zwiekszenie kata dzialania pilota?

Data: 2009-06-30 08:25:52
Autor: marcin goralski
zwiekszenie kata dzialania pilota?
witam.

meczylem o tv jakis czas temu kupilem jakiegos grundiga ale pilot do niego
dziala tylko jak jest skierowany prosto w czujnik (niewielkie nawet zmiany
kata i kupa) macie jakis pomysl jak to polepszyc? pewnie sprobuje nowe
baterie (ale tv ma 2 tygodnie nei sadze by byly slabe)
myslalem z poczatku o przedluzaczu do pilota (dac odbiornik na gore a
nadajnik przykleic do tv kolo odbiornika tv) to by pewnei zalatwilo sprawe,
ale wydaje mi sie troszke skomplikowane i drogie macie inny pomysl?

Data: 2009-07-08 16:40:14
Autor: Protz
zwiekszenie kata dzialania pilota?

Uzytkownik "marcin goralski" <pl@pl.pl> napisal

ale wydaje mi sie troszke skomplikowane i drogie macie inny pomysl?

pilot uniwersalny.

Protz

zwiekszenie kata dzialania pilota?