zus zdrowotne

Data: 2010-04-10 23:44:01
Autor: Jerzy
zus zdrowotne
Witam,
Tak się ostatnio zakręciłem że zapłaciłem dwa razy składkę zdrowotn± za marzec 2010.
Czy mogę po prostu nie płacić za kwiecień czy mam jak±¶ korektę wystosować?

Pzdr,
Jurek

Data: 2010-04-11 11:45:30
Autor: cef
zus zdrowotne
Jerzy wrote:
Tak się ostatnio zakręciłem że zapłaciłem dwa razy składkę zdrowotn±
za marzec 2010.
Czy mogę po prostu nie płacić za kwiecień czy mam jak±¶ korektę
wystosować?

Wystarczy pisemko (mieli kiedy¶ nawet jaki¶ standard druczek w ZUS),
w którym poprosisz o przeksięgowanie wpłaty o identyfikatorze
01 03 2010 na wpłatę 01 04 2010.
Bez tego też pewnie nic się stanie, choć nie wiem jak tam wygl±da rozliczenie
niedopłat w zdrowotnym - albo system sam wyłapie i wezw± do prostowania albo
przy żadaniu za¶wiadczenia o niezaleganiu wyjdzie.

zus zdrowotne