[Polbank] zwis?

Data: 2010-11-02 10:16:53
Autor: Kamil Jońca
[Polbank] zwis?

Connection reset by peer - też tak macie?
KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2010-11-02 10:26:38
Autor: xbartx
[Polbank] zwis?
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - teĹĽ tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzajÄ… he he.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 11:36:23
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
xbartx napisał(a):
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - teĹĽ tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzajÄ… he he.

już działa.
gotówkowy zmienił nazwę na mistrzowski, oszczędzający (wycofany z oferty) - wciąż ma się dobrze. aż się dziwie, myślałem, że mi go zamkną automatycznie :D (po półbanku można się spodziewać wszystkiego).
BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten sposób?

PG

Data: 2010-11-02 11:41:27
Autor: Kamil Jońca
[Polbank] zwis?
Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> writes:

xbartx napisał(a):
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - też tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzaj± he he.

już działa.
gotówkowy zmienił nazwę na mistrzowski, oszczędzaj±cy (wycofany z
oferty) - wci±ż ma się dobrze. aż się dziwie, my¶lałem, że mi go
zamkn± automatycznie :D (po półbanku można się spodziewać
wszystkiego).
BTW - o takich zmianach to chyba nie powinni¶my się dowiadywać w ten sposób?

U mnie był komunikat w serwisie transakcyjnym.

KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-11-02 11:47:00
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
Kamil Jońca napisał(a):

U mnie był komunikat w serwisie transakcyjnym.

dzisiaj...

Data: 2010-11-02 12:05:40
Autor: Kamil Jońca
[Polbank] zwis?

Kamil Jońca napisał(a):

U mnie był komunikat w serwisie transakcyjnym.

dzisiaj...
Bez przesady. Je¶li dobrze rozumiem, to te zmiany wchodz± od lutego. NIe
tak Ľle.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.

Data: 2010-11-02 11:42:23
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
Piotr Gralak napisał(a):
xbartx napisał(a):
[...]

Nie odnaleziono certyfikatu oraz nie posiadasz zarejestrowanej usługi haseł jednorazowych. Aby potwierdzic transakcję wygeneruj certyfikat lub zarejestruj usługę haseł jednorazowych.

NO K... MAĆ.
DEBILE.
oczywiscie przed weekendem przelewy robilem potwierdzajac SMSem bez problemu

Data: 2010-11-02 11:51:03
Autor: Piotr Gałka
[Polbank] zwis?

Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaopjh$dol$1inews.gazeta.pl...

BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten sposób?

I tak dobrze, bo ja jeszcze nic nie wiem ;-) i ciekaw jestem, czy uda mi się dowiedzieć (ostatnie co robiłem to zmiana hasła - tylko czy to nie było jeszcze w lipcu).
P.G.

Data: 2010-11-02 12:02:59
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
xbartx napisał(a):
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - teĹĽ tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzajÄ… he he.

ATSD... jak bardzo upośledzonym marketoidem trzeba być, aby sobie nazwać konto "Mistrzowskie"? :)

PG

Data: 2010-11-03 08:22:27
Autor: xbartx
[Polbank] zwis?

Ja dzisiaj od rana smsa nie mogę dostać. Na bodajże 4 próby tylko jedna udana. Nie wiem czy to wina Mistrzowskiego konta czy może jednak mojego telekoma. Też tak macie?

--
xbartx

Data: 2010-11-03 09:29:48
Autor: pI
[Polbank] zwis?
Wed, 3 Nov 2010 08:22:27 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, xbartx
napisał(a):

Ja dzisiaj od rana smsa nie mogę dostać. Na bodajże 4 próby tylko jedna udana. Nie wiem czy to wina Mistrzowskiego konta czy może jednak mojego telekoma. Też tak macie?

Dzi¶ nie. Ale wczoraj koło 10 nie dochodziły, a potem doszły zbiorczo
wszystkie. Cóż z tego skoro s± ważne niby te 2 minuty.

--
pI

Data: 2010-11-03 10:03:51
Autor:
> [...]

Dzi¶ nie. Ale wczoraj koło 10 nie dochodziły, a potem doszły zbiorczo
wszystkie. Cóż z tego skoro s± ważne niby te 2 minuty.

wła¶nie próbuję wygenerować i nie dochodz±... :(((

Data: 2010-11-03 10:38:06
Autor: xbartx
[Polbank] zwis?
Dnia Wed, 03 Nov 2010 10:03:51 +0000,   napisaĹ‚(a):

właśnie próbuję wygenerować i nie dochodzą... :(((

Do mnie w końcu doszły ale się wylogowałem i po 15 min zalogowałem jeszcze raz. Całe szczęście to wszystko, więc mam na jakiś czas spokój.

--
xbartx

Data: 2010-11-08 12:09:23
Autor: Sinus
[Polbank] zwis?
A u mnie dzi¶ notorycznie:

Koniec sesji / end of session

gdy chcę wej¶ć w informacje o karcie.

--
Sinus

Data: 2010-11-08 13:12:14
Autor: J_K_K
[Polbank] zwis?
Użytkownik "Sinus" <sinus1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib8p9j$c2j$1inews.gazeta.pl...
A u mnie dzi¶ notorycznie:

Koniec sesji / end of session

gdy chcę wej¶ć w informacje o karcie.

A to już poruszali¶my - czyżby chcieli wymusić przej¶cie na wyci±gi elektroniczne ?

Pzdr

JKK

[Polbank] zwis?