zus 430 zł miesięcznie - widzieli¶cie ?

Data: 2009-06-16 09:58:18
Autor: rebevonrebe
zus 430 zł miesięcznie - widzieli¶cie ?
teraz widzę, że pojawił się już taki w±tek napisany przez osobę która ma - co ciekawe - biznes oponiarski (tak wynika z adresu mejlowego), a gdzie¶ wyczytałem - nie wiem na ile to pewne - że jek wejdziesz do tego łancuszka z angielskim zusem i złapiesz kilka kolejnych osób to nie będziesz musiał płacić - w ramach nagrody - jednej składki/kilku składek do tej firmy w anglii,

Data: 2009-06-16 10:11:45
Autor: SDD
zus 430 zł miesięcznie - widzieli¶cie ?

Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomo¶ci news:h17jcg$27ac$1news.mm.pl...

płacić - w ramach nagrody - jednej składki/kilku składek do tej firmy w anglii,

A ty, spamerze, ilu skladek nie bedziesz musial placic za reklamowanie tego tutaj?

SDD

zus 430 zł miesięcznie - widzieli¶cie ?