zwiększyć miejsce na kierownicy

Data: 2009-04-10 21:38:09
Autor: Remiczor
zwiększyć miejsce na kierownicy
googlam i googlam (pewnie nie dość skutecznie) i nie mogę znaleźć. są jakieś gotowe, komercyjne rozwiązania, pozwalające zamocować na sterach kilka urządzeń? jak to się nazywa? znacie stronki z rozwiązaniami DIY? r.

Data: 2009-04-10 13:15:02
Autor: Tszy3

Może to: http://tiny.pl/zm6k

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2009-04-10 14:31:25
Autor: tomeko
[...]

a może BarXtender Tpeaka? łatwo dostępny, zamontowałem sam, świetny
gadżet:
http://www.bikeman.pl/Sklep-rowerowy/Akcesoria-rowerowe/Oswietlenie-rowerowe/Topeak-BarXtender

Data: 2009-04-10 21:18:33
Autor: Flash
zwiększyć miejsce na kierownicy
Gdyby postarac sie o odpowiednio dluga rure sterowa....moze znalazloby
sie miejsce na dwa mostki i tym samym dwie kierownice, ktore
rozwuazalyby chyba ten problem ;-))

Data: 2009-04-11 10:21:28
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-10, Remiczor <cremik@wp.pl> wrote:
googlam i googlam (pewnie nie dość skutecznie) i nie mogę znaleźć. są jakieś gotowe, komercyjne rozwiązania, pozwalające zamocować na sterach kilka urządzeń? jak to się nazywa? znacie stronki z rozwiązaniami DIY? r.

http://www.terracycle.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=T&Product_Code=accmt&Category_Code=Acmts

Można ściągnąc z Niemiec, niestety drogi wynalazek. Daj jednak znać,
jakbyś chciał coś takiego zamówić.

Data: 2009-04-12 20:50:02
Autor: Iguan007
"Remiczor" <cremik@wp.pl> wrote in message
googlam i googlam (pewnie nie dość skutecznie) i nie mogę znaleźć. są
jakieś gotowe, komercyjne rozwiązania, pozwalające zamocować na sterach
kilka urządzeń? jak to się nazywa? znacie stronki z rozwiązaniami DIY? r.

 A tak z ciekawosci, co trzymasz na kierownicy ze brakuje Ci miejsca?
Pulsometr? Licznik ? GPS? Teraz mozesz wszystko kupic w jedny urzadzeniu
(np.
garmin 705) bez martwienia sie o miejsce na kierownicy.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-04-12 23:15:40
Autor: Junga
zwiększyć miejsce na kierownicy

A tak z ciekawosci, co trzymasz na kierownicy ze brakuje Ci miejsca?
Pulsometr? Licznik ? GPS? Teraz mozesz wszystko kupic w jedny urzadzeniu

Może takie coś:
www.zadorski.loonar.pl/kokpit.jpg

--
Pozddrawiam
Edward Z

Data: 2009-04-12 22:40:26
Autor: Ryszard Mikke
Junga <jun-ga@gazeta.pl> napisał(a):

> A tak z ciekawosci, co trzymasz na kierownicy ze brakuje Ci miejsca?
> Pulsometr? Licznik ? GPS? Teraz mozesz wszystko kupic w jedny urzadzeniu

Może takie coś:
www.zadorski.loonar.pl/kokpit.jpg

Mi się podoba. A teraz zdradzaj szczegóły konstrukcyjne.

rmikke

Data: 2009-04-14 20:06:48
Autor: Junga

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:

Mi się podoba. A teraz zdradzaj szczegóły konstrukcyjne.

Wszystko oparte jest na uchwycie do torby na kierownicę, takiej:
http://allegro.pl/item608538939_zlaczka_mocowanie_click_do_koszyka_torby_sakwy.html
Dodatkowe miejsce, to rurka instalacyjna z PCV 1" zamocowana za pomocą odpowiednich wsporników.

Jeżeli chcesz znać więcej szczegółów konstrukcyjnych, to zrobię kilka fotek i udostępnię.

Edward Z.

Data: 2009-04-14 21:22:55
Autor: Remiczor
zwiększyć miejsce na kierownicy
Jeżeli chcesz znać więcej szczegółów konstrukcyjnych, to zrobię kilka fotek i udostępnię.

dawaj, dawaj! jesli się zgodzisz, to zrobimy na google.sites stronkę z rowerowym DIY. tzn. ja zrobię. r.

Data: 2009-04-16 16:45:23
Autor: Junga

Użytkownik "Remiczor" <cremik@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs2nlk$vf$1node2.news.atman.pl...
Jeżeli chcesz znać więcej szczegółów konstrukcyjnych, to zrobię kilka fotek i udostępnię.

dawaj, dawaj! jesli się zgodzisz, to zrobimy na google.sites stronkę z rowerowym DIY. tzn. ja zrobię. r.

Tutaj kilka fotek tej konstrukcji:
www.zadorski.loonar.pl/kokpit.rar

EZ

zwiększyć miejsce na kierownicy