zus - korekty okresow podlegania

Data: 2010-09-17 08:12:00
Autor: Wemif
zus - korekty okresow podlegania
Dostalem z ZUSu pismo 'w zwiazku z porzadkowaniem konta jako osoby
prowadzacej DG, [...] stwierdza, ze w Komputerowym Systemie Informatycznym
widnieja bledne dokumenty ZUA i ZWUA. Prosimy o przeanalizowanie okresow"
i chca korekty, nawet przyslali wypelnione do podpisania. Za lata 2000-2001.

Czy mam obowiazek to podpisac? Co mi grozi jesli tego nie zrobie?
(pamietam ze zus przedawnia sie po 10 latach, wiec chyba musze?)
(w tych latach nie mialem ciaglasci DG, tylko zawieszalem co kilka
miesiecy). (musialbym grzebac w archiwum, poza tym pamietam, ze
czytalem kiedys, ze ZUS niektorym robil problemy za zawieszanie DG, nie wiem czy im nie o to chodzi bym sie przyznal, ze zawieszalem? - chociaz przeciez to wiedza, skladek nie wplacalem w niektorych miesiacach, papierowe deklaracje skladalem).

a.

zus - korekty okresow podlegania