zużyty monitor

Data: 2009-10-26 03:17:18
Autor: Bond Piotr Bond
zużyty monitor
czy można wyrzucić to na smieci czy trzeba gdzieś oddać?
nie chce mi sie tego tachać może posrawić koło ssypu?

Data: 2009-10-26 12:01:27
Autor: BETON
zużyty monitor

Użytkownik "Bond Piotr Bond" <piotrbondaro@gmail.com> napisał w wiadomości news:442aaea4-9c05-4392-94c4-7a3a90f34711l35g2000vba.googlegroups.com...
czy można wyrzucić to na smieci czy trzeba gdzieś oddać?
nie chce mi sie tego tachać może posrawić koło ssypu?

są firmy  - wystarczy zadzownic i zabiorą.

Data: 2009-10-26 13:49:29
Autor: neelix
zużyty monitor

[...]

Teraz robią zbiórki. Koło zsypu może kosztować i tak juz nikt nie wyrzuca. Ja odwiozłem do kontenera na terenie szkoły.
neelix

zużyty monitor