zużycie wody - trzyoosobowa rodzina

Data: 2011-08-17 21:10:10
Autor: robercik-us
zużycie wody - trzyoosobowa rodzina
Użytkownik dr_indy napisał:
Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

Trudno rzec, czy duże... statystyczny Polak zużywa 145 litrów wody na dobę. Jakby przyjąć, że połowa z tego to ciepła, to powinieneś zużywać miesięcznie 6,5 m3 zimnej i tyleż samo ciepłej :-).

Zatem zużywacie raczej mało.

U mnie dla 4-osobowej rodziny idzie ok 16 - 18 kubików na miesiąc.

pozdrawiam
Robert G.

Data: 2011-08-18 08:48:05
Autor: Przesmiewca
robercik-us <robercikus@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik dr_indy napisał:
[...]

Nie wiem jak jest przy malym dziecku, ale u mnie w przypadku 2 doroslych osob proporcje zuzycia  wody cieplej do zimnej to 1:3. Ciepla woda to tylko do kapieli.

zużycie wody - trzyoosobowa rodzina