zużycie energii

Data: 2009-05-26 20:38:58
Autor: dziobak
zużycie energii

Użytkownik zeta.jones" napisał ...
Pytanie ile przeciętnie zużywacie kWh na 2 m-ce

10kWh na dobę średnio mi wychodzi, rodzina 2+2 z czego jedno młode tylko pranie przynosi + babcia bez oszczędnych żarówek z lodówka bez izolacji.
Gotowanie na gazie, czajnik , pralka, lodówka klasy B, komp stacjonarny bez szaleństw , laptok , akwarium - może ono żre trochę, TV LCD też długo chodzi na dobę.
Zastanawiam sie czy nie kupić jakiego bądź miernika mocy i tak sobie właczać na tydzień albo i dłużej pod każde urządzenie.
Czyli wychodzi 200zł.
Kumpel kawaler bez TV , radia , pralki . tylko z kompem płaci circa 60 zł

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-26 23:33:23
Autor: Jan Werbiński
zużycie energii
Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości news:4a1c3744news.home.net.pl...
[...]

Włączam sobie zwykły licznik w szereg z różnymi urządzeniami. W ten sposób wykryłem np awarię zamrażarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-27 08:10:19
Autor: dziobak
zużycie energii

Użytkownik "Jan Werbiński"  napisał

Włączam sobie zwykły licznik w szereg z różnymi urządzeniami. W ten sposób wykryłem np awarię zamrażarki.

Ha! Bądź czujny jak pies potrójny ;)

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-27 10:59:31
Autor: mk
zużycie energii
dom 100m2, płaciłem (V 2008-XI 2008)112zł/mies, a teraz (XII 2008-IV 2009) 92zł/mies.
2+2 os.

w codziennym użytku użytku:
kocioł 2f,
telewizor crt,
alarm,
lodówka,
zmywarka 45,
toster,
pralka,
osuszacz powietrza w piwnicy,
pompa głębinowa,
notebook,
czaj. elektr.

rzadziej:
elekt. piek,
19 żarówek na łączną moc 650W
3 rolety elektr.
suszarka do ubrań

gotowanie+cwu z gazu.
Pdr.M.

Data: 2009-05-27 02:51:49
Autor: JaMyszka
zużycie energii
On 27 Maj, 10:59, mk  wrote:
dom 100m2, płaciłem (V 2008-XI 2008)112zł/mies, a teraz (XII 2008-IV
2009) 92zł/mies.
2+2 os.
(...)

Oj, mało! II taryfa?
U mnie 4 dorosłe osoby (i pies) na osobnym rozrachunku, miesięcznie w
granicach 110 - 145 zł.
Hmm... Doprawdy, nie wiem z czego wynika ten rozrzut, bo gdy
analizujemy, to używamy podobnie w każdym miesiącu urządzenia
elektryczne.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2009-05-28 23:55:47
Autor: dziobak
zużycie energii

Użytkownik "JaMyszka" napisał

płaciłem

To ty Myszka jednak facet jesteś!!  (wiem , wiem, Maradona to też facet)  :>

A jakie mamy wszyscy liczniki?? Bo ja od niedawna mam to elektroniczne paskudztwo z wyswietlaczem i ledem zliczającym impulsy; zanjomy mnie ostrzegał, żebym się nie zdziwił ,że po wymianie będzie więcej kWh naliczane.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-29 01:00:35
Autor: JaMyszka
zużycie energii
On 28 Maj, 23:55, "dziobak"  wrote:
Użytkownik "JaMyszka" napisał
> płaciłem
To ty Myszka jednak facet jesteś!!  (wiem , wiem, Maradona to też facet)  :>

Nopatrzpan, manipulacje ma się we krwi?
;)

A jakie mamy wszyscy liczniki??
[...]

Ten stary model, z kręcącą się tarczą.

--
Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2009-05-29 01:05:49
Autor: toolpusher
zużycie energii
zanjomy mnie
ostrzegał, żebym się nie zdziwił ,że po wymianie będzie więcej kWh naliczane.

A to czemu??? Licznik to licznik nie powinno być różnicy jeśli był dobrze wycechowany.

Piotr

Data: 2009-06-03 12:12:05
Autor: mk
zużycie energii
JaMyszka pisze:

Oj, mało! II taryfa?
Jednotaryfowy, właśnie przyszło wyliczenie na następne 5 mies. i jest 126zł
Pdr. M.

zużycie energii