zus i krus

Data: 2014-08-06 18:37:28
Autor: Rolnik
zus i krus
Witam wszystkich. Jestem rolnik a że po żniwach poszłem do roboty do miasta.
Zatrudnili mnie na umowę i płacą zus i us i tera moje pytanie:
Jak to jest jak się jednocześnie płci krus i zus i us?
Czy można w rocznym rozliczeniu coś zwrócić z krusu, czy z zusu, usu?

Data: 2014-08-06 20:22:18
Autor: adam
zus i krus
W dniu 2014-08-06 18:37, Rolnik pisze:
[...]

Zastanowiłem się chwilę i pomyślałem, że skoro w kasie ZUSu widać dno,to pewnie musisz płacić ZUS, bo jest znacznie wyższy niż KRUS.

Potem założyłem gogle i utwierdziłem się w swej teorii.

zus i krus