zwiechy komputera

Data: 2010-02-25 23:59:38
Autor: marfi
zwiechy komputera
Użytkownik "Krzysztof" <ksygit@sz.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm5ktv$813$1news.onet.pl...
W tym momencie nie działa ani klawiatura, ani mysz - mam jakby zamrożony obraz.

  W jaki więc sposób redagujesz to pytanie?

--
marfi

Data: 2010-02-26 21:13:41
Autor: Krzysztof
zwiechy komputera

 W jaki więc sposób redagujesz to pytanie?

po prostu nie jest to w sposób ciągły.
Komputer np w przeciągu np 5-7 godzin potrafi się zamrozić z 1 lubn np 3 razy.

pozdrawiam

Krzysztof

Data: 2010-02-26 21:20:37
Autor: marfi
zwiechy komputera
Użytkownik "Krzysztof" <ksygit@sz.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm9a22$70$1news2.ipartners.pl...

 W jaki więc sposób redagujesz to pytanie?

po prostu nie jest to w sposób ciągły.
Komputer np w przeciągu np 5-7 godzin potrafi się zamrozić z 1 lubn np 3 razy.

  IMO to problem typowy dla karty video - może poprzednio używałeś innych sterowników?

--
marfi

Data: 2010-02-27 14:59:48
Autor: Krzysztof
zwiechy komputera
 IMO to problem typowy dla karty video - może poprzednio używałeś innych sterowników?

tylko dziwne, ze w tym momenie przestaje dzialać np myszka - gaśnie dioda, i komputer nie reaguje na żadne komendy.
karta video to karta z serii  nvidia 9600GTS
sterowniki zasze starałem się używać najnowsze.

krzysztof

zwiechy komputera