zużycie tarcz

Data: 2012-05-31 07:17:27
Autor: Agent
zużycie tarcz

Użytkownik "bma" <bma@post.pl> napisał w wiadomości news:4fc60ff3$1news.home.net.pl...
Witam,
po ostatniej wymianie wszystkich tarcz i klocków hamulcowych oraz przejechaniu paru tys. km zauważyłem że tarcze pracują tylko częścią powierzchni. Linki do zdjęć jak to wygląda:
http://imageshack.us/photo/my-images/560/imag0154i.jpg/ - lewy przód
http://imageshack.us/photo/my-images/19/imag0155zf.jpg/ - prawy przód
http://imageshack.us/photo/my-images/96/imag0153cj.jpg/ - lewy przedni zacisk.

Co może być przyczyną takiego zużycia? Wydaje mi się że tarcza powinna pracować całą powierzchnią albo przynajmniej prawie całą. Jeśli chodzi o hamowanie to jest skuteczne, równe i nic nie podpada że jest coś nie tak poza tym jak to wygląda.
Pozdrawiam.

Do sprawdzenia czy klocek chodzi swobodnie w zacisku (nie jest za ciasno) oraz sprawdzenie czy prowadnice chodzą ok.

zużycie tarcz