zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca

Data: 2012-11-05 20:58:03
Autor: Yakhub
zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
W liście datowanym 5 listopada 2012 (20:15:07) napisano:

od jakiegoś czasu pracuje w firmie X.
Na początku było wszystko w porządku, były robione plany itp itd.
Pewnego raz niedawno zaczely sie zwolnienia,
mnie to akurat tez dotyczylo, tylko ubieglem pracodawce i w dzien zwolnienia mialem grype zoladkowa... pracodawca nie wreczyl mi zwolnienia.
zwolnienie l4 mialem na 2 dni, mimo tego pracodawca - zabrał mi samochod
słuzbowy, telefon/.../

Przecież to JEGO samochód i JEGO telefon.
Zresztą,  po  co Ci samochód służbowy, skoro i tak jesteś niezdolny do
pracy? :>

napisalem do pracodawcy maila ze swojego konta mailowego prywatnego ze
chcialbym wykorzystac urlop jaki mi przysluguje 15 dni... ktorego nie wybralem we wrzesniu z uwagi na to ze chcialem robic wynik dla firmy...
pracodawca mi odmowil...

Wolno mu.

na moim miejscu w ciagu tych 16 dni zatrudnil juz kogos na zastepstwo ?!

Wolno  mu.  Przecież wręcz o to chodzi w zastępstwie - jeden pracownik
jest na zwolnieniu, trzeba zapchać dziurę.

pracodawca zabral mi samochod nie mam jak sie poruszac...

Przecież  jesteś  na  zwolnieniu  lekarskim,  niezdolny  do  pracy!
A   samochód  mógł  być w firmie potrzebny. (Nieważne, że nie był, ale
mógł być.)
Pamiętaj,  to  NIE BYŁ TWÓJ SAMOCHÓD! Nawet, jeżeli pracodawca zgadzał
się, abyś wykorzystywał go w celach prywatnych.

a  teraz odmowil mi urlopu (po urlopie chcialem zlozyc wypowiedzneie
za  porozumieniem stron)

Wypowiedzenie  nie  jest  za  porozumieniem  stron. Wypowiedzenie jest
jednostronnym oświadczeniem woli.

 i nalega zebym przyjechal do siedziby firmy
do miejsca oddalonego od mojego miasta o 300 km.

A jakie jest Twoje formalne miejsce pracy?

Aktualnie nie mam jak sie tam dostac... raz ze brak funduszy a dwa nie
mam z kim zostawic dziecka..

Panie, chroń mnie, przed takimi pracownikami.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca