[piątkowo] zwolennik jazdy na światłach :)

Data: 2009-08-12 22:35:42
Autor: Piter
[piątkowo] zwolennik jazdy na światłach :)
Data: 2009-08-12 22:54:54
Autor: jerzu
[piątkowo] zwolenni k jazdy na światłac h :)
On Wed, 12 Aug 2009 22:35:42 +0200, "Piter" <temp-spam@o2.pl> wrote:

http://englishrussia.com/?p=3317#more-3317

Dobry. Mnie się pdobają rosyjskie campery -
http://englishrussia.com/?p=2648 ;-))

Data: 2009-08-12 22:57:30
Autor: jerzu
[piątkowo] zwolenni k jazdy na światłac h :)
http://englishrussia.com/images/more_weird_russian_tuning/14.jpg - to
mnie rozłożyło ;-)
Reszta tutaj - http://englishrussia.com/?p=1496

Data: 2009-08-13 00:47:13
Autor: Uncle Pete
jerzu wrote:
http://englishrussia.com/images/more_weird_russian_tuning/14.jpg - to
mnie rozłożyło ;-)

Ten jest akurat na ukraińskich numerach :)

Piotr

Data: 2009-08-25 11:30:54
Autor: LEPEK
jerzu pisze:

Reszta tutaj - http://englishrussia.com/?p=1496

Ta Wołga a'la ElCamino z początku całkiem fajna.
No i te łady z pojedynczą parą okrągłych reflektorów po zdjęciu wszystkiego i "wygładzeniu" całkiem zgrabnie wyglądają.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-08-13 06:58:28
Autor: pwz
jerzu pisze:
Dobry. Mnie się pdobają rosyjskie campery -
http://englishrussia.com/?p=2648 ;-))

Fajne, fajne, tylko popatrz na dalszych zdjęciach w jakich warunkach oni   jeżdżą i obozują. Szacun po prostu :-)
pwz

Data: 2009-08-12 23:28:48
Autor: krzyss
Piter pisze:
http://englishrussia.com/?p=3317#more-3317

Najbardziej mnie ciekawi cco on widzi przez szybe :D

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2009-08-13 00:03:53
Autor: CUT_INZ
krzyss pisze:
Piter pisze:
http://englishrussia.com/?p=3317#more-3317

Najbardziej mnie ciekawi cco on widzi przez szybe :D

Światłość! Światłość widzi! :)

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

Data: 2009-08-13 09:21:17
Autor: Piter

Użytkownik "CUT_INZ" <cut@cut.pl> napisał w wiadomości news:h5veun$3pi$1mx1.internetia.pl...
krzyss pisze:
Piter pisze:
http://englishrussia.com/?p=3317#more-3317

Najbardziej mnie ciekawi cco on widzi przez szybe :D

Światłość! Światłość widzi! :)

skąd wiesz! może mu dalej ciemno :P w końcu to pewnie tylko żarowe źródła światła :P

Data: 2009-08-13 10:27:03
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Piter napisał:

http://englishrussia.com/?p=3317#more-3317
Ciekawe kto mu baciki od kilkunastu CB stroil :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

[piątkowo] zwolennik jazdy na światłach :)