[Polbank] zwis?

Data: 2010-11-02 10:26:38
Autor: xbartx
[Polbank] zwis?
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - też tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzajÄ… he he.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 11:36:23
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
xbartx napisał(a):
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - też tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzajÄ… he he.

już działa.
gotówkowy zmienił nazwę na mistrzowski, oszczędzający (wycofany z oferty) - wciąż ma się dobrze. aż się dziwie, myślałem, że mi go zamkną automatycznie :D (po półbanku można się spodziewać wszystkiego).
BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten sposób?

PG

Data: 2010-11-02 11:41:27
Autor: Kamil Joñca
[Polbank] zwis?
Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> writes:

xbartx napisa³(a):
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Joñca napisa³(a):

Connection reset by peer - te¿ tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzaj± he he.

ju¿ dzia³a.
gotówkowy zmieni³ nazwê na mistrzowski, oszczêdzaj±cy (wycofany z
oferty) - wci±¿ ma siê dobrze. a¿ siê dziwie, my¶la³em, ¿e mi go
zamkn± automatycznie :D (po pó³banku mo¿na siê spodziewaæ
wszystkiego).
BTW - o takich zmianach to chyba nie powinni¶my siê dowiadywaæ w ten sposób?

U mnie by³ komunikat w serwisie transakcyjnym.

KJ

"Sêk w tym, ¿e cz³owiek rozumny jest statystycznie g³upi" - Stanis³aw Lem.

Data: 2010-11-02 11:47:00
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
Kamil Joñca napisa³(a):

U mnie by³ komunikat w serwisie transakcyjnym.

dzisiaj...

Data: 2010-11-02 12:05:40
Autor: Kamil Joñca
[Polbank] zwis?
Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> writes:

Kamil Joñca napisa³(a):

U mnie by³ komunikat w serwisie transakcyjnym.

dzisiaj...
Bez przesady. Je¶li dobrze rozumiem, to te zmiany wchodz± od lutego. NIe
tak ¼le.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.

Data: 2010-11-02 11:42:23
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
Piotr Gralak napisał(a):
xbartx napisał(a):
[...]

Nie odnaleziono certyfikatu oraz nie posiadasz zarejestrowanej usługi haseł jednorazowych. Aby potwierdzic transakcję wygeneruj certyfikat lub zarejestruj usługę haseł jednorazowych.

NO K... MAĆ.
DEBILE.
oczywiscie przed weekendem przelewy robilem potwierdzajac SMSem bez problemu

Data: 2010-11-02 11:51:03
Autor: Piotr Gałka
[Polbank] zwis?

Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaopjh$dol$1inews.gazeta.pl...

BTW - o takich zmianach to chyba nie powinniśmy się dowiadywać w ten sposób?

I tak dobrze, bo ja jeszcze nic nie wiem ;-) i ciekaw jestem, czy uda mi się dowiedzieć (ostatnie co robiłem to zmiana hasła - tylko czy to nie było jeszcze w lipcu).
P.G.

Data: 2010-11-02 12:02:59
Autor: Piotr Gralak
[Polbank] zwis?
xbartx napisał(a):
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:16:53 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

Connection reset by peer - też tak macie? KJ

U mnie to samo, pewnie mistrzowskie konta wprowadzajÄ… he he.

ATSD... jak bardzo upośledzonym marketoidem trzeba być, aby sobie nazwać konto "Mistrzowskie"? :)

PG

[Polbank] zwis?