[Polbank] zwis?

Data: 2010-11-03 08:22:27
Autor: xbartx
[Polbank] zwis?

Ja dzisiaj od rana smsa nie mogę dostać. Na bodajże 4 próby tylko jedna udana. Nie wiem czy to wina Mistrzowskiego konta czy może jednak mojego telekoma. Też tak macie?

--
xbartx

Data: 2010-11-03 09:29:48
Autor: pI
[Polbank] zwis?
Wed, 3 Nov 2010 08:22:27 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, xbartx
napisał(a):

Ja dzisiaj od rana smsa nie mogę dostać. Na bodajże 4 próby tylko jedna udana. Nie wiem czy to wina Mistrzowskiego konta czy może jednak mojego telekoma. Też tak macie?

Dzi¶ nie. Ale wczoraj koło 10 nie dochodziły, a potem doszły zbiorczo
wszystkie. Cóż z tego skoro s± ważne niby te 2 minuty.

--
pI

Data: 2010-11-03 10:03:51
Autor:
> [...]

Dzi¶ nie. Ale wczoraj koło 10 nie dochodziły, a potem doszły zbiorczo
wszystkie. Cóż z tego skoro s± ważne niby te 2 minuty.

wła¶nie próbuję wygenerować i nie dochodz±... :(((

Data: 2010-11-03 10:38:06
Autor: xbartx
[Polbank] zwis?
Dnia Wed, 03 Nov 2010 10:03:51 +0000,   napisaĹ‚(a):

właśnie próbuję wygenerować i nie dochodzą... :(((

Do mnie w końcu doszły ale się wylogowałem i po 15 min zalogowałem jeszcze raz. Całe szczęście to wszystko, więc mam na jakiś czas spokój.

--
xbartx

[Polbank] zwis?