (generowanie falszywych kosztow).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-16 10:32:57
Autor: SDD
zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?

Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości news:h17iud$1ut3$1news.mm.pl...

Mnie sie najbardziej spodobalo:

- później (...) nastąpi założenie darmowego konta bankowego w banku Barclays ( darmowe, jeśli ktoś ma 5 funtów na koncie, więc dobrze jest byś miał wyliczone 5 funtów przy sobie )

- Po dokonanych czynnościach urzędowych i bankowych możesz udać się na obiad lub na lotnisko, gdzie również są restauracje.

- możliwość puszczania sygnałów telefonem komórkowym. Po otrzymaniu sygnału oddzwaniamy (...)

-  Czy jako pracownik angielski otrzymam bezpłatne szkolenia zgodne z profilem firmy, w której będę zatrudniony ?
Oczywiście. Przewidywane są dla Ciebie bezpłatne szkolenia z pakietu Office, w szczególności z Excela.

Czy ciężko jest dojechać z Warszawy przez lotnisko Luton do londyńskiej kancelarii ?
Nie, nie jest ciężko i spokojnie można pojechać na jeden dzień. Warto zwrócić uwagę na następujące kwestie :
-zdjęcie paska od spodni na przejściu granicznym na lotnisku, (...)
-w który autobus wsiąźć po wyjściu z lotniska / uwaga haczyk /,
-jak zrobić by nie spóźnić się na samolot,
-jak się dowiedzieć w Anglii z której bramki na lotnisku ( gate ) jest nasz samolot / uwaga haczyk /

Co to znaczy skrót UK ?

Generalnie - jak wyraznie widac - typowa oferta dla idiotow :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-16 10:44:19
Autor: Maddy
zus 430 zł miesięcznie - widzieliś cie ?
SDD pisze:

Co to znaczy skrót UK ?

Zasadniczo znaczy to United Kingdom (of Great Britain and Northern Ireland) - Zjednoczone Królestwo (Wielkiej Brytanie i Irlandii Północnej) Taka jest oficjalna nazwa państwa zwanego u nas potocznie (i nieprawidłowo) Anglią.

To tak w kwestii formalnej.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-06-16 11:20:58
Autor: SDD
zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:h17mj9$ht7$1nemesis.news.neostrada.pl...

To tak w kwestii formalnej.

A to to ja wiem. Cytowalem tylko najciekawsze fragmenty z ichniego serwisu www

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-16 14:19:30
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

ile ci zaplacono ?

P.
--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-06-23 18:53:13
Autor: PawelM
[...]
a Tobie ile???

Data: 2009-06-29 11:41:18
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "PawelM" <pawelmatecki@op.pl> napisał w wiadomości news:2cd2a0bd-b16f-4de4-95ad-cf1f64b8cf9bc9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

a mnie nic, bo to moje cuda. Jest jednak roznica pomiedzy trollowaniem z stopkami a tworzeniem tematow z reklama
z jednoczesnym rznieciem glupa