zwolnienie z opłaty za debetówkę

Data: 2010-07-17 19:18:47
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
zwolnienie z opłaty za debetówkę
zwolnienie z opłaty za debetówkę zazwyczaj związane jest z wykonaniem operacji bezgotówkowych na określoną kwotę
np. Inteligo 99,99
np. Lukas 300,00
np. Open Fajans 400,00

mam pytanie: które banki liczą ilość transakcji bez wnikania
w to na jaką one kwotę są?

Data: 2010-07-17 19:34:35
Autor: knrdz
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:

mam pytanie: które banki liczą ilość transakcji bez wnikania
w to na jaką one kwotę są?

Open Fajans w wersji niepromocyjnej ma kartę darmową także przy braku transakcji. DB przy jednej transakcji.

Data: 2010-07-17 19:55:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

> w to na jaką one kwotę są?

Open Fajans w wersji niepromocyjnej ma kartę darmową także przy braku transakcji. DB przy jednej transakcji.

dodajmy DB nie żąda "odpracowania pańszczyzny" w hipermarkecie
jemu wystarcza transakcja wypłaty gotówki w bankomacie

Data: 2010-07-18 09:29:48
Autor: Grzexs
[...]

Dodam od siebie, że wystarczy jedna, nawet na 10 PLN.

--
Grzexs

Data: 2010-07-18 15:48:13
Autor: Krzysztof

"Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> wrote in message news:i1uah9$jta$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak sie licytujemy na kwoty, to moze byc doladowanie play'a za 5zl w necie....

Data: 2010-07-18 16:09:02
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
zwolnienie z opłaty za debetówkę

> Dodam od siebie, że wystarczy jedna, nawet na 10 PLN.

Jak sie licytujemy na kwoty, to moze byc doladowanie play'a za 5zl w necie....
jak się licytujemy w ten sposób, to można rozważyć
płatność 1,01 w płatnościach allegro.pl :)
zakładamy dużo kont w różnych bankach które narzucają limit ilościowy
transakcji zamiast kwotowego, kupujemy coś na allegro za 99,99zł
i płacimy 99-cioma transakcjami po 1,01 każda :) i wypracowujemy
w ten sposób zwolnienie z opłaty na kilkudziesięciu kontach --

Data: 2010-07-18 23:08:26
Autor: Kris

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000076b.4c430afenewsgate.onet.pl...
[...]
Tylko po co?