zwolnienie z kosztow sadowych

Data: 2009-10-01 05:14:09
Autor: kasia
zwolnienie z kosztow sadowych
Witam.Chce podac meza o rozwod i starac sie o zwolnienie z kosztow
sadowych, w zwiazku z tym musze dolaczyc oswiadczenie o swoim
dochodzie.Ja mieszkam z rodzicami.Czy do tego oswiadczenia musze
dolaczyc takze.dochod moich rodzicow?

Data: 2009-10-01 18:51:58
Autor: pjk
[...]

Nalezy ujac wszstkich pozostajacych we wspolnym gospodarstwie domowym.

--

zwolnienie z kosztow sadowych